|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
וינשטיין. כספים שחורים [צילום: פלאש 90] שי ניצן. שקרן סידרתי [צילום: פלאש 90] רות דוד. מה היא יודעת [צילום: איציק וולף]

ספסרי החוק שוב טייחו ושיקרו

עכשיו ניתן להצביע על שיטה מושחתת ומופקרת יהודה וינשטיין, שקיבל כספים שחורים בתקופת עבודתו כעורך דין פרטי, ושי ניצן, הוליכו שולל את הציבור, כשבישלו חוות דעת מעוותת שמחלצת את רות דוד מכתב אישום בעבירות שוחד באופן דומה פעלו באותו זמן לחילוצו של מנשה ארביב מכתב אישום בעבירות שוחד ברורות קודם לכן מנעו כידוע חקירתו באזהרה של אפרים ברכה בגין עבירות שוחד בעגת העבריינים ניתן לומר על תופעה זו: כיסו עליהם מחשש שלא "יפתחו" תיבת פנדורה
05/03/2016  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   סדום ועמורה   |   תגובות
מנדלבליט, לא עמד על המשמר [צילום: משרד המשפטים]

ארביב. שתק וקיבל גיבוי [צילום: פלאש 90]

ברכה. שתק וקיבל גיבוי [צילום: דוברות המשטרה]

יהודה וינשטיין הצליח בתקופת כהונתו להוביל את מוסד היועץ המשפטי לממשלה בראשו עמד ואת הפרקליטות לתהומות עמוקים ומושחתים יותר. יודל'ה, שמונה לראש התביעה בישראל בציפייה שיסייע בביעור השחיתות במשרד המשפטים ובקרב גורמי אכיפת החוק, נתן ידו, אם מרצון או מאונס, דווקא לשכלול השיטה, ולהגנה על בכירים שסרחו או פשעו.

רשימה עכשווית וחלקית בהחלט של תיקים שטופלו שלא כדין: רות דוד, מנשה ארביב, אפרים ברכה, שי ניצן. בעגת העבריינים ניתן לומר על תופעה זו: וינשטיין וניצן כיסו על רות דוד, ארביב וברכה כדי שאלה "לא יפתחו" תיבת פנדורה. ואכן, רות דוד, ארביב וברכה, שתקו. הם לא שיתפו פעולה עם התקשורת, ו"לא פתחו" על הפרקליטות ועל בכירים בקרב אורגני הרשויות החוקרות.

וינשטיין מונה לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה על-ידי ממשלתו של בנימין נתניהו כגורם הראשון המובא מן-החוץ. מהסקטור הפרטי. רבים וטובים תלו בו תקוות: שיאזור אומץ לעשות סדר בתוך המערכת, ויקיא מתוכה את הגרורות שפשו עוד בתקופתן של דורית ביניש ועדנה ארבל. אך אלה שקיוו, וציפו, התבדו מהר מאוד עם סגירת תיק השוחד של אביגדור ליברמן, על-ידי וינשטיין, ונוכח סידרה של תיקים שביער ו/או עיכב ו/או שיבש ו/או השחית בעצם רפיסותו וחולשתו וכוונותיו הזדוניות.

השיטה המשחיתה
גרסטל. הוקיעה את התנהלות ניצן [יוסי זמיר/פלאש 90]


ההחלטות שיפורטו להלן מלמדות על השיטה המשחיתה הנוהגת במשרד המשפטים. תכליתה: חיפוי וכיסוי וטיוח ממצאים חמורים ופליליים שהתגלו נגד בכירים בצמרת גורמי אכיפת החוק. המטרה הגלויה לכאורה, "לשמור על המערכת", מקדשת את האמצעים. היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה הם שנתנו ידם להפעלת שיטה זו, הגורמת לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט, ולכך שבכירים שסרחו ופשעו, יוצאים, במקרה הרע מבחינתם, בשן ועין:

