|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

פריגת משיקה: "פריגת צלול"

- הודעה מטעם פריגת
11/06/2006  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה להוביל בחדשנות ובאיכות ומשיקה את פריגת צלול - קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים, חדשניים וצלולים, מופחתי קלוריות וללא התפשרות על הטעם, המבוססים על פירות ייחודיים.

הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות שפיתוחם ארך כשנה וחצי, ובהשקתם משקיעה החברה כ- 1 מיליון דולר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT ובפעילות שיווקית, קד"מ והטעמות.

מהלך זה ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו באמצעות החדשנות להגדיל את קטגוריית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על-ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב.

המוצרים החדשים בסדרת פריגת צלול פותחו בטכנולוגיה מתקדמת, הייחודית לפריגת, המדגישה את הטעם המרענן והמרווה ואת המראה השקוף, ולכן מעניקה סדרה זו חוויה סנסורית באמצעות הרעננות מהפרי.

ייחודה של הסדרה הינה בייצור טכנולוגי המקנה למשקאות מראה צלול וייחודי עם תועלת צרכנית של הפחתת קלוריות, ללא התפשרות על הטעם - והכל מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים.

צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת משיקה היום קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל העונה על צורך אמיתי של צרכנים, מעניקה תועלות ומציגה חדשנות, איכות וטכנולוגיה מתקדמת. שוק המשקאות בארץ הינו שוק בוגר המצפה לחדשנות ולפריצות דרך מוצריות. זהו שוק דינמי הפועל בעולם אקטיבי של חדשנות, גיוון ופנייה לקהלים מיוחדים וממוקדים. עד היום לא היתה בארץ סדרה של משקאות קלים המביאה את הרעננות מהפרי ויחד עם זאת מרווה, מופחתת קלוריות, בעלת מרקם קליל ושתי, מחליק בגרון - והכל מרכיבים טבעיים בלבד".

"בראייה השיווקית, פריגת צלול עונה על צורך ברעננות. המטרות שלנו להגדיל את הצריכה ואת אפשרויות הגיוון, ויגרמו להגדלת היקף הקטגוריה. פריגת מחויבת לצרכנייה בפיתוח מוצרים המתאימים לשמירה על סגנון חיים ואורח חיים בריא".

אסף איבניר, משנה לסמנכ"ל שיווק פריגת: "הצרכן הישראלי נמצא בסיטואציות צריכה שונות במהלך היממה ובכל סיטואציה הוא נמצא במערכת צרכים שונה, לה מתאים סל מוצרים שונה. פריגת, באמצעות מגוון מוצריה וסדרת פריגת צלול החדשה, עונה על הביקוש ועל הסיטואציות השונות, תוך מענה לצורך והצגת תועלות. יחד עם זאת להערכתנו פוטנציאל הצמיחה של המשקאות מבוססי הפרי בישראל עדיין רחוק ממיצוי ויש מקום לעלייה בצריכה".

בצפון אמריקה, צריכת המשקאות לנפש עומדת על ממוצע של כ- 400 ליטר בשנה, באיטליה, אנגליה, צרפת וגרמניה צריכת המשקאות הקלים הממוצעת לנפש הינה כ- 270-250 ליטר בשנה, ואילו בישראל צריכת המשקאות הקלים לנפש עומדת על ממוצע של כ- 210 ליטר בשנה.

טל שכטמן, מנהלת מותג משקאות קלים ונקטר: "השקת פריגת צלול יוצאת היום לדרך אחרי תקופה ארוכה של פיתוח, מחקרים, בדיקות מקיפות ומבחני טעימה שבכולם זכו המוצרים בציונים גבוהים במיוחד. פריגת תשווק את פריגת צלול בבקבוקים של 1 ליטר ובבקבוקי זכוכית 330 מ"ל בשלושה טעמים: פריגת צלול אפרסק, פריגת צלול אננס ופריגת צלול פירות יער ובבקבוקי זכוכית בטעמים אפרסק ואננס".

שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ- 1.5 מיליארד שקלים בשנה.

