אם רציתם סימן למצבם המשופר של עשירי הארץ, הציצו על מצב מכירות מכוניות היוקרה למשל. בשנת 2005 נרשם גידול של 48% במכירת מכוניות פורשה בישראל, לעומת שנת 2004.
גרשון גולדר, מנהל נציגות פורשה בחברת מכשירי תנועה מציין, כי במהלך 2005 נמכרו 34 מכוניות פורשה, מתוכן 20 מכוניות מדגם פורשה קאיין ו-14 מכוניות פורשה ספורט מדגמי בוקסר וקאררה. בשווי כולל של כ-30 מיליון ש"ח.
גולדר אמר עוד, שהסיבות המרכזיות לגידול המשמעותי במכירות מכוניות פורשה הן, תחילת השיווק בישראל של פורשה קאיין עם מנוע V6, אשר איפשר לפורשה להתחרות במחירי דגמים דומים בשוק, ופתיחת מרכז פורשה בישראל שנתן חשיפה גדולה למותג פורשה.
לאחרונה פתחה מ.ס.י מכוניות ספורט ישראל מקבוצת מכשירי תנועה את מרכז פורשה בישראל בדרך ז'בוטינסקי בפ"ת, בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח.
המרכז החדש מאגד את משרדי הנהלת החברה, גלריית אירוח ללקוחות (בגלריה יוכלו הלקוחות להתכבד במשקה, לנוח, להשתמש בשירותי האינטרנט, ולצפות במסך טלוויזיוני גדול) אולם תצוגה ומכירות, מחסן חלפים ומוסך שירות.
בשנת 2005 נעו בכבישי ישראל מעל 200 מכוניות פורשה מכל הדגמים, מתוכן מכרה מ.ס.י כ-160 יחידות במשך 6 שנות פעילותה. פורשה הינו מותג הרכב מספר 1 בעולם, ורכבי פורשה מוגדרים כסמל וחלום של כל חובב רכב וכמכונית הספורט האולטימטיבית. רוכשי מכוניות פורשה מגלים שיעור נאמנות של 95%, שהוא הגבוה בעולם.
הפורשה היא המכונית היחידה בעולם שניתן לעצב על-פי בקשת הלקוח, באין ספור שילובים של צבע, חומר, מערכות אלקטרוניות ומערכות מכניות. החברה מקווה שהקמת המרכז החדש תגדיל את היקף המכירות בישראל לכ-50 מכוניות כבר בשנת 2006.