יוניליוור ישראל, המשווקת את AXE, מותג הדאודורנטים לגברים מהמובילים בעולם, עולה בקמפיין פרסום חדש לדאודורנט AXE BODY SPRAY, דאודורנט לכל הגוף, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין, בהשקעה של כ-1.6 מיליון ש"ח, ממשיך את מיצובו של אקס כ"מותג צעיר בעל חוש הומור, עם ריח סקסי, שמטריף את הנשים", אומרים בחברה.
הקמפיין מלווה בסיסמא: "Spray More Get More” והוא כולל שני סרטונים: האחד ישודר בטלוויזיה, בערוצים 2, 10 24, ו-MTV, בו נראה בחור מרסס שובל של אקס מדלת הכניסה לביתו ועד לחדר האמבטיה, כשחברתו חוזרת מקניות ועוקבת אחר הריח... עם הבטחה של החברה ל"טוויסט המפתיע".
הסרטון השני שהופק ל-AXA החדש נפסל לשידור בטלוויזיה על-ידי הרשות השנייה, וישודר רק באינטרנט באמצעות חברת RedHead. הקמפיין האינטרנטי יופץ תחילה כמייל ויראלי באמצעות אתר חבר'ה, ובשלב שני יקרא לגולשים לצפות בסרטון המצונזר, אשר יעלה באתר אקס
www.AxeEffect.co.il ובאתרים וואלה, נענע, one ,icq, לילה, msn.
בנוסף, תיערך פעילות אינטראקטיבית חדשנית עם הצופים באמצעות חברת EMTV "הנקודה הירוקה". לחיצה על הכפתור הירוק בשלט מכניסה את הצופה אל תוך עולם תוכן אינטראקטיבי של AXE, המאפשר לצופה להיחשף למבצע מיוחד בנקודות המכירה (מארז במחיר מיוחד) ומשלב משחק אינטראקטיבי ייחודי, משעשע ונושא פרסים, שנכתב במיוחד ברוח מסר הקמפיין "SRAY MORE GET MORE", ובו יכול קהל הצופים לרסס שביל של דאודורנט AXE דרך סדרה של מבוכים ולהוביל בחורות דרכם. 500 הצופים אשר יפתרו את המבוך ראשונים יזכו במארזי מתנה שיחולקו ע"י יוניליוור.