חברת סימנס מכשירים ביתיים, יצרנית ומשווקת מוצרי החשמל לבית, עולה בתחילת חודש פברואר בקמפיין פרסום חדש, אשר נועד לקדם מבצע משותף של מוצרי החשמל מתוצרתה ושל חברת סולתם רדד. ההשקעה הצפויה בקמפיין הינה כ- 600 אלף שקלים, והוא ייעשה באמצעות משרד הפרסום תאוצה P&L.
המבצע חל על מרבית מוצרי החשמל של החברה, כגון: מכונות כביסה, מדיחי כלים, תנורים וכיריים חשמליות. במסגרת המבצע, כל הרוכש מגוון מוצרי החשמל של סימנס יקבל שובר לרכישת מוצרי סולתם רדד ב- 500 שקלים.
הקמפיין יועלה בטלוויזיה, עיתונות, אוטובוסים ונקודות מכירה. בקמפיין ידווח על המבצע המדובר למוצרי הצריכה, ובפרסומות שבטלוויזיה ישולבו קטעים מתוך קמפיין מכונות הכביסה המצליח שפרסמה סימנס במחצית שנת 2005, בכיכובה של מיטל דוהן. באותה פרסומת ידועה הועבר המסר "קודם חושבת ואחר כך מכבסת" על מכונת הכביסה החכמה של סימנס. המסר של הפרסומת החדשה יתבסס, ברוח ההומור, על אותו משפט. עיקרו: לא צריך לחשוב, כיוון שסימנס מציעה מוצרי חשמל חכמים ואיכותיים, ובנוסף מבצע אטרקטיבי.
משך הקמפיין הכולל המתוכנן: מתחילת פברואר ועד סוף אפריל. קמפיין הטלוויזיה מיועד בשלב ראשון לשבוע ימים וקמפיין האוטובוסים לשבועיים.