|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

ביניש נחלץ מחקירה, בזכות אשתו

הפרקליטות לא נמנעה מפרסום שקרים כדי לתרץ את הימנעותה מחקירת עו"ד ביניש ביניש לא ייחקר למרות העבירות הפליליות החמורות שביצע, לרבות: גניבת כספים, העדפת נושים, רישומים כוזבים במסמכי תאגיד ועוד ועוד ועוד
22/12/2007  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשת ביניש   |   תגובות
רימה וגנב. לא ייחקר

מזוז. פסל עצמו, למרות שהיה מחוייב לסיים מלאכתו ולהורות על חקירה

ארבל. החזיקה במשרדה את התלונות בתואנה שמדובר בחברתה. אך נמנעה מהעברת המידע והתלונות לגורם אחר שיטפל בפרשה

הפרקליטות הגדישה בימים אלה את הסאה - גם בהחלטה שקיבלה וגם בכזבים שפרסמה. בהודעה שפרסמה (20.12.07) מסרה הפרקליטות, כי "אין מקום לפתוח בחקירה פלילית נגד עמותת התזמורת הסימפונית ירושלים או בעלי תפקידים בעמותה", לרבות נגד עו"ד יחזקאל ביניש. ההחלטה נומקה: "בהסתמך על התשתית העובדתית הקיימת בתיק, ובהמשך לחוות הדעת אשר נכתבה בעניין, לפיהם לא נמצאו ממצאים המבססים חשד לעבירה פלילית". ברשימה שלהלן נציג גם את הראיות לעבירות, וגם את השקרים של הפרקליטות.

ייאמר כאן: איני תמים. משוכנע אני כי עו"ד ביניש לא ייחקר ולא יועמד לדין, לא בפרשה זו ולא בפרשות אחרות בהן ביצע עבירות לכאורה, וזאת לפחות כל זמן שרעייתו, דורית ביניש, מכהנת כנשיאת בית המשפט העליון. הסיבה לכך: חולשת הנוגעים בדבר, שלא הצליחו להתעלות מעל שיקולים זרים, ואינם מסוגלים, בגלל תלותן ההדדית של המערכות, לקבל החלטות אמיצות כאשר מדובר בבעלה של האישיות הבכירה ביותר במערכת המשפטית. אחרי הכל, מי היועמ"ש שיעז לפעול בדרך העלולה לגרור התפוטרות ביניש מתפקיד נשיאת בית המשפט העליון "רק" בגלל שבעלה ביצע עבירות פליליות חמורות.

אפליה פסולה

נעלה מכל ספק: לו היה מדובר בחשוד "רגיל", לא הייתה הפרקליטות מטפלת בזאת כלל וכלל, בטרם ביצעה המשטרה חקירה והגישה את ממצאיה. וכאן אנו עדים לטיפול מועדף ובאפליה לטובת ביניש - הפרקליטות עומדת בדרכם של המתלוננים וחוסמת חקירת משטרה, ולאחר ארבע שנים של סחבת מכווונת ושערורייתית טוענת הפרקליטות וגם מכזבת כאילו אין "ממצאים המבססים חשד לעבירה פלילית". למעשה, די לבחון את התנהלות הפרקליטות בפרשה זו - ש"גררה רגליים" במשך ארבע שנים (!!!) עד להחלטה האומללה הנ"ל (שגם אותה נתנה רק לאחר עתירתי לבג"צ), כדי להבין כי מדובר בתפוח אדמה לוהט, שנזרק מיד ליד, עד שנמצאה הפרקליטה שהסכימה להתמסר ולסייע בחילוצו של ביניש... "גרירת הרגליים", אגב, איפשרה לעו"ד ביניש לפעול בשטח, כאוות נפשו, ואף לפעול בדרך של שיבוש הליכי חקירה ומשפט, לרבות בדרך של איומים על פקידי מדינה בכירים לבל יעזו למצות איתו את הדין. מידע זה הועבר בזמנו לפרקליטות וליועמ"ש, אך אלה לא עשו מאומה כדי למצות את הדין עם ביניש.

