רשת TAGWOMAN מובילה מערך אסטרטגי לייעול השירות והמכירה ללקוחותיה ולמינוף ההון האנושי בחברה, ומקימה בימים אלו מחלקת הדרכה פנימית לעובדי הרשת - TAGWOMAN קולג', בהשקעה של 50,000 דולר.
מחלקת ההדרכה תכלול קורסים מקצועיים באמצעות מדריכים מובילים, לצד מערך הדרכה פנימי שמובילים מנהלי הארגון על-ידי סדנאות פרטניות בנושאים שונים כגון: מנהיגות, הובלת צוותים, אמנות המכירה, שירות לקוחות ועוד.
אילן לוי , מנכ"ל רשת TAGWOMAN: "הרשת שמה לה למטרה להעצים את המותג והארגון ועושה זאת על-ידי השקעה בעובדי הרשת. אנו מאמינים שהשקעה בהכשרה מקצועית לעובדי הרשת תנחיל בהם מוטיבציה להצליח, עובד שרואה שמשקיעים בו ישקיע חזרה".
TAGWOMAN המונה כיום 22 סניפים בפריסה ארצית, הינה רשת לאופנת נשים המציגה קונספט בקו "אופנתי, ייחודי וסקסי", הפונה לנערות ונשים צעירות בנות 35-15. הרשת מציעה מגוון של טרנדים אופנתיים בסגנונות שונים המותאמים לאופנת ערב, ג'ינסים, קז'ואל, מראה ספורטיבי ועוד.
רשת TAGWOMAN הוקמה לפני כ- 4 שנים על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ- 220 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק לוגיסטיקה ורכש.