1) רות דוד, מתנות אסורות ויחסי שוחד -

בחקירת המשטרה שנפתחה בעקבות החשיפה ב-News1 בדבר קבלת המתנות האסורות, הוכח: רות דוד קיבלה סדרה ארוכה של מתנות מעו"ד רונאל פישר ומיאיר ביטון. תוך כדי תפקידה כפרקליטת מחוז תל אביב (פלילי). כמה פרקליטים/פרקליטות בשירות המדינה ידעו היטב על המתנות אך נמנעו מדיווח על העבירות שנגלו לעיניהם. יחסי השוחד התקיימו במשך זמן רב ("שלח לחמך..."), גם אם לא ניתנה מצד רות דוד תמורה גלויה וזו לא סגרה תיק עבורם ו/או למקורביהם של השניים. על-אף זאת, ובניגוד לממצאים שעלו בחקירה המשטרתית, שי ניצן ויהודה וינשטיין הכינו ליועמ"ש הנכנס, אביחי מנדלבליט, חוות דעת מגובשת וסופית: לגנוז את התיק ולא להעמידה לדין בעבירות שוחד, וגם לא בעבירות של הפרת אמונים (שהתיישנו). חוות הדעת נעדרת פרטים בסיסיים, לרבות שמות הפרקליטים/הפרקליטות שידעו ושתקו, והאם הם מכהנים כיום בשירות הציבורי. מנדלבליט, שלא עמד היטב על המשמר, אימץ את חוות הדעת ככזה-ראה-וקדש בטרם הבין כי הוא מולך שולל. מנדלבליט אימץ את חוות דעתם של וינשטיין ושי ניצן, בטרם הבין ו/או הפנים: שי ניצן פועל, בסיועו של וינשטיין, תוך ניגוד עניינים מובנה ואסור. לראיה: שי ניצן סייע לפרקליטים במחוז תל אביב (פלילי) בהכשלת נציבת תלונות על פרקליטים, השופטת (בדימ.) הילה גרסטל, כשזו ביקשה לבדוק את החשדות נגד רות דוד; שי ניצן פעל במשך חודשים במטרה להוציא החלטה שתציג מצג, לפיו רות דוד לא הובילה החלטות מגמתיות תמורת שוחד. החלטת ניצן-וינשטיין בתיק רות דוד מעלה חשש חמור לטיוח ולשיבוש באופן זדוני, מתוך שיקולים זרים. האם וינשטיין וניצן חששו ממידע שמחזיקה רות דוד, עוד מתקופת כהונתה כפרקליטת מחוז או ממידע שנודע לה מאוחר יותר, ומפתיחת תיבת פנדורה כנגד בכירים בצמרת המשפט בישראל?;

2) מנשה ארביב, מתנות אסורות ויחסי שוחד -

גרסתם של הרב יאשיהו פינטו ואנשיו הוכחה מעבר לכל ספק: בחקירה שנכפתה על המחלקה לחקירות שוטרים, שכללה גם אימות בבדיקות פוליגרף, נמצא כי אכן: ניצב (בדימ.) מנשה ארביב ובנו קיבלו מהם שורה של הטבות כספיות בישראל ובחו"ל, כולל אירוח בבתי מלון, כסף במזומנים, סידור ויזה אמריקנית לבנו של ארביב, וסידור הנחה לארביב בסכום של כמיליון ש"ח לרכישת דירה מקבלן בישראל. כמו-כן הוכח, כי מנשה ארביב שיבש הליכי חקירה ומשפט. למרות כל זאת, שי ניצן ווינשטיין הוציאו תחת ידם החלטה, הכפופה גם היא לשימוע (שבסופו יושמטו כמובן פרטים נוספים וכתב האישום יוחלש עוד יותר) לפיה מנשה ארביב לא יועמד לדין בגין עבירות שוחד, אלא רק בעבירות של הפרת אמונים ואי-מילוי חובה רשמית - מחמת זאת שלא דיווח על ההצעות, כביכול, שקיבל מהרב פינטו. החלטת ניצן-וינשטיין בתיק ארביב מעלה חשש חמור לטיוח ולשיבוש, שנעשו מתוך שיקולים זרים. האם גם הם חוששים ממידע שמחזיק ארביב, מתקופת כהונתו כראש להב 433, ומפתיחת תיבת פנדורה כנגד בכירים בצמרת המשפט בישראל?

