|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
לימודי רפואה סינית 2024
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50

TheMarker יוצא בקמפיין למוסף הצרכנות <br>הפיננסי

- הודעה מטעם TheMarker
13/06/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ארד תקשורת  |    |  ארד תקשורת

עיתון TheMarker יוצא היום בקמפיין טלוויזיה עבור המוסף השבועי The Market Money, מדריך הכסף של מוסף הכלכלה של העיתון, העוסק בצרכנות פיננסית ומתפרסם ביום שלישי מידי שבוע.

הקמפיין בהיקף של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הופק ובוים על-ידי אייל גפן. הקמפיין יעלה החל מיום שלישי בערב בערוץ 10 ובאתרי אינטרנט מובילים בכלל זה וואלה, תפוז, הארץ, דה מרקר ולוח העיר. קמפיין זה הינו קמפיין המשך לקמפיין הרדיו שליווה את השקת המדריך בחודש פברואר האחרון.

קמפיין הטלוויזיה הנוכחי מבוסס על 3 דמויות היתוליות שונות של דמות הדב של The Marker המתקשר לתוכנית שאלות ותשובות בנושא כלכלה המשודרת בתחנת רדיו. באולפן הרדיו עונה לשאלות, שדרן רדיו בדמותו של דב שאותה מגלם השחקן אייל גפן, שגם הפיק וביים את תשדיר הפרסומת.

בקמפיין האינטרנט שעולה במספר אתרים, תינתן האפשרות לשלוח שאלות בנושאי כלכלה לצוות המומחים של The Marker. תשובות לשאלות נבחרות יתפרסמו באתר האינטרנט של The Marker ובמדריך המודפס, Market Money בכל יום שלישי.

מוסף The Market Money, שהושק בחודש מרץ האחרון, כולל כ-12 עמודים שמתווספים ל- TheMarker בכל יום שלישי. המוסף The Market Money הוא המוסף הראשון הרחב בישראל בנושא צרכנות פיננסית, אשר מקנה כלים לקוראים לנהל נכון את כספם. המדריך כולל מדורים המסבירים מונחי יסוד בכלכלה, המלצות אנליסטים על מניות בארץ ובחו"ל, מדור מפי מנהל השקעות בכיר ומנוסה, מדור ניתוח פיננסי ומדור שאלות ותשובות. את המוסף עורך עמי גינזבורג ביחד עם רותם שטרקמן, עורך שוק ההון בעיתון היומי TheMarker.

לדברי סמי פרץ, עורך העיתון היומי TheMarker, "מאז השקתו של המדריך, אנו זוכים לתגובות חיוביות של הקוראים, שמוצאים במוסף מידע וניתוחים שימושיים בקבלת החלטותיהם הפיננסיות. הצלחת המדריך נשענת על הגישה של דה מרקר לספק לקוראיו עיתונות מרתקת ומעניינת בשפה ברורה, תוך מתן דגש על גישה שימושית וביקורתית".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב- טל רביב, מנהל קריאטיב- איתי גלאון, מפיק ובמאי- אייל גפן, מנהלת לקוחות- אורית שצברג, פלנרית- שחר רדין, ארט- נועם גזית, תקציבאית- רותם קייקוב.

תאריך:  13/06/2006   |   עודכן:  13/06/2006
ארד תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת השיחות הבינלאומיות אקספון 018 יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ויחסי ציבור המכוון במיוחד למגזר הערבי. לצורך כך שכרה את שירותיו של משרד הפרסום "יזיד חדיד קומיוניקיישנס" מקבוצת ארד תקשורת המתמחה בפרסום למגזר הערבי. התקציב עומד על כחצי מיליון שקל.
13/06/2006  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
חברת אסם מעלה קמפיין אינטרנט לג'לי אסם באמצעות ג. קיד young &, תחת הסיסמא: "ג'לי אסם, אין סוף להפתעות".
13/06/2006  |  גיתם  |   הודעות כלליות
חברת השיחות הבינלאומיות אקספון 018 יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ויחסי ציבור המכוון במיוחד למגזר הערבי. לצורך כך שכרה את שירותיו של משרד הפרסום "יזיד חדיד קומיוניקיישנס" מקבוצת ארד תקשורת המתמחה בפרסום למגזר הערבי. התקציב עומד על כחצי מיליון שקלים.
בנק הפועלים יפעיל, החל מ-15 ביוני, "קו פתוח" ללקוחות, במטרה לסייע להם בקבלת מידע בנושא ההוראה החדשה של בנק ישראל האוסרת חריגה ממסגרת העו"ש, שתכנס לתוקף ב-1 ביולי 2006.
רשת האופניים מצמן את מרוץ משיקה בימים אלה חנות קונספט בת"א לאביזרי ספורט רכיבה לנשים מתוצרת חברת SPECIALIZED בהשקעה של חצי מיליון דולר. את החנות תכננה חברת העיצוב UTILITY שהיא המעצבת של חנויות הוגו-בוס באירופה. חנות הקונספט של מצמן ו SPECIALIZED בת"א הינה החנות השנייה של SPECIALIZED מחוץ לארה"ב, החנות הראשונה ממוקמת באוסטרליה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם יופתעו ונתניהו יעמוד על דעתו וידבק בתוכניתו - איתמר בן-גביר ובצלאל סמוטריץ' לא יממשו את איומם ולא יפרשו
רון בריימן
רון בריימן
המשוחררים בשלב הראשון (כמה חיים וכמה מתים?) הם כסות להקרבת החיילים לשבי אינסופי (גורל רון ארד?) בידי החמאס    חובה קדושה היא לדרוש את כל החטופים והשבויים בו-זמנית ולא בשלבים, שלבים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il