הבנקים ממשיכים להתאמץ. לאומי החל להכניס לסניפים שורה של שיפורים טכנולוגיים שיאפשרו ללקוחותיו להתעדכן ולבצע פעולות נוספות, לא רק בנקאיות, בעת שהותם בסניף.
לפני ימים מספר החל לאומי להפעיל פיילוט, לקראת רישות עתידי של כל סניפיו ברשת אלחוטית (Wi-Fi), כך שלקוחות הבנק יוכלו לגלוש באמצעות מחשביהם הניידים, או מחשבי כף היד שלהם, אל רשת האינטרנט או לחשבונות ה-E-mail הפרטיים. הסניף הראשון שבו החל הפיילוט הוא סניף מרכז נתניה, ואליו יצטרפו בימים הקרובים סניפים נוספים. יש לציין, כי רשת האינטרנט האלחוטי היא עצמאית ומופרדת לחלוטין ממערכות המחשוב של הבנק.
בנוסף, מסיים לאומי בימים אלה פיילוט הנערך מזה כחודש ב-15 סניפים, להטמעת מערכת מידע On-line, לתועלת הלקוח, על גבי מסכי פלאזמה. המיזם, שהתקבל בהתלהבות רבה בסניפים שבהם הוא מופעל, יאפשר לממתינים בתור להתעדכן בזמן שהותם בסניף בחדשות כלכליות ובמידע עדכני על מבצעי הבנק, מוצרים בנקאיים חדשים וכיוב'. עדכוני המידע מתבצעים במקביל בכל הסניפים כשהמידע העדכני מוזרם ישירות על גבי תקשורת רחבת פס מהמרכז הטכנולוגי של לאומי בלוד.
סמנכ"ל בכיר וראש מערך תפעול ומינהלה בלאומי, יצחק מלאך, אומר שהשדרוג הטכנולוגי ורישות הסניפים באינטרנט אלחוטי ובמערכות מידע On-line, הם חלק מתפיסת "סניף המחר" של לאומי ומעיצוב המרחב הסניפי בהתאם, כך שיהיה מודרני, ממוכן ושירותי יותר ללקוח.
"הפיכת הסניף ל-Hot Spot ולמרכז מידע ללקוח, נובעת מצרכים שהחטיבה הבנקאית שלנו זיהתה אצל חלק מהלקוחות, אשר מבקשים להיות זמינים ומעודכנים כל העת ולהיות מסוגלים לבצע מספר פעולות במקביל בכל מקום שבו הם נמצאים", אומר מלאך. מלאך ציין כי פריסת המערכות בכל סניפי לאומי צפויה לארוך כשנה.