3) אפרים ברכה, מניעת חקירתו באזהרה בעבירות שוחד ושיבושים -

וינשטיין ושי ניצן מנעו במשך כשנתיים קיום חקירה פלילית נגד ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה, למרות המידע הרב שהובא ונחשף בפניהם. רק בעקבות החשיפות המתמשכות ב-News1, ולאחר שנציבת תלונות על פרקליטים נאלצה, בעקבות פניות News1, להתערב בפרשה, נאלצו/נאנסו וינשטיין וניצן להסכים לפתיחת חקירה סמויה נגד ברכה. ואכן, בחקירה הסמויה שנאלצה המחלקה לחקירות שוטרים לקיים, הוכח מעבר לכל ספק, גם בבדיקת פוליגרף: אפרים ברכה קיים יחסי שוחד עם שורה של גורמים, בשורה של פרשות. אחת מהן: ברכה הדליף מידע מוכמן לחשודים בפרשת השוחד בעיריית אשדוד, במסגרת יחסי השוחד שקיים עם קבלנים באשדוד. כמו-כן הובא לחוקרי מח"ש מידע, שלפיו ברכה הדליף מידע מוקדם, מתיק רצח, לחשוד המרכזי, וסייע לו לברוח לחו"ל. בפני מח"ש הוצגה עדות הגורם המרכזי בפרשה זו. למרות זאת, וינשטיין וניצן ניסו למרוח ולטייח, ומנעו במשך זמן רב מדי חקירתו של ברכה באזהרה. ביום חמישי שקדם להתאבדותו של ברכה נאלץ היועמ"ש להתיר לחוקרי מח"ש לעבור ביום ראשון שלאחר מכן לשלב "חקירה גלויה" ולגבות עדות מכמה מהאישים המעורבים. אך ברכה הקדים והתאבד, ובכך טרף את הקלפים והביא בפועל לעצירת החקירה נגדו. שאלת השאלות: מדוע וינשטיין וניצן (וגם קודמו בתפקיד פרקליט המדינה, משה לדור), מנעו כמעט בגופם חקירתו האישית של ברכה, באזהרה, כחשוד לכל דבר ועניין. לאחר התאבדותו מנעו וינשטיין וניצן מהשר לביטחון פנים גלעד ארדן הקמת ועדת בדיקה, שנועדה לבדוק נסיבות התאבדותו של ברכה, וכמובן לעסוק בשאלה: האם נכון שהחשדות נגדו אומתו. הימנעותם של שי ניצן ווינשטיין מעלה חשש חמור לטיוח ולשיבוש, שנעשו באופן זדוני ומתמשך, מתוך שיקולים זרים. האם גם הם חששו ממידע שהחזיק ברכה, מכוח תפקידו כראש חטיבת החקירות באגף המודיעין והחקירות, ולאחר מכן בתפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה? האם הם חששו מפתיחת תיבת פנדורה כנגד אישים בצמרת המשפט בישראל? האם אכן ידע אפרים ברכה, כפי שידע הח"מ, על כספים שחורים שקיבל וינשטיין?

