|
|
|
|
|
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | בשר הודו משובח | |
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | עשוי מנתחים שלמים | |
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | טעמים אהודים, חלקם ייחודים | |
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | ללא מונוסודיום גלוטמט | |
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | ללא שומן טראנס | |
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | ללא צבעי מאכל מלאכותיים | |
![](https://www.news1.co.il/img/imgArrowPH.gif) | ללא גלוטן | |
|
|
|
|
חברת עוף טוב משיקה מהלך מיתוג מחדש של קטגוריית הפסטרמות והנקניקים. מהלך המיתוג מחדש נשען על אסטרטגיית המומחיות של החברה בעוף ובהודו, אשר באה לידי ביטוי בחומרי הגלם.
החברה פועלת בשיטת השליטה רציפה – עוף טוב מבקרת ומפקחת על כל התהליך: החל משלב גידול האפרוחים, שמקורם בלולי משקי עמק הירדן ומשקי בית שאן (עמק המעיינות), המשך במשחטת עוף טוב הידועה באיכותה הגבוהה וביכולתה המקצועית ועד למוצר הבשר המוגמר.
במסגרת המהלך, כל אריזות הנקניקים והפסטרמות הארוזים של עוף טוב יהיו במשקל 300 גרם – כמות שנבדקה במחקרים כמותיים והוכחה כשכיחה ומתאימה ביותר לצרכן בקטגוריה. הפחתת המשקל באריזות נמצאה כמאפשרת ליהנות מנקניק טרי ואיכותי מבלי לבזבז. האריזות החדשות עברו שינוי ניראות דרמטי ברוח ערכי המותג והן בצבע ירוק בהיר רענן, עם שימוש במוטיב של מפת פיקניק משובצת להעברת מסר של טבע, רעננות, טריות ואיכות.
בנוסף, על גבי האריזות מוטבע קוד מיוחד (QR Code) אשר סריקה שלו באמצעות טלפון חכמים תוביל למידע, למגוון פעילויות ולמבצעים.
מחיר מומלץ לצרכן 27.90 שקלים, לפני מבצעים, לאריזת 300 גרם.