השחקנים המובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי (על-פי דוח סטורנקסט, נתח שוק מותגים כספי, ינואר-מאי 06) הם: פריגת (34%), ספרינג (20.4%), פרימור (9.2%), תפוזינה (8.8%), קריסטל בטעמים (7.2%) וגאמפ (3.4%).

מניתוח כמותי של השוק, על-פי נתוני סטורנקסט, ינואר-מאי 06 עולה כי: פריגת מחזיקה ב-27.5% מנתח שוק הכמותי. אחריה מדורגות (19.9%), קריסטל בטעמים (15.9%), תפוזינה (9.4%), סופר דרינק (5.1%), מיץ פז (3.6%) ופרימור (4%).

על המהלך הפרסומי - הקמפיין המרענן להשקת פריגת צלול, באמצעות JWT קמפיין הפרסום יעלה לאוויר בטלוויזיה, בבתי קולנוע ובפוסטר-מדיה. הקמפיין מדגיש את הרעננות שבפרי ומבוסס על תנועת ההתרעננות מהמשקה הצלול שסוחפת את כולם. בסרטון נראים אנשים מתנערים בראשם ובגופם כאילו גל גדול של מים קרים שטף אותם ביום חם...והכל כחלק מחוויית שתיית המוצר.

פריגת צלול ישווק ברשתות השיווק, בחנויות המובילות ובפיצוציות במחיר מומלץ של כ- 5-6 שקלים לליטר ובמחיר של כ- 5-6 שקלים בבקבוק אישי.

פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים מאוחד (33%), קיבוץ גבעת חיים איחוד (33%) וקבוצת קוקה-קולה ישראל (33%).

מנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהלת קריאייטיב: מיה קרמן
קופי: טל פרלמוטר
ארטדיירקטור: עמית ברעם
מנהלת פלנינג: סלביה גבע
פלנרית: יעלי הלל-גרנית
מנהל לקוחות: יואב ג'מילי
תקציבאית: מאיה סלומון
מפיקת משרד: שרון בן דוד
חברת הפקה: פארדיסו
בימאי: גיל לונברג
פוסט פרודקשן: פרימוס.
עיצוב מוצרים: ברוך נאה

תאריך:  11/06/2006   |   עודכן:  11/06/2006
יפה אפרתי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תערוכת החשמל הבינלאומית RAX 2006 בארגון קבוצת שטיר תתקיים בין התאריכים 13-15 ביוני בגני התערוכה בתל אביב. הפעם מתקיימת התערוכה על-רקע הפסקות החשמל שאירעו ברחבי הארץ, וצפויים להשתתף בה כ- 150 מציגים המייצגים כ- 1,000 חברות מהארץ ומחו"ל.
11/06/2006  |  שיפמן, יח"צ  |   הודעות כלליות
חברת קונדומי R3 יצאה בקמפיין חדש ומקורי באתר הספורט ONE בהיקף כספי של 200,000 שקלים. הקמפיין מבית היוצר של Websense ומשרד הפרסום "גליקמן-נטלר סמסונוב", ילווה בסיסמה "תרגיש כל כך טוב שתשכח שאני שם".
חברת "הקופון של המדינה", המשיקה מדי חודש חוברות קופונים לרכישת מגוון מוצרים במחירי עלות, משיקה עם פתיחת המונדיאל חוברת מיוחדת של מבצעי "הדקה ה- 90" על מוצרים באווירת המונדיאל.
לאור הצלחת סדרת הסוכריות ללא סוכר של MUST ועם פתיחת עונת הקיץ, עלית ממתקים משיקה טעם חדש, קייצי ומרענן בסדרת הסוכריות ללא סוכר של MUST - תפוח דובדבן: שני טעמים שונים בסוכרייה אחת - שילוב של תפוח חמצמץ ודובדבן מתקתק.
משרד הפרסום פורמדיה קיבל את תקציב הפרסום של חברת "טיקטק טיקט - תיירות (2005)", בהיקף של 400,000 דולר. פורמדיה תהיה אחראית גם על יחסי הציבור של החברה. עד כה טופל התקציב באופן עצמאי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il