4) שי ניצן, שיבוש הליכי חקירה ושקרים סדרתיים -

פרקליט המדינה שי ניצן לא מצליח לדבוק באמת, כאז כשהיה פרקליט צעיר, וגם עתה. פעם אחר פעם הוא נתפס בכזביו ובתחבולותיו. שוב ושוב מתגלה, כי ניצן פועל באופן פסול ובעייתי העולה כדי שיבוש הליכי חקירה ומשפט. כך בפרשות רות דוד, מנשה ארביב ואפרים ברכה, כשהוציא תחת ידיו החלטות והודעות כוזבות, במאמץ לטייח את האמת ולמנוע פתיחת תיבת פנדורה. וכך גם בפרשת ד"ר מאיה פורמן-רזניק, כשנתן ידו לשיבוש הליכי משפט בתביעה שהגישה ד"ר פורמן-רזניק. הנציבה הילה גרסטל כבר הוכיחה בהחלטות שהוציאה תחת ידיה, את מעורבותו של שי ניצן בכזבים ובשיבושים. אך למרבה החוצפה, היועמ"ש וינשטיין התגייס לעזרתו כדי להביא לפסלות החלטת גרסטל. הנה-כי-כן: במקום לסייע בחשיפת האמת בפרשת פורמן-רזניק, ולתת ידו לבירור האמת, בחר וינשטיין לגונן על ניצן ועל פרקליטים נוספים בשירות המדינה שחטאו וכיזבו וטייחו, וזאת במטרה למנוע מד"ר פורמן-רזניק לחשוף את האמת בפני בית המשפט.

בנסיבות אלה, וכפי שניתן להבין מאירועים בתיקים שפורטו לעיל, אין פלא כי יותר ויותר אנשים טובים וישרי-דרך מבינים כי השחיתות והריקבון פשו בקרב גורמי אכיפת החוק, וכי אל לציבור הרחב להאמין בכשירותה של המערכת המשפטית לעשות צדק.

חששו של וינשטיין
שקד. התקפלה [צילום: פלאש 90]

ניתנת האמת להיאמר: יודל'ה, הוא יהודה וינשטיין, מונה לעמוד בראש התביעה בישראל, משיקולים זרים (נתניהו-יעקב נאמן-אביגדור ליברמן), ובטרם הובא לידיעת הציבור דבר מעלליו כעורך דין פרטי. חשפנו ב-News1 כי בתקופת כהונתו קיבל וינשטיין מספר פעמים כספים שחורים, במזומנים. כמובן, בלא שרשם אותם כתקבולים. חשפנו זאת שוב ושוב. אך לא צריך להתפלא כי לא קם איש במשטרה, ברשות המיסים או בפרקליטות, שירים את הכפפה ויבקש לבדוק עניין זה. אפילו וינשטיין נאלם ולא העז לצפצף נגד הח"מ, שמא יעשה מעשה משה קצב, ויסבך עצמו בהליך משפטי שמכוחו תיפתח נגדו "בדיקה" או חקירה פלילית.

לא צריך להתפלא על השתיקה הגדולה, וזאת מחמת השחיתות והריקבון שפשו בקרב גורמי אכיפת החוק. למרבה הצער, השחיתות הינה בעוצמה גדולה אף מזו הידועה במדינות מסוימות במזרח אירופה. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, יכול הוא, לו היה מבקש להשחית עוד יותר את ארצו, לקבל שיעורים מוינשטיין ומפרקליט המדינה שי ניצן: כיצד לשבש, לחפות, לטייח ולשקר בלא הפסקה; כיצד לזכות בהגנה מצד חלקים ניכרים מכלי התקשורת, שבכירים בהם תלויים גם הם בהחלטות המחלקות הפליליות ו/או האזרחיות בפרקליטות; וכיצד להמשיך ולקבל לאחר מכן את הגנת בית המשפט העליון. שכן כידוע, שופטי בית המשפט העליון נמנעים מהתערבות, ואף הקימו לעצמם, בלא דין ובלא דיין, הלכה פסוקה של אי-התערבות, משל הם מהאו"ם. כך הם נוהגים גם בעתירות המובאות בפניהם להכרעה, עתירות שתוכנן מגלה סימני שוחד ומרמה ושיבוש הליכי ומשפט.