בפרשה זו הפגינו חולשה לא רק עו"ד אביה אלף, שחתומה על ההחלטה האומללה, אלא גם: היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שנמנע במשך תקופה ארוכה מקבלת החלטות (ולבסוף פסל עצמו וסייע בכך בחילוצה של הנשיאה ביניש עצמה, בעקבות עתירה שהגשתי ובה דרשתי מביניש לפסול עצמה בעתירות נגד קצב-מזוז); הפרקליט הנכנס, משה לדור (החלטה כזו שטופלה קודם בדרג של פרקליט מדינה לא יכולה להתקבל ללא תמיכתו והסכמתו); שופט בית המשפט העליון, אליקים רובינשטיין, שבתקופת כהונתו כיועמ"ש נמנע מטיפול בפרשה; ושופטת בית המשפט העליון, עדנה ארבל, שבתקופת כהונתה כפרקליטת המדינה פעלה למען חברתה, היא ביניש, בכך שהחזיקה אצלה את המידע והתלונות נגד עו"ד ביניש (תוך התחסדות פתאומית כי מדובר בחברתה...), מבלי להעביר זאת לגורמים אחרים כדי שיפתחו בהליכים נגד עו"ד ביניש.

עו"ד אביה אלף כיזבה ביודעין

כאמור לעיל, הפרקליטות כיזבה בהחלטתה. חד-וחלק. ראש המחלקה הכלכלית בפרקליטות, עו"ד אביה אלף, שקיבלה את ההחלטה להימנע מפתיחת חקירה, הרחיקה לכת - במקום, למצער, לסגור את התיק מהסיבות הברורות שעיקרן אי-מסוגלות לעמוד בלחצים - בכך שבניסיון לשכנע את הציבור בצדקת החלטתה, כתבה והסבירה: "עוד קודם שהגיע הנושא להכרעת הפרקליטות, נבחן החומר שנאסף בפרשה זו על-ידי גורמים מקצועיים שונים - רשם העמותות, החוקר המיוחד שמינה רשם העמותות, רשות המיסים והמפרק הזמני, ואף לא אחד מן הגורמים המליץ על פתיחה בחקירה בגין עבירות פליליות, שאינן מתחום המיסים".

ההודעה הנ"ל מהווה שקר גס. מצד הפרקליטות, כמובן. שכן, לפחות שני גורמים - רשם העמותות והחוקר המיוחד שמינה רשם העמותות, הצביעו על המעשים המעלים חשד לעבירות פליליות. אין מדובר בהתייחסות אגבית מצד שני הגורמים הנ"ל עליה היה ניתן "לדלג" בקלילות, אלא בדוח פרטני, שהצביע, לפרטי פרטים, הן על עבירות מס שביצעו עו"ד ביניש ושותפיו למעשים, והן עבירות על חוק העונשין. עבירות אלו טעונות, ברגיל, חקירת משטרה. ייאמר כאן: גם ללא המלצה מפורשת מצד גורם זה או אחר ("הנני ממליץ בזאת..."), הרי שעצם הצגת/הצפת העובדות המצביעות על העבריינות מצד ביניש, כמוה כהזמנת הפרקליטות לפעול ולהורות על חקירה משטרתית, כפי שאכן נדרש בפרשה זו; בדיוק כפי שמסירת העובדות מצד פרקליט במשרד הרווחה, אל הפרקליטות, וקביעה שמדובר בטענה או אף בחשד לעבירת אונס, כמוה כפנייה אל הגורם המוסמך כדי שייפעל כפי סמכותו ויורה על חקירה.

