orange פיתחה משחק אינטראקטיבי ייחודי בשיתוף עם "תפוז אנשים" לטובת קהל לקוחותיה הצעירים.
"my band" - משחק ממשפחת משחקי הסימולציה, מאפשר לכל אחד ואחת להקים להקה וירטואלית על-פי רצונם ודמיונם ולהיות חלק מתעשיית המוזיקה והבידור. המשחק פתוח לקהל הרחב, ולקוחות orange יוכלו לשחק גם באמצעות מכשיר ה - orange וליהנות מעדכונים שותפים הישר למכשירם.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange, ציינה כי "orange ממשיכה בפעילויות חדשניות ומקוריות התואמות את עולמם הדינאמי והמשתנה של הצעירים.
ממחקרים שערכנו, מצאנו כי קהל הצעירים חי בזירת המשחקים, ושיתוף וקהילתיות מהווים חלק מסגנון חייו. הפעילות מאפשרת לחובבי המשחקים והמוזיקה להתנסות בניהול להקה על מורכבותה תוך קבלת החלטות, התמודדות עם כישלונות והצלחות ויכולת גמישות ושיתוף.
אנו נמשיך ונפתח פלטפורמות שיווקיות שיאפשרו לנו מפגשים רציפים עם לקוחותינו הצעירים".
במהלך המשחק, המשתתפים מתמודדים עם הבעיות והאתגרים הכרוכים בהקמתה ובניהולה של להקה, עליהם להוציא באופן וירטואלי שירים, אלבומים, קליפים, רינגטונים, לצאת לחזרות ולארגן הופעות כדי לצבור כמה שיותר מעריצים, כסף וניסיון.
המשחק רצוף אתגרים ואירועים בלתי מתוכננים ומבוסס על יכולתו של השחקן להתמודד עימם, כמו גם לשתף פעולה עם מנהלי להקות האחרות.
להקות מהעולם האמיתי ייקחו חלק במשחק וייתרמו מניסיונם לשחקנים במתן טיפים וניהול.
מידי שבוע, יערך מצעד בו יבחרו מנהלי הלהקות המצליחים ביותר. במהלך המשחק יחולקו פרסים בשווי של עשרות אלפי שקלים.
הזוכה הגדול יטוס עם שני חברים למופע המדובר ביותר בעולם המוזיקה היום - מדונה באמסטרדם.
כניסה ורישום למשחק בכתובת -
[קישור]