בנסיבות אלה, וכשנהיר ש"הדג מסריח מהראש", ומחמת זאת שלאורגני השלטון בישראל - לרבות ראש הממשלה בנימין נתניהו (שגורל רעייתו שרה נתניהו נתון בידיהם של ניצן ושות' עקב החקירה הפלילית נגדה), אין את היכולת האמיתית להביא לשינוי; ונוכח זאת ששרת המשפטים איילת שקד כשלה אפילו בהובלת חקיקה מתאימה שתכפה על פרקליטים ותובעים בשירות המדינה ביקורת פרטנית ומבנית מצד הנציבה גרסטל, אין מקום, למרבה הצער, להיות אופטימיים. אף-על-פי-כן, אנחנו ב-News1 נמשיך, כרגיל, ובכוחנו אנו, לחשוף את המידע בפני הציבור. גם אם נהיה היחידים להאיר את החושך. נפקח את עיני הציבור, עד שיקום על מכזביו.

תאריך:  05/03/2016   |   עודכן:  06/03/2016
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ספסרי החוק שוב טייחו ושיקרו
תגובות  [ 64 ] מוצגות   [ 64 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א. וינשטיין
5/03/16 11:59
 
לגת אבן
5/03/16 14:09
 
יואב יצחק יודע .
5/03/16 15:33
 
כבש 44
5/03/16 17:03
 
שפטל
5/03/16 17:11
 
צורי
5/03/16 19:02
 
זרוע נטויה
5/03/16 20:48
 
משקיף ותיק
5/03/16 23:19
2
מיכל מירושלים
5/03/16 12:25
3
לאון
5/03/16 12:37
 
א. וינשטיין
5/03/16 12:55
 
הניה
5/03/16 15:32
4
pizdilula
5/03/16 13:03
5
קיקו
5/03/16 13:03
6
אהוד פרלסמן
5/03/16 13:04
7
דוד ועתירה !
5/03/16 13:25
8
משה ג.
5/03/16 13:30
 
מהפח לפחת
5/03/16 13:58
 
למשה ולא העו"ד
5/03/16 19:17
9
מיזעור - למה ?
5/03/16 13:52
10
אורח
5/03/16 14:11
11
נתין מדמנת ישראל
5/03/16 14:52
12
אהרון שחר
5/03/16 15:58
13
יוסי ארגואן
5/03/16 16:28
14
האזרח הפשוט
5/03/16 16:46
15
צופגני
5/03/16 17:02
 
בני בנקר
5/03/16 17:51
 
צופגני
5/03/16 18:58
16
א-א
5/03/16 17:06
17
לכן המינוי שלו
5/03/16 17:57
18
שלום כלפה
5/03/16 18:00
19
שלום המהפכן
5/03/16 18:15
20
קורןנאוה טבריה
5/03/16 18:27
21
עיניה
5/03/16 18:57
 
שושפרי
6/03/16 17:45
22
צורי
5/03/16 19:07
23
דן בשלושה
5/03/16 19:09
24
אחד אחד
5/03/16 19:17
25
ארי כספי
5/03/16 19:44
26
קומבינטור יהודי
5/03/16 19:48
27
עד מתי רשעים יעלו
5/03/16 20:33
28
אזרחים מיואשים
5/03/16 22:00
29
דורין אלן בל-דותן
5/03/16 23:07
 
וזאת כיצד ?
6/03/16 01:46
30
דורין אלן בל-דותן
6/03/16 00:36
31
דורין אלן בל-דותן
6/03/16 02:35
32
בנדל
6/03/16 02:36
33
קורןנאוה טבריה
6/03/16 07:33
 
ארי כספי
6/03/16 11:04
34
אזרח חרד לחוק
6/03/16 08:37
35
ג'רמי, עו"ד
6/03/16 09:21
36
בר ברע
6/03/16 12:24
37
ד"ר משה פרץ
6/03/16 12:47
38
YOSS
6/03/16 13:56
 