עו"ד ביניש פעל לשיבוש הליכי חקירה ומשפט

כדי להצביע על העבירות שביצעו לכאורה עו"ד ביניש ושותפיו, אין הכרח להציג את כל חשיפותינו הרבות ב-Nfc - הממוסמכות כנדרש. די למעשה, אם נסתפק כאן בעיקרי הדוח הסופי של רשם העמותות, עו"ד ירון קידר, המתבסס על הממצאים של החוקר המיוחד, רו"ח רמי אלחנתי. עו"ד קידר פרסם לפני יותר משנתיים הודעה לעיתונות ובה מסר את עיקרי הממצאים. כך נהג לאחר שקיבל את הסכמתם ותמיכתם של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ופרקליט המדינה, ערן שנדר.

יודגש, כי בכל תהליכי הבדיקה והסחבת, פעל עו"ד ביניש כדי למנוע השלמת הדוח והודעת הרשם. לגישתו, הוא פעל בהתנדבות ועשה את המקסימום כדי למנוע פעולות בלתי תקינות. החוקר המיוחד והרשם דחו טיעון זה וקבעו, כי גם מי שפועל בהתנדבות אינו יכול לבצע פעולות בלתי חוקיות.

רשם העמותות מציין בהודעתו, גם באשר לביניש, וגם באשר לגורמים הנוספים: "למרבה הצער, התנהלו מנהליה ושולחיהם, הרשויות הציבוריות, הרחק מנורמות ציבוריות ראויות ותוך התעלמות מההשלכות המפליגות של פעולותיהם. על מנהלי עמותות לשים כנר לרגליהם את העובדה כי דווקא בניהול גופים הנסמכים על כספי ציבור, מוטלת עליהם חובות נאמנות וזהירות מוגברות, לא רק כלפי העמותה וחבריה אלא כלפי הציבור כולו, לניהול נכון וראוי של גופים אלו."

עיקרי הודעת הרשם, המפלילה את עו"ד ביניש
עו"ד קידר. הצביע על אשמתו של ביניש

נציג להלן חלק מעיקרי הודעתו של רשם העמותות. מהודעת הרשם עולה מפורשות, כי הפרקליטות – שנאנסה לחלץ את עו"ד ביניש מאימת הדין - פרסמה הודעה כוזבת, בזאת שטענה כי לא נמצא חשד המצדיק פתיחת חקירה; ובכך שיצרה את הרושם המטעה, כאילו החוקר המיוחד והרשם לא המליצו על חקירה משטרתית.

המלצת הרשם והחוקר, כפי שיובהר בהמשך, גלומה בעצם זאת שהצביעו על המעשים הפליליים לכאורה שביצעו עו"ד ביניש וגורמים נוספים, גם אם לא השתמשו במילים: "הנני ממליץ בזאת..." (וככלל, אין זה מתפקידם). להלן הפרטים.

1) ההליכים שנפתחו (ציטוט):


  • דוח החקירה בעניין עמותת התזמורת הסימפונית ירושלים כולל ממצאים חמורים באשר להתנהלות העמותה והפועלים מטעמה. למרבה הצער, התנהלו מנהליה ושולחיהם, הרשויות הציבורית, הרחק מנורמות ציבוריות ראויות ותוך התעלמות מההשלכות המפליגות של פעולותיהם.

  • כזכור, בתאריך 29.5.03 מינה רשם העמותות, דאז את רו"ח רמי אלחנתי כחוקר בעמותה, בעקבות חשדות לליקויים קשים בהתנהלותה הכספית, ופעולות בניגוד לתקנון וכללי מינהל תקין. במקביל הגיש רשם העמותות בקשה לפירוק העמותה, ולמינוי מפרק בעל סמכויות הפעלה. הליך הפירוק טרם הסתיים, ומטרתו להביא לפעילות תקינה של העמותה ולאפשר לה לחזור ולפעול בצורה עצמאית, ללא צורך בפיקוח בית המשפט.

