פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, משיקה סדרת סירופים חדשנית ובלעדית בארץ, הסירופ היחיד מרכיבים טבעיים בלבד - פרי פיתוח טכנולוגי ייחודי ובלעדי לפריגת. הסדרה החדשה כוללת 18 מוצרים, שפיתוחם ארך כשנתיים ובהשקתם משקיעה החברה כ-3 מיליון ש"ח.
במסגרת השינוי יוצרת פריגת מוצר ראשון מסוגו בעולם בקטגוריית הדיאט, ומוציאה מגוון טעמי דיאט ללא חומרי שימור. בנוסף לכך, אריזת הדיאט היא חסכונית במיוחד ומכל בקבוק ניתן להוציא 64 כוסות משקה שהן פי 3 מהקיים כיום בשוק.
סדרת הסירופים החדשה של פריגת פונה בעיקר להורים ולילדים בגילי 3-12 ולצרכני הדיאט, ונותנת מענה לקבוצה רחבה מאד של צרכנים. קטגורית הסירופים פופולארית במיוחד בישראל ונאמדת בכ-200 מיליון ש"ח בשנה. מנתוני החברה ומסקר מיוחד שערכה פריגת עולה כי למוצר למעלה מ-90% חדירה, לבתי אב, כאשר הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על כ-30 ליטר משקה מוכן בשנה. הטעמים האהובים והמובילים בקרב הישראלים הינם פטל וענבים המהווים כ-60% ממכירות הקטגוריה.
בסדרה החדשה, סירופים בבקבוקי 1.5 ליטר בטעמי תפוזים, לימון, פטל וענבים. סירופים בבקבוקי 750 מ"ל בטעמי אשכולית אדומה, לימון, ענבים, פטל, תפוז, ותפוח עץ. סירופים דיאט בבקבוקי 750 מ"ל בטעמי אשכוליות, לימון, ענבים ותפוחי עץ בלעדית לפריגת בארץ ובעולם - היחיד ללא חומר משמר, וסירופים באריזות חיסכון 3 ליטר בטעמי פטל, ענבים, לימונים ותפוזים.
קטגורית הסירופים פופולרית במיוחד בישראל ונאמדת בכ-200 מיליון ש"ח בשנה. מנתוני החברה ומסקר מיוחד שערכה פריגת עולה כי למוצר למעלה מ-90% חדירה לבתי אב, כאשר הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על כ-30 ליטר משקה מוכן בשנה. החברות המובילות את הקטגוריה על-פי נתח שוק כמותי הן פריגת עם 25.3%, ויטמינצ'יק 22.6%, עסיס 16% וכל השאר 36.1%.
צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת תשיק בשנה הקרובה שורה של מהלכים חדשניים וייחודים. הפעילות הראשונה לשנת 2006 שאנו חושפים הינה השקת סדרת סירופים המהווה מהפיכה בקטגוריה. מדובר באחד הפיתוחים המורכבים שנעשו על ידנו בשנים האחרונות, כאשר הסירופים שלנו מציגים חדשנות בארץ ובעולם ועונים על הטרנדים העכשוויים ועל מגמות אורח חיים בריא והדאגה למשפחה ולעצמי".
"הסדרה החדשה ייחודית ומבודלת מהמוצרים המשווקים כיום בשוק, בעצם היותה היחידה מרכיבים טבעיים בלבד. גם בפיתוח המוצרים מציגה פריגת יתרון טכנולוגי חשוב עם השקת סדרה שלמה של מוצרים ללא חומרים משמרים גם במוצרי הדיאט. בראייה שיווקית המטרה שלנו לספק לצרכנים מוצרים טבעיים בכל קטגוריה שבה אנו פועלים, איכותיים, טעימים ונוחים לשימוש, להגדיל את הקטגוריה ולהרחיב את בסיס הצרכנים".
שגית לוסטיג, מנהלת מותג הסירופים של פריגת: "מוצרי הסדרה מוצעים באריזות חדשות ומעוצבות בצורה נוחה לאחיזת ילדים. על הבקבוק עצמו נמצא סרגל כוסות שבעזרתו ניתן לעקוב אחרי כמות השתייה. הסירופים החדשים מאפשרים לנו כהורים לתת לילדים לשתות, כי לשתות הרבה זה הכרחי וסירופ פריגת הוא היחיד מרכיבים טבעיים בלבד וזו הסיבה הכי טובה לתת לילדים לשתות אותו. כמו כן, במסגרת המהלך בחרנו להשיק בקבוקים של 750 מ"ל, 1.5 ליטר ו-3 ליטר כדי להציע לצרכנים מגוון גדול של טעמים במגוון אריזות שיענו על הצרכים של הצרכנים ויקלעו לטעמם של הילדים".
שיווק ב-3 מיליון ש"ח
פריגת תשקיע בפעילות השיווקית להשקת הסדרה החדשה כ-3 מיליון ש"ח, כאשר פעילות זו כוללת פרסום, קד"מ ודיול. החברה תשקיע בנראות בנקודות המכירה באמצעות סטנדים ייחודיים, שלטי מדף ואמצעים נוספים, לצד חיבור הסירופים לעולמות תוכן נוספים.
כמו כן, תלווה השקת הסדרה במבצעים מיוחדים: בקניית בקבוק 1.5 ליטר יקבל הצרכן בקבוק נוסף 750 מ"ל במתנה, וברכישת 2 בקבוקי 750 מ"ל, יקבל הצרכן בקבוק נוסף של 750 מ"ל במתנה.
החברה מסרה, כי במבחני טעימה שערכה בקרב ילדים וצרכני סירופ דיאט, קיבלו הסירופים של פריגת ציונים גבוהים במיוחד, גם בטעמים שמובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי, כגון, תפוזים, לימונים ואשכוליות.
בפריגת שומרים על טבעיות המוצר באמצעות טכנולוגיה חדישה וייחודית במינה מהמתקדמות בעולם, ללא צורך בהוספת חומרים משמרים. המוצרים טבעיים ולכן יש לשמור את המוצר בקרור לאחר הפתיחה. בסירופים של פריגת יש בכל כוס של סירופ הדרים 60% מהקבוצה היומית של ויטמין C המומלצת לילדים.
הבקבוקים החדשים פותחו על-מנת שיתאימו לאחיזת ילדים ולמזיגה, הבקבוק עשוי מחומר ידידותי לסביבה הניתן למיחזור.