האגודה למלחמה בסרטן עולה השבוע במשותף עם כנען פרסום בתנועה, בקמפיין שלטי עורף באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. במסגרת הקמפיין יועלו שלטים על גבי כ- 50 אוטובוסים ברחבי גוש דן עם הסיסמה: "שמור מרחק! (מסיגריות)" ובהם הפנייה לסדנאות הגמילה מעישון של האגודה למלחמה בסרטן.
סיסמת הקמפיין משתמשת בעולם הדימויים של הזהירות בדרכים והסכנות הכרוכות בנהיגה, לצורך הרתעת הציבור הרחב מעישון ושימוש בסיגריות וקוראת להם להצטרף לסדנאות הגמילה של האגודה למלחמה בסרטן. הקמפיין כאמור בשיתוף עם כנען פרסום בתנועה, אשר תרמו את פני הפרסום, יעלה השבוע למשך יימשך כשלושה שבועות.
לדברי נאווה ענבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן: "מגפת העישון גובה כ- 10,000 קורבנות מוות מדי שנה בישראל, יותר ממספר האנשים המתים בתאונות דרכים, מלחמות ופעולות טרור גם יחד. נתוני מחקרים שנאספו באגודה למלחמה בסרטן, הראו כי הסיכוי להיגמל מעישון בעקבות הצטרפות לסדנת גמילה מעישון המשלבת תמיכה חברתית ולעיתים גם טיפול תרופתי מגיע לכ- 35%, ואילו הסיכוי להיגמל ללא כל עזרה הוא 7.9% בלבד. אנו פועלים בעקביות להגברת מודעות הציבור הרחב לסכנות הרבות הכרוכות בעישון, ועתה גם כנען פרסום בתנועה הצטרפו אלינו. אני קוראת לציבור המעשנים, להצטרף לסדנאות הגמילה מעישון, המסובסדות על-ידי האגודה למלחמה בסרטן והמאפשרות פתיחת דף חדש ובריא יותר בחיים".
יובל אטד, סמנכ"ל שיווק בכנען פרסום בתנועה מסר: "כנען פרסום בתנועה, משתפת פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן כבר מספר שנים. מצאנו לנכון להירתם למאמץ המשותף במלחמה בעישון, ולסייע לציבור להיגמל".