  • ביום 4.7.05 הוגש לרשם העמותות דוח החקירה הסופי, וזאת לאחר שטיוטת הדוח נשלחה לאנשים שעלולים היו להיפגע ממנו, ולאחר שהתקבלו תגובותיהם. הליך החקירה היה ארוך ומורכב, וכך גם הליך התגובות וההתייחסות להן, בין היתר לאור הרצון לאפשר לכל מי שעלול להיפגע מהדוח זכות טיעון נרחבת, וזאת לאור חומרת הממצאים שעלו בטיוטת הדוח ולאור ההשלכות שהיו להם לאורך כל הליך החקירה על הגורמים שהיו מעורבים בה.

2) מממצאי הדוח המעלים חשד נגד עו"ד ביניש ואחרים (ציטוט מתוך ההודעה; הערותי בסוגריים, י.י.):

  • העמותה נטלה על עצמה התחייבויות ללא כיסוי וגיבוי תקציבי נאות ומבלי שנעשה כל פיקוח לצורך פעולה באיזון תקציבי כנדרש. כתוצאה מכך הגיעה העמותה לקריסה כלכלית. מנהלי העמותה המשיכו ליצור לעמותה התחייבויות על אף שידעו שאין לעמותה מקורות תקציביים לכיסוי התחייבויות אלו.

  • (ובמילים פשוטות: ניהול מופקר, על-חשבון הציבור);

  • העמותה נוהלה בחריגה חמורה מסדרי מינהל תקין, בוצעו תשלומים במיליוני ש"ח במזומן, ללא תיעוד וללא רישום בספרי הנהלת החשבונות, בוצעו התקשרויות בסכומים גבוהים ללא הסכמים וללא בדיקת מספר הצעות, הושארו כספים בחו"ל ללא פיקוח וללא רישום ובוצעו הוצאות מיותרות.

  • (הפעילות, כפי שהיא מתוארת לעיל מהווה: חשד לאי-רישום תקבולים ותשלומים (עבירות מס), חשד לעבירות מתחום המטבע, וכן חשד לעבירות על חוק העונשין, לרבות: אי-רישומים ו/או רישומים כוזבים במסמכי תאגיד, קבלת דבר במרמה, גניבת כספים ועוד. יודגש, כי אין מדובר בשגיאה שיכולה לקרות לכל אחד, אלא בפעילות זדונית - שנועדה לאפשר לידידיו הקרובים לקבל תשלומים בלא שיחוייבו במס בגינה; וכן פעילות שאיפשרה לו לקבל כספים בלא מעקב אמיתי ורישום כדין);

  • הנהלת החשבונות בוצעה, כמעט עד סוף שנת 2001 בצורה רשלנית ולא סיפקה נתונים מהימנים בנוגע למצבה הכספי של העמותה. כתוצאה מכך, בין היתר, התגלו באיחור תשלומים כפולים למוסדות וספקים. מורשי החתימה של העמותה חתמו על-פי החשד על המחאות ריקות, שחלקן שימשו לביצוע מעילה כספית.

  • (ניהול לקוי של ספרי החברה, המחייב חקירה כדי לבחון: מי מהספקים קיבל תשלומים כפולים, ובזכות מי... ומי הגורמים האחראים לניהול הבלתי חוקי של כספי העמותה);

  • קיים חשד כי העמותה פעלה תוך ביצוע עבירות מס חמורות, לאורך זמן, למרות שהוזהרה בעניין על-ידי יועציה וגם לאחר שהתקבלה החלטה מפורשת בוועדת הכספים של העמותה לחדול מכך.

  • (בכירי העמותה, ובהם עו"ד ביניש, ביצעו עבירות מס בכך שקיבלו כספים ולא רשמו זאת בספרים. העבירות בוצעו למרות שהם הוזהרו...);

  • הוועד המנהל איפשר הגדלה של גירעון העמותה באופן שהביא לקריסתה, ולא דאג ליצירת תשתית ארגונית מתאימה לעמותה. כמו כן הוועד המנהל אפשר ביצוע פעולות בניגוד לתקנון העמותה. חלק מחברי הוועד המנהל לא הופיעו כלל לישיבות הוועד וחלק הופיעו למספר ישיבות מועט.

