תנועת הירוקים (אותיות "רק") בחרה במשרד הפרסום ג. קיד & YOUNG, כמי שילווה אותה בבניית האסטרטגיה הפרסומית לקראת הבחירות לכנסת ה-17. בסוף השבוע עלה קמפיין הירוקים באתר האינטרנט "תפוז", ובימים הקרובים יהיה לקמפיין ביטוי באמצעי מדיה נוספים.
קובי אמזלג, סמנכ"ל לקוחות בג. קיד & YOUNG: "כמשרד הפרסום הגדול והמוביל בארץ, לילדים ובני נוער, אנו בהחלט שמחים לטפל בקמפיין של 'הירוקים'. בהרבה מובנים זו בחירה ערכית. מצע ה'ירוקים' והערכים שהיא דוגלת בהם בכל שנות פעילותה, נועדו לשמור על איכות החיים שלנו ושל ילדינו - אותם ילדים ובני נוער, אליהם אנו פונים בעבודה היומיומית שלנו. הקמפיין יסביר מדוע חשוב ש'הירוקים' יהיו בכנסת, ואפילו יקבלו את תיק איכות הסביבה".
כיועץ התקשורת נבחר משרד יחסי הציבור "רובינס-שטינמץ". צביקה רובינס מנכ"ל משותף: "אנו חיים במדינה כאילו אין מחר. נושמים אוויר מזוהם, מחסלים לעצמנו את הים והורגים את ילדינו במו ידינו. בשנה שעברה מתו בגוש דן לבדו 1,100 איש מזיהום אויר. זה טירוף וחייבים לטפל בזה. הקרב על ראשות הממשלה כנראה הוכרע עכשיו יש להצביע לטובת ילדינו. יש להכניס את מפלגת הירוקים למשרד לאיכות הסביבה. זו שאלה של חיים או מוות".
ראוי לציין כי בעבר, התמודדו "הירוקים" בשתי מערכות בחירות, כולל האחרונה, אך לא עברו את אחוז החסימה. כעת, עם הפנייה למשרד ג. קיד & YOUNG ומשרד רובינס-שטינמץ, מאמין ראש הרשימה פאר ויסנר, המשמש כסגן ראש עיריית ת"א, כי הציבור בשל להצביע בעד הירוקים ונגד המפלגות הוותיקות.
ויסנר: "אנחנו לא פוליטיקאים אנחנו 'ירוקים', ואחת הסיבות שבחרנו במשרד ג. קיד & YOUNG היא החיבור לילדים שלנו. אנו רוצים לשמור עליהם מפני כל הרעות החולות שאליהן כולנו נחשפים, זיהום האוויר, הקרינה הסלולרית או הזרמת השפכים לים וצימצום השטחים הפתוחים. זה לא מאוחר ואני בטוח שהפעם הציבור יכניס אותנו לכנסת. תופעה דומה אנו רואים בפרלמנטים של אירופה. איכות הסביבה זה צורך קיומי. חיים או מוות".