|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

פריגת תשקיע 3 מיליון ש"ח בכניסה לשוק הסירופים

קטגורית הסירופים בישראל נאמדת בכ-200 מיליון ש"ח בשנה החברה מעריכה, כי הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על כ-30 ליטר משקה מוכן בשנה
08/02/2006  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: שי פאוזנר  |  

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, משיקה סדרת סירופים חדשנית ובלעדית בארץ, הסירופ היחיד מרכיבים טבעיים בלבד - פרי פיתוח טכנולוגי ייחודי ובלעדי לפריגת. הסדרה החדשה כוללת 18 מוצרים, שפיתוחם ארך כשנתיים ובהשקתם משקיעה החברה כ-3 מיליון ש"ח.

במסגרת השינוי יוצרת פריגת מוצר ראשון מסוגו בעולם בקטגוריית הדיאט, ומוציאה מגוון טעמי דיאט ללא חומרי שימור. בנוסף לכך, אריזת הדיאט היא חסכונית במיוחד ומכל בקבוק ניתן להוציא 64 כוסות משקה שהן פי 3 מהקיים כיום בשוק.

סדרת הסירופים החדשה של פריגת פונה בעיקר להורים ולילדים בגילי 3-12 ולצרכני הדיאט, ונותנת מענה לקבוצה רחבה מאד של צרכנים. קטגורית הסירופים פופולארית במיוחד בישראל ונאמדת בכ-200 מיליון ש"ח בשנה. מנתוני החברה ומסקר מיוחד שערכה פריגת עולה כי למוצר למעלה מ-90% חדירה, לבתי אב, כאשר הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על כ-30 ליטר משקה מוכן בשנה. הטעמים האהובים והמובילים בקרב הישראלים הינם פטל וענבים המהווים כ-60% ממכירות הקטגוריה.

בסדרה החדשה, סירופים בבקבוקי 1.5 ליטר בטעמי תפוזים, לימון, פטל וענבים. סירופים בבקבוקי 750 מ"ל בטעמי אשכולית אדומה, לימון, ענבים, פטל, תפוז, ותפוח עץ. סירופים דיאט בבקבוקי 750 מ"ל בטעמי אשכוליות, לימון, ענבים ותפוחי עץ בלעדית לפריגת בארץ ובעולם - היחיד ללא חומר משמר, וסירופים באריזות חיסכון 3 ליטר בטעמי פטל, ענבים, לימונים ותפוזים.

קטגורית הסירופים פופולרית במיוחד בישראל ונאמדת בכ-200 מיליון ש"ח בשנה. מנתוני החברה ומסקר מיוחד שערכה פריגת עולה כי למוצר למעלה מ-90% חדירה לבתי אב, כאשר הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על כ-30 ליטר משקה מוכן בשנה. החברות המובילות את הקטגוריה על-פי נתח שוק כמותי הן פריגת עם 25.3%, ויטמינצ'יק 22.6%, עסיס 16% וכל השאר 36.1%.

צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת תשיק בשנה הקרובה שורה של מהלכים חדשניים וייחודים. הפעילות הראשונה לשנת 2006 שאנו חושפים הינה השקת סדרת סירופים המהווה מהפיכה בקטגוריה. מדובר באחד הפיתוחים המורכבים שנעשו על ידנו בשנים האחרונות, כאשר הסירופים שלנו מציגים חדשנות בארץ ובעולם ועונים על הטרנדים העכשוויים ועל מגמות אורח חיים בריא והדאגה למשפחה ולעצמי".

"הסדרה החדשה ייחודית ומבודלת מהמוצרים המשווקים כיום בשוק, בעצם היותה היחידה מרכיבים טבעיים בלבד. גם בפיתוח המוצרים מציגה פריגת יתרון טכנולוגי חשוב עם השקת סדרה שלמה של מוצרים ללא חומרים משמרים גם במוצרי הדיאט. בראייה שיווקית המטרה שלנו לספק לצרכנים מוצרים טבעיים בכל קטגוריה שבה אנו פועלים, איכותיים, טעימים ונוחים לשימוש, להגדיל את הקטגוריה ולהרחיב את בסיס הצרכנים".

