הזמר הראל מויאל (24) נבחר להוביל את מסע הפרסום לשיחות הבינלאומיות של 013 ברק, במסגרתו יקבל מויאל 350 אלף ש"ח.
מויאל נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שחברת 013 ברק בחנה ובדקה מספר רב של סלבריטאים נוספים כמו: אקי אבני והשחקן גולן אזולאי.
לצילומים מתלווה אל מויאל בת זוגו במהלך 10 השנים האחרונות, שמרית טרומן.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של חברת 013 ברק, מסר כי: "ממחקרים שערכנו בקרב קהלים נרחבים עלה באופן גורף כי הראל מויאל זוכה לאהדה ואהבה רבה, מול סלבריטאים אחרים שנבדקו. לדברי בהט: "בסקר שערכנו דורג מויאל בפרמטר האנושיות עם הציון הגבוה ביותר, כאשר למעלה מ-92% מהנשאלים ציינו, כי הוא אנושי וחם".
עוד מסר בהט, כי "אהדה עצומה זו למויאל הביאה לבחירתו בנוסף לעובדה, כי מדובר בדמות שעד כה לא צולמה לקמפיינים אחרים ולכן אינה מזוהה עם מותג אחר או חברה אחרת".
עוד מסר בהט, כי: "בכוונת 013 ברק להמשיך בקו הפרסומי הנוכחי של החברה, המדגיש את ערכי האנושיות והבינלאומיות ומתחבר לאסטרטגיה השיווקית של החברה, הקובעת כי שיחה לחו"ל היא שיחה משמעותית המונעת מרגש של געגוע למשפחה ולחברים. בהתאם לתפיסות אלה, החליטה 013 ברק להמשיך בקו הפרסומי הנוכחי. הסרטון בכיכובו של מויאל הוא הסרט השמיני בסדרת הסרטים המוכרת והאהובה, כאשר הסיסמא שתמשיך ללוות את הקמפיין היא "מישהו בחו"ל מחכה שתתקשר אליו".
הקמפיין שיופק באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של 3 מיליון שקל, ישודר במהלך חודש מרס בערוץ 2, ערוץ 10, ובערוץ המוזיקה 24. לצידו של מויאל ישתתפו בקמפיין שחקנים מחו"ל.
חברת 013 ברק מובילה בישראל את שוק השיחות הבינלאומיות עם נתח שוק של 36%, ע"פ נתוני משרד התקשורת.