  • (הוועד המנהל, הכולל את עו"ד ביניש, ביצע מעשים בלתי חוקיים בכך שהעמיס על העמותה התחייבויות שמראש לא הייתה יכולה לעמוד בהן).

  • יו"ר העמותה, מר יחזקאל ביניש, אשר היה הרוח החיה שמאחורי פעילות העמותה וזוהה עימה, אפשר באופן פעיל את המשך פעילות העמותה וקשירתה בהתחייבויות כספיות, למרות שהיה מודע לקושי הממשי לעניין עמידה בהתחייבויות אלו. היו"ר אף חתם, כבעל זכות חתימה נוסף למנכ"ל, על משכורות לעובדים תוך אי תשלום ניכויי המס בגין השכר.

  • (שוב: עבירות מס חמורות, עבירות על חוק העונשין);

  • מנכ"ל העמותה, מר זוסיה רודן, פעל בניגוד לכללי מינהל תקין, ללא שיטות עבודה מסודרות, ללא פיקוח כספי ותוך כדי כך שבוצעו בעמותה עבירות מס מתמשכות. המנכ"ל ביצע תשלומים בהיקף של מאות אלפי ש"ח במזומן, מבלי שתשלומים אלו נרשמו בספרי החשבונות של העמותה. קיים חשד כי המנכ"ל נהג להגיש לעמותה חשבוניות להחזר הוצאות נסיעה בגין נסיעות שלא ביצע בפועל. קיים חשד כי המנכ"ל לא דיווח ליו"ר ולחברי הוועד המנהל אודות גניבה של שיחות טלפון מהעמותה בסכום של 40,000 ש"ח.

  • (שוב: חשד לעבירות על חוק העונשין, לרבות חשד לגניבת כספים...).

3) בפרק הממצאים מוסיף ואף קובע רשם העמותות:

  • המפרק הזמני ישקול פנייה ובמידת הצורך הגשת תביעות כלפי מי שחייבים כספים לעמותה, וכלפי מי שגרמו לה נזקים, הכל כמפורט בהמלצות החוקר. למען הסר ספק, יש מקום כי המפרק הזמני ידרוש מרשות השידור את ההפרשים בסכומי התמיכות שהועברו בשנים קודמות וכן לקבוע את גובה התמיכה השוטפת שהרשות מחויבת לה בהתאם להסכמי המייסדים.

  • המפרק הזמני ידרוש מהמנכ"ל להכין דין וחשבון מפורט, כולל אסמכתאות, בנוגע לתשלומים שבוצעו במזומן במהלך הסיור לאירופה בחודש מאי 2001 וכן בנוגע לתשלומים שבוצעו במזומן בחודש דצמבר 2001. במידה והמנכ"ל לא יוכיח את השימוש שנעשה בכספים האמורים, יש לשקול פנייה למנכ"ל לצורך השבת הכספים לעמותה.

  • (המפרק אמור היה לבחון מי קיבל את הכספים ומדוע, ולהעביר את המידע לחקירה משטרתית);

  • המפרק הזמני יבחן את החשש כי בוצעה פעולה של העדפת נושים תוך שימוש במידע פנים, בכל הנוגע להפקדות לחשבון לו היה ערב יו"ר העמותה בבנק אינווסטק סמוך למועד פירוק העמותה וישקול את הצעדים המשפטים הנדרשים.

  • (הרשם מתייחס לסכום של 233 אלף ש"ח שהוצאו במרמה מכספי התזמורת הסימפונית ירושלים, והועברו, שלא כדין, מחשבונה, לחשבונו הפרטי של עו"ד ביניש, כאשר כבר ידע כי העמותה עומדת בפני פשיטת רגל. המדובר בהעדפת נושים האסורה על-פי החוק. פרשה זו מחייבת אף היא חקירה משטרתית).

