מחלבת יטבתה המובילה את שוק משקאות החלב עם נתח שוק בלתי מעורער של 69.5% (לפי נתוני נילסן) מתרעננת לקראת הקיץ ומשיקה שני משקאות חדשים: שוקו תפוז בקרטונית אישית במהדורה מוגבלת וקפה קר בבקבוק משפחתי בהיקף כספי של מיליון שקל.
על המשקאות החדשים
שוקו תפוז יושק במהדורת קיץ מיוחדת בקרטונית אישית של חצי ליטר בהשראת הטעם הנוסטלגי של מעדן תפוז שיטבתה ייצרה בעבר.
קפה קר בבקבוק ליטר, מוצר קיצי המתאים לצריכה משפחתית בעונה בה מרבים לשהות בבית ולארח. מתאים גם לצריכה בתוספת קרח או גלידה.
תמיר מלמוד מנהל השיווק של מחלבת יטבתה ציין כי, "כחברה המובילה בשוק משקאות החלב, מחובתנו לחדש ולרגש את