ROSS
6/03/16 14:29
39
מ.ל
6/03/16 17:27
40
לכתוב ולפרסם
6/03/16 20:08
41
שבץ חלובה
7/03/16 02:46
42
יוסי ארגואן
7/03/16 07:08
43
דורין אלן בל-דותן
7/03/16 08:29
44
WHITE NEGRO
7/03/16 10:40
45
עוד א.ב
7/03/16 12:00
46
דרור מרמת גן
7/03/16 17:36
47
כ.ב.
7/03/16 23:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סדום ועמורה
הזמר אייל גולן מנהל בימים אלה מאבק לטיהור שמו מהכתמים שדבקו בעקבות החקירה המשטרתית שזכתה לכינוי: "משחקי חברה". בראיונות סוף-שבוע לתקשורת (ידיעות אחרונות, ערוץ 2), הוא מדבר על הכל: על אביו דני ביטון שסיבך אותו ונכלא בשל העבירות שביצע; על עיתונאים שאותם נאלץ לתבוע (בהם עמית סגל), כמו אבינועם ניני, שהוציאו נגדו לטענתו לשון הרע; על כוונתו לבחון הגשת תביעות נגד ארבע צעירות ששיקרו לטענתו בחקירה והפריחו נגדו עלילות-שווא; ועל רצונו לשוב למעמד "הזמר הלאומי".
26/02/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
באפריל 1985 פתח הח"מ (יואב יצחק) במאבק נגד הבורסה לניירות ערך בתל אביב, לאחר שגילה ליקויים ועבירות מצד כמה חברי בורסה. היה זה המאבק הראשון בדרכי כעיתונאי, שתועד בספרי "עגל הזהב" (מרס 1991). בעקבות זאת, ובמטרה להצר צעדיי, פצח מנכ"ל הבורסה יוסי ניצני בשורה של פעולות, כולל ניסיונות הפללה. אלה נועדו לעצור פרסום מידע על אודות פעילותם של חברי הבורסה בניירות ערך ספציפיים (מניות, אופציות, אגרות חוב).
22/02/2016  |  יואב יצחק  |   אירועים/חשיפות
מעלליו של ראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה, שהורחק השבוע ל-15 ימים מן העירייה לאחר שנחקר בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, נחשפו כאן, ב-News1, כבר לפני זמן רב מאוד. שבע שנים ליתר דיוק.
19/02/2016  |  איציק וולף  |   כתבות
ראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה, הוא החשוד שנעצר לפני יומיים בחשד לביצוע עבירות שחיתות. מלכה חשוד בעבירות שוחד בדמות קבלת תרומות ללא דיווח תמורה לקידום ענייניהם בעיר של התורמים.
17/02/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש עיריית קלנסווה לשעבר, מחמוד חדיג'ה, ירצה 20 חודשי מאסר וישלם קנס של 100,000 שקל. חברו, ד"ר יוסף מרעי, ירצה שישה חודשי עבודות שירות ונקנס ב-30,000 שקל. כך קבעה (יום ד', 17.2.16) שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, ורדה מרוז.
17/02/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   סדום ועמורה  /  מי ומי  
מעצר בית לבכיר בעיריית ק"ש  /  מחלקה ראשונה
אושר ההסדר עם יו"ר משכ"ל  /  איתמר לוין
18 חודשי מאסר על שיחוד סוהר  /  איתמר לוין
תנה לנו מלך לשפטנו וילחם את מלחמותינו  /  עליס בליטנטל
הגזבר קיבל שכר בכירים ללא אישור  /  איציק וולף
הכלימה והתקווה  /  אריה אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
ראובן דינור
ראובן דינור
כאשר צבא מוקם להגן על אזרחי המדינה בהגדרתו וזו מטרתו העיקרית, אינו יכול שהגנה זו תיסדק והאזרחים עליהם הוא מגן יחטפו    ההגנה היא באחריותו ושומה עליו כגוף מבצע למנוע חטיפת אזרחים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il