סיכום: הפרקליטות לא ביצעה חובתה וגם כיזבה

הפרטים שהובאו לעיל מעידים על חשד ברור ומוצק, לפיו עו"ד ביניש ביצע לכאורה עבירות פליליות, המצדיקות ואף מחייבות חקירה פלילית משטרתית. רשם העמותות "האכיל בכפית" את הפרקליטות, אך זו נמנעה מביצוע חובתה על-פי דין. העובדה שהפרקליטות נמנעה ממתן הנחיה למשטרה לפתוח בחקירה, מעידה על אפליה פסולה, לטובת עו"ד ביניש, ועל אי-יכולתה לבצע את מלאכתה, ללא משוא פנים, כאשר מדובר בבעלה של נשיאת בית המשפט העליון. העובדה שפרקליטות מוסיפה בהודעתה גם כזבים - כדי לתרץ את הימנעותה השערורייתית - הינה בבחינת "הוספת חטא על פשע".

מי שסבור כי מדובר במקרה נקודתי, וכי "הכלבים נובחים והשיירה עוברת", שוגה:

  • מעתה יבואו כל אותם מנהלים שסרחו ומעלו בכספי עמותות - ובדין הוגשו נגדם כתבי אישום - ויבקשו מבית המשפט להתייחס אליהם בדיוק כפי שהתייחסה הפרקליטות לעו"ד ביניש;

  • ההימנעות אפילו מלהורות על חקירת עו"ד ביניש - שלא לדבר על העמדה לדין, מלמדת גם על עזות-מצח מצד הפרקליטות; וגם על הערכתה הנמוכה את הציבור הרחב, משל "אזרח סביר" יבלע את ה"לוקש", בלא שאלות ותוך מתן אמון בסבירות ההחלטה לגופה;

  • בשורה התחתונה: כאשר ילינו הפרקליטות והיועמ"ש מזוז על ירידה נוספת באמון הציבור, נציג בפניהם את המבחן שכשלו בו - "פרשת ביניש". כל מילה נוספת מיותרת.

תאריך:  22/12/2007   |   עודכן:  22/12/2007
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביניש נחלץ מחקירה, בזכות אשתו
תגובות  [ 121 ] מוצגות   [ 121 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שזה קורה
22/12/07 13:27
 
די לכיבוש
22/12/07 13:50
 
יהודי גאה,
22/12/07 13:51
 
גד
22/12/07 15:05
 
די לכיבוש
23/12/07 12:41
 
בגהה ושם תטופל
24/12/07 19:04
2
עו"ד
22/12/07 13:30
 
יהודי גאה,
22/12/07 19:53
3
סוף המדינה הזו
22/12/07 13:43
4
עופרה רייניגער
22/12/07 13:48
5
ולהגר כולנו לחו"ל
22/12/07 13:52
6
משה, עורך-דין
22/12/07 14:02
 
מעונה דין
23/12/07 02:25
7
לפחות שתתפטר!
22/12/07 14:04
 
חושם
23/12/07 14:29
8
סוגרת למקורבים
22/12/07 14:05
 
אני מאשר את דבריך
22/12/07 14:58
 
יוסקה
22/12/07 17:53
9
טהורת המידות
22/12/07 14:08
 
חשדנית
22/12/07 15:23
 
טהורת המידות
22/12/07 15:51
 
נצר של גבריאל.
23/12/07 02:06
 
טהורת המידות
23/12/07 06:23
 
טהורת המידות
23/12/07 10:14
 
סבא רבא=גבריאל.
24/12/07 01:38
 
טהורת המידות
24/12/07 05:52
 
גבריאל=סבא רבא.
24/12/07 21:00
 
טהורת המידות
26/12/07 19:25
 
נצר של גבריאל.
27/12/07 19:56
 
טהורת המידות
28/12/07 06:19
 
נצר של גבריאל.
28/12/07 16:40
 
טהורת המידות
28/12/07 18:54
10
krief benjamin
22/12/07 14:12
11
ע. סובול
22/12/07 14:17
12
שושפרי
22/12/07 14:26
13
ומה חשבת?
22/12/07 14:27
14
עם עמורה
22/12/07 14:27
15
מה חדש...
22/12/07 15:10
16
קישיו
22/12/07 15:32
 