שגית לוסטיג, מנהלת מותג הסירופים של פריגת: "מוצרי הסדרה מוצעים באריזות חדשות ומעוצבות בצורה נוחה לאחיזת ילדים. על הבקבוק עצמו נמצא סרגל כוסות שבעזרתו ניתן לעקוב אחרי כמות השתייה. הסירופים החדשים מאפשרים לנו כהורים לתת לילדים לשתות, כי לשתות הרבה זה הכרחי וסירופ פריגת הוא היחיד מרכיבים טבעיים בלבד וזו הסיבה הכי טובה לתת לילדים לשתות אותו. כמו כן, במסגרת המהלך בחרנו להשיק בקבוקים של 750 מ"ל, 1.5 ליטר ו-3 ליטר כדי להציע לצרכנים מגוון גדול של טעמים במגוון אריזות שיענו על הצרכים של הצרכנים ויקלעו לטעמם של הילדים".

שיווק ב-3 מיליון ש"ח

פריגת תשקיע בפעילות השיווקית להשקת הסדרה החדשה כ-3 מיליון ש"ח, כאשר פעילות זו כוללת פרסום, קד"מ ודיול. החברה תשקיע בנראות בנקודות המכירה באמצעות סטנדים ייחודיים, שלטי מדף ואמצעים נוספים, לצד חיבור הסירופים לעולמות תוכן נוספים.

כמו כן, תלווה השקת הסדרה במבצעים מיוחדים: בקניית בקבוק 1.5 ליטר יקבל הצרכן בקבוק נוסף 750 מ"ל במתנה, וברכישת 2 בקבוקי 750 מ"ל, יקבל הצרכן בקבוק נוסף של 750 מ"ל במתנה.

החברה מסרה, כי במבחני טעימה שערכה בקרב ילדים וצרכני סירופ דיאט, קיבלו הסירופים של פריגת ציונים גבוהים במיוחד, גם בטעמים שמובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי, כגון, תפוזים, לימונים ואשכוליות.

בפריגת שומרים על טבעיות המוצר באמצעות טכנולוגיה חדישה וייחודית במינה מהמתקדמות בעולם, ללא צורך בהוספת חומרים משמרים. המוצרים טבעיים ולכן יש לשמור את המוצר בקרור לאחר הפתיחה. בסירופים של פריגת יש בכל כוס של סירופ הדרים 60% מהקבוצה היומית של ויטמין C המומלצת לילדים.

הבקבוקים החדשים פותחו על-מנת שיתאימו לאחיזת ילדים ולמזיגה, הבקבוק עשוי מחומר ידידותי לסביבה הניתן למיחזור.

תאריך:  08/02/2006   |   עודכן:  08/02/2006
שי פאוזנר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עם ישראל אוהב לאכול בעיקר שקדים וצימוקים. בשנה שעברה יבאו כ-200 טון ו-1,880 טון צימוקים ושקדים מארה"ב. כמו כן, יובאו ב-2005 שני טון תמרים מהודו. כך עולה מנתוני השלכה המרכזית לסטטסיקה לקראת ט"ו בשבט 2006.
08/02/2006  |  מירב לוי  |   חדשות
מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית (ה-FDA) אישר אתמול (ג', 7.2.06) את החיסון גרדסיל המיוצר על-ידי חברת מרק ומיועד לטיפול נגד סרטן צוואר הרחם.
08/02/2006  |  גלית יצחק  |   חדשות
בתי המשפט ממשיכים להביע ביקורת כלפי מדיניות עסקות הטיעון, אשר לעיתים מקלה מדי עם העבריינים.
08/02/2006  |  נוה יוסף  |   חדשות
חברת D&B (דן אנד ברדסטריט ישראל) מפרסמת היום את מדד הסיכון הענפי במשק, המציג יציבות במצבן של החברות בישראל. בחודש ינואר 2005 עמד שיעורן של החברות הנמצאות בסכנת סגירה על 20.3%, עלייה קלה של 0.3% לעומת חודש דצמבר 2005.
08/02/2006  |  שי פאוזנר  |   חדשות
יום שישי בערב, והילד משתעל. האם כדאי לרוץ לבית המרקחת ולקנות איזה סירופ נגד שיעול?
08/02/2006  |  יפעת גדות  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
המשיחיות המשקרת דוחפת את ראש הממשלה לחלל את קדושת החיים של צעירים יהודים בשבוע של פרשת "קדושים", פרשה המחייבת אותנו לקדש את החיים
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il