היום (א', 5.2.06) עולה האגודה לתרבות הדיור בקמפיין פרסומי בערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 בטלווזיה, שמטרתו היא העלאת המודעות בקרב הציבור, למגוון ההטבות והשירותים שמציעה האגודה לתרבות הדיור תמורת עלות מינימליסטית של דמי חבר. עלות הקמפיין תגיע ל- 600 שקלים.
סיסמת הקמפיין: "2 שקלים ושמונה אגורות ותשכחו מכל הצרות", היא ההבטחה, לפיה, בסכום זה ליחידת דיור לחודש במשך שנה הדייר ונציגות הבית מבטיחים את השקט והשלווה לאורך כל השנה. במסגרת הקמפיין, יוצגו סרטונים המציגים מצבים מציאותיים, המתרחשים בחייהם של הגרים בבית המשותף ומשפיעים באופן אישי על ההתנהלות היומיומית בחיי המשפחה.
הסרטונים מציגים לצופה סיטואציה משפחתית חמה וידועה, הורים המקריאים לילדיהם סיפור לפני השינה. במהלך הקראת הסיפור משהו משתבש: בסיפור אחד זהו הגג שמטפטף ובסיפור השני רעש השכנים שמטריד, בעיות אופייניות לדיירי הבתים המשותפים. ההורים מתעצבנים והסיפור התמים מושפע מתחושות ההורים.
השחקנים המשתתפים: אב - אייל רוזלס, אם - לימור גולדשטיין, בת - ריבי לניאדו, בן - רביד כהן.
המסר המועבר בסרטונים הוא שהסיטואציות המתרחשות בהם, סיטואציות אופייניות לדיירי הבית המשותף, במידה ויקרו לחברי האגודה לתרבות הדיור, יזכו למענה מקצועי ואמין. חברי האגודה זוכים ל"שקט גדול" הודות למגוון השירותים וההטבות שמציעה האגודה לחבריה וברגע האמת מטפלת במקצועיות ובנאמנות בבעיותיהם.
לדברי ראובן צדוק, מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, "אני מקווה כי בעזרת הקמפיין נחשוף את כלל דיירי הבית המשותף, אלה שחברים באגודה ואלה שלא, למגוון ההטבות שמציעה האגודה לתרבות הדיור לחבריה. האגודה לתרבות הדיור מסייעת לנציגויות הבתים לנהל את ביתם באופן המקצועי ביותר ולהעניק להם פתרונות אמיתיים לכל נושא שקשור בניהולו הנכון והתקין של הרכוש המשותף".