מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, עולה בקמפיין פרסום חדש בהיקף של כ- 500,000 שקלים, באמצעות משרד הפרסום JWT וחברת המדיה טופ מדיה.
הקמפיין כולל פרסום בעיתונות, שלטי חוצות ואתרי אינטרנט שיחשוף את מגוון סוגי וטעמי דייסות מטרנה.
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "הכי טעים, הכי מגוון הכי קרוב לאמא", נועד לחשוף את מגוון טעמי הדייסות של מטרנה שכן דייסה לתינוק היא הרבה יותר מאוכל. הדייסות במגוון הטעמים מסייעות בפיתוח חוש הטעם של התינוק ומשלימות את הצרכים התזונתיים וההתפתחותיים של התינוק, אחרי חלב אם. ארגון רופאי הילדים האמריקני (APP) ומשרד הבריאות הישראלי ממליצים על דייסה נטולת גלוטן כעל מזון הגמילה הראשון.
דייסות מטרנה מכילות את הנוסחה המשולשת עם רכיבים התורמים לשלושת צרכי היסוד של התינוק: התפתחות, חיסוניות ועיכול. דייסות מטרנה עשירות בויטמינים, ברזל, סידן ומינרלים נוספים החיוניים להתפתחות התינוק. הדייסות מועשרות בסידן לקטט, הנספג בצורה טובה ואפקטיבית בגוף התינוק. הדייסות אינן מכילות סוכר ומלח. מכחלק מהקמפיין תפרסם מטרנה גם את סדרת דייסות "גם וגם" המשלבות דייסה ותחליף חלב במוצר אחד.
למטרנה דייסות בטעמים: קורנפלור, אורז, וניל, סולת, שיבולת שועל, דגנים מעורבים, יוגורט תות, שוקו סולת ודייסות גם וגם בטעמים: קורנפלור, דגנים מעורבים, סולת ובננה תפוח.
דייסות מטרנה מיוצרות בישראל בפיקוח ישיר ומתמיד של צוות מדענים מוביל ועומדות בתקנים בינלאומיים EEC, HACCP ,GMP ,FDA ובפיקוח משרד הבריאות.
חברת מעבדות מטרנה נוסדה ב- 1981 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. במהלך השנים האחרונות, ביססה חברת מטרנה את מעמדה כחברה המובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות. בתחום הדייסות מטרנה מובילה נתח שוק של 56.4% (נתח שוק ממוצע בשנת 2006, סטורנקסט) ובשנים האחרונות מטרנה היא המותג הנמכר ביותר בישראל.
פרסום JWT
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהלת קראטיב: מיה קרמן
קופירייטר: אריאל דורון
ארטדירקטורית: גליה קדם
מנהל לקוחות: יואב מגל ג'מילי
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת מחלקת פלנינג: סלביה גבע
פלנרית: מיה ז'רמן
אינטרקטיב: אייל טל
סמנכל"ית שיווק מטרנה: גלי ניר