רשת האופנה לנשים מרחיבה את תחום פעילותה ויוצאת בקו ג'ינסים לנשים. החברה תשיק את קו הג'ינסים החל מעונת החורף 2006 ותשווק אותם ב- 54 חנויות הרשת בארץ ובחנות בגרמניה.
קו הג'ינסים כולל 60 דגמים ב- 15 סוגים של בדים הנבדלים בגוון ובמידת השפשוף ועומקו על פני הבד. בקו הג'ינסים משולבים אבזמים, אבנים, רקמות ו"ניטים". קו הג'ינסים מציע: מכנסים, חצאיות, ז'קטים וחולצות מכופתרות.
בשנה האחרונה מאז שהחלה מאז שהחלה קרייזי ליין בעיצוב קו הג'ינסים החדש נבדקו דגמים ניסיוניים רבים על-מנת להגיע לתוצאה סופית המציעה פריטים מעוצבים, איכותיים ואופנתיים המתאימים ללקוחה הישראלית. לקו הג'נסים החדש יוקצה איזור נפרד בחנויות הרשת והוא כולל: מכנסים, חצאיות, ז'קטים וחולצות מכופתרות.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק ברשת קרייזי ליין, קו הג'ינסים החדש הוא ירחיב את המגוון האופנתי והאיכותי של פריטי האופנה. לדבריו מסקרים וקבוצות מיקוד שערכה החברה עלה הצורך של לקוחות הרשת בהגדלת מגוון הפריטים העשויים ג'ינס בשל העובדה שחברות האופנה במשק אינן מתחשבות במבנה הגוף של האישה הישראלית ומייצרים ג'ינסים בגזרות המתאימות נמוכות מידי או כאלה הנחשבות לפחות "קלאסיות".
לוין צופה כי קו הג'ינסים יגדיל את היקף המכירות של הרשת ב - 10 מיליון שקלים בשנת הפעילות הראשונה. הג'ינסים ישווקו גם בחנות הרשת בגרמניה הפועלת מזה כשנה ובארבע החנויות החדשות שפותחת הרשת בגרמניה.
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים וכוללת 54 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50. השנה מובילה את מסע הפרסום של הרשת הדוגמנית שירז טל, תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם". החברה בבעלות משפחת לוין.