סלקום מציגה קמפיין פרסומי ל"ווליום 2006", עולם המוזיקה של שנת 2006, באמצעות משרד הפרסום מקא'ן-אריקסון. הקמפיין, בהשקעה של מיליון וחצי דולר, יוצג בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו החל מיום שישי הקרוב.
במרכז הקמפיין פרסומת טלוויזיונית, המלווה בשיר "אהבה" בביצועו של דניאל סלומון. החידוש הוא שהאמן המבצע את השיר גם מככב בפרסומת: דניאל סלומון נחלץ לסייע לצעיר המתקשה להביע אהבתו לחברתו. כך מתעצם המסר שהמוזיקה בסלולר היא כמו הדבר האמיתי.
את זוג הצעירים מגלמים דניאלה וירצר וויטלי פרידלנד. הפרסומת תעלה בטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 וכן בבתי הקולנוע. במסגרת הקמפיין, יעלה שלט קיר ענק על בית סלקום ברמת פולג בנתניה, הצופה על כביש החוף.
מהלך ווליום 2006 הושק לפני כשנה והוביל אותו הסרט "הודו", עם הביצוע של שלומי שבת ל"מי אוהב אותך יותר ממני" של ארקדי דוכין. הסרט הוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהודות במשך ארבעה חודשים ברציפות.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "ווליום 2006 הוא מהלך מוזיקה כולל המציע שירותים חדשים ללקוחות המצטרפים וללקוחות קיימים. הקמפיין מחזק את החיבור בין סלקום לבין עולם המוזיקה הישראלית... את החוויה המושלמת של המוזיקה הישראלית מעניקה סלקום באמצעות פתרון הכולל את מיטב המכשירים, תכנים לבחירה, אמנים מובילים, שירותים חדשים והטבות שונות".
מהלך ווליום 2006 כולל השקה סלולרית בלעדית של זמרים ולהקות חדשים. האמנים הפופולריים ביותר, על-פי סקרי העדפת לקוחות שערכה סלקום, הם יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, הראל סקעת ודוד ד'אור. בשורת האמנים המועדפים שיצטרפו לווליום 2006 ולאמני סלקום ווליום: משינה, שלמה ארצי, אבי מסיקה ואחרים.
גם אמניות הבית מאיה בוסקילה ושרית חדד משיקות את התכנים של האלבומים החדשים שלהן בסלקום, לפני שהם מגיעים לחנויות התקליטים. אמנים נוספים חדשים שיצטרפו לסלקום: שחר אבן צור, מיכאל קירקליין, דין דין אביב וקרן פלס. כולם יאפשרו שימוש בחומרים המוסיקליים שלהם במסגרת פרויקט ווליום, עם הורדה לסלולרי של שירים וקליפים באורך מלא.