האח של "עמיחי"
22/12/07 15:50
 
משפטנית! זוזהצידה
22/12/07 16:02
 
אזרח כועס
22/12/07 16:30
 
צביקה100
22/12/07 16:34
 
א מ רול
22/12/07 16:45
 
קורא תמים
22/12/07 17:02
 
לטיפול דחוף
23/12/07 08:29
17
אמנונן
22/12/07 15:49
 
לכש
22/12/07 17:55
 
מיכאל - ירושלים
27/12/07 18:56
 
הפסיכיאטר המחוזי
22/12/07 17:58
 
אזרח כועס
22/12/07 18:41
 
קידי
22/12/07 19:14
 
הגיע הזמן להבין
23/12/07 08:20
 
לאמנון הטפשון
23/12/07 08:28
18
עיניים פקוחות
22/12/07 16:01
 
שושפרי
22/12/07 20:24
 
תש כוחו כנקבה
23/12/07 08:46
 
שושפרי
23/12/07 11:27
19
איתי
22/12/07 16:14
20
מנחם מגוג
22/12/07 16:30
21
נועם צ.
22/12/07 16:55
22
אזרח כועס
22/12/07 17:03
 
שירה
22/12/07 18:25
23
בוב ספוג
22/12/07 17:35
24
זוג גנבים שנחלץ
22/12/07 17:49
25
מאוזן
22/12/07 18:19
26
כל השאר בהההה!
22/12/07 18:24
27
מוריה
22/12/07 19:13
28
מקרה האזרח בוזגלו
22/12/07 19:16
29
ע. סובול
22/12/07 19:29
 
הסניטר
22/12/07 21:33
30
א.ל. רמת-גן
22/12/07 19:41
31
בוזגלו הקטן
22/12/07 19:51
32
אריסטו מקיוולי
22/12/07 20:32
 
אזרח כועס
22/12/07 23:12
33
דורית ב.
22/12/07 20:58
34
ע. ארבל
22/12/07 21:32
35
יאיר תיבון
22/12/07 21:52
36
חץ
22/12/07 21:57
 
הכל יודע למעט חץ
22/12/07 22:55
37
מקרה האזרח בוזגלו
22/12/07 22:25
38
סמואלו
22/12/07 22:48
39
שמחה ניר, עו"ד
22/12/07 23:05
 
אינסומניה
23/12/07 01:13
 
הגשש
27/12/07 19:23
40
יאיר תיבון
22/12/07 23:35
41
שאלת תם
23/12/07 00:02
42
חד חידה.
23/12/07 02:12
43
מעונה דין
23/12/07 02:17
 
אחד שיודע
23/12/07 08:11
44
צפוי
23/12/07 06:59
 
אריק צלמנוביץ
23/12/07 14:37
45
לפרסם תגובות בקשה
23/12/07 08:17
46
תחושתי
23/12/07 08:56
 
רואה
23/12/07 16:38
 
צוויליך
23/12/07 18:39
47
החושף
23/12/07 09:58
48
טיל
23/12/07 10:47
49
מנחם חכם
23/12/07 12:48
50
גם אתם הייתם כך
23/12/07 16:58
51
אלייקים
23/12/07 18:14
52
ציוני
23/12/07 19:35
53
די לטינופת העליון
23/12/07 23:28
54
info123
24/12/07 01:19
55
ליזי בן-יפונה
24/12/07 13:45
 
