הדוגמנית והשחקנית מורן אייזנשטיין נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של הגרנד קניון בחיפה, זו השנה השנייה. איזנשטיין תשמש כפרזנטורית של הקניון לשנת 2006 ותקבל 25 אלף דולר. בשנה שעברה קיבלה 20 אלף דולר עבור הקמפיין.
במסגרת החוזה תייצג מורן את הקניון במגוון פעילויות שיווק, פרסום וקידום מכירות בקניון, בהן גם הנחיית תוכנית רדיו ברדיו חיפה.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "מסקרים מקיפים ובדיקות שוק שערכנו בתום קמפיין 2005, עולה כי מורן אייזנשטיין מאוד פופלארית בקרב קהלי היעד המגלים אהדה רבה כלפיה וכלפי המותג גרנד קניון. מורן נמצאה מתאימה באופן מובהק לערכי הגרנד קניון, הבולט בתמהיל האופנה הרחב וחווית הקניות והבילוי שאותה הוא מציע".
סביון הוסיף עוד: "הצלחת הקמפיין הפרסומי של הגרנד קניון לשנת 2005 נובעת בחלקה מבחירה בפרזנטורית המתחברת היטב לתחומי הבילוי, הקניות, האופנתיות והצעירות, וכמובן בעלת יכולת מודעות עצמית הגבוהה ויכולת התחדשות וההתפתחות".
תקציב הפרסום של הגרנד קניון לשנת 2006 עומד על כ-1.5 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום GPS, מקבוצת "אדלר חומסקי & וורשבסקי".
קמפיין הפרסום יחל ב-1 במרס, ויימשך בכל שנת 2006. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: "עזבתי הכל ובאתי לגרנד קניון!".
פריסת המדיה תכלול: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות מקומית, הארצית והמגזינים, תשדירי רדיו, מגזין "גרנד שופינג" שיופץ מדי חודש ב-100,000 עותקים, פעילויות קד"מ מקיפות. במסגרת הקמפיין תנחה אייזנשטיין תוכנית רדיו שבועית ברדיו חיפה שתעסוק בתחום האופנה והלייף סטייל.