משרד התיירות החל בקמפיין פרסומי באינטרנט לקידום ים המלח כיעד לתיירות מרפא. מדובר בקמפיין מפולח שוק המתמקד בקהלי יעד בגרמניה, שוויץ, אוסטריה, איטליה ונורווגיה. הקמפיין מתבצע בשיתוף התאחדות המלונות בים המלח והמועצה האזורית תמר.
מטרת הקמפיין שימשך כשנה, הינה הגברת המודעות של חולים במחלות עור ומפרקים לאפשרויות הטיפול בים המלח. ההחלטה על פניה לחולה התקבלה לאור בדיקה המצביעה על החולה כמקבל ההחלטות המרכזי בכל הנוגע לטיפול הרלוונטי.
הפרסום מתבצע על-ידי פריסה רחבה באמצעי המדיה השונים באינטרנט: שיווק במנועי החיפוש העולמיים והמקומיים בהתאם למילים ולביטויים השכיחים בעת חיפוש מידע רפואי ופתרונות על המחלות השונות; פרסום ממוקד באתרי הבריאות המובילים; רישום באינדקסים הרפואיים; והפצת הודעות לעיתונות הרפואית המקוונת.
הגולשים יופנו לאתר ייחודי, שהוקם במסגרת הקמפיין, הכולל מידע בנוגע ליתרונות הקיימים בים המלח ומציע חבילות טיפול באמצעות הסוכנים המתמחים בנושא במדינות השונות.
מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, ציין כי מדובר בקמפיין ייחודי באינטרנט המשווק את ים המלח כיעד מרפא ישירות לחולה, תוך שימת דגש על הדרישות הרפואיות ושימוש באמצעי שיווק מתקדמים מפולחי שוק.
לכל אורך הקמפיין יבוצע ניתוח סטטיסטי מעמיק של התוצאות השיווקיות, ואופטימיזציה של הקמפיין בהתאם. במקביל לקמפיין באינטרנט מתבצע פרסום במגזינים המקצועיים המפנה לאתר האינטרנט. עלות הקמפיין, הינה כמיליון ש"ח המתחלקים בין הגורמים השונים.
כתובת אתר ים המלח במסגרת הקמפיין:
www.dead-sea-health.org.