פנסיונר ותיק
25/12/07 01:36
56
מי שצוחק
24/12/07 15:00
 
האח של "עמיחי"
24/12/07 21:15
 
משה ישראל
25/12/07 11:00
57
סובל
25/12/07 10:55
58
נחמה
25/12/07 11:12
59
האטד המושל
25/12/07 12:38
60
דפוק במערכת
25/12/07 14:41
61
גקי
27/12/07 15:18
62
הגשש
27/12/07 19:17
63
ישראלי דואג
16/04/08 16:36
64
פנינית
16/05/08 02:39
65
דרורה צחור
18/08/08 13:06
66
דרורה צחור
18/08/08 13:12
67
יעקב ==========
21/01/09 23:47
68
בן סרוק
3/12/11 18:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בית המשפט לענייני משפחה מעולם לא היה מקום נינוח לבני זוג. לרבים הוא בבחינת סוף דרך לקשר ארוך שנים, שדה קרב לחלוקת מזונות, ולא פעם גם הסיכוי האחרון לראות את הילד. בית המשפט לענייני משפחה בכפר סבא - הוא כבר סיפור בפני עצמו: הם קוראים לעצמם "נפגעי מֶקָייס", הם הכירו לאחרונה רק במקרה, וכיום הם יוצאים במסע התארגנות תקדימי נגד שופטת בישראל. המטרה המוצהרת: "לעורר את מערכת המשפט לפעולה".
20/12/2007  |  יוסי עבדי  |   תחקירים
ועדת הכלכלה של הכנסת אומנם דחתה את הצעת שר התחבורה, שאול מופז, להאריך את שעות העבודה של נהגי משאיות ואוטובוסים מ-12 שעות המותרות כיום על-פי החוק ל-15 שעות, אך בחברת אגד כלל לא ממתינים ובניגוד לחוק, דורשים מן הנהגים לעבוד מעל ל-12 שעות.
18/12/2007  |  איציק וולף  |   תחקירים
מרכז רבין, שהוקם להנצחת רבין ומורשתו, נמנה עם המבנים היותר מפוארים והיותר יקרים בארץ. מדוח שהוגש לאחרונה לרשם העמותות מתברר כי עלות הקמתו הגיעה לממדים כה גדולים עד שהעמותה "למען הקמת מרכז רבין" נאלצה להודיע כי לא תוכל להשלים את הפרויקט אלא אם כן תצליח לגייס עוד כ-8 מיליון דולר.
13/12/2007  |  איילת פישביין  |   תחקירים
שוק ההון עבר בשנים האחרונות שינויים עצומים. הבנקים נאלצו להיפרד מניהול קרנות נאמנות, קרנות פנסיה וקופות גמל. חברות הביטוח ובתי השקעות תפסו את מקומם של הבנקים. גם גורמים מוסדיים אחרים נאלצו למכור אחזקות בחברות הניהול הנ"ל. מיליארדי שקלים החליפו ידיים. על-רקע זאת ובנורמת השחיתות שהחמירה בישראל, אין כמעט פלא שגורם בכיר ניצל את הנסיבות המיוחדות כדי לסדר לעצמו מיליוני דולרים, במרמה ובתחבולה. כך אירע בעסקת מכירת קרן הפנסיה גילעד ב' לקבוצת הראל.
04/12/2007  |  יואב יצחק  |   תחקירים
טלי צרפתי, אחותו של ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, ובעלה יוסף, בנו בשלומי וילה בניגוד לחוק. כל הצווים שהוצאו להפסקת הבנייה - לא כובדו. סמוך לסיום הבנייה נעשה ניסיון להלבין את עבירות הבנייה על-ידי הגשת תוכנית נקודתית לווילה. הדבר נעשה על-דעת ראש המועצה, נעמן, ואלי שמחון, ראש הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מעלה יוסף, האחראי על הבנייה בשלומי. משרד הפנים שלח חוקר לבדוק את פרטי המקרה.
01/12/2007  |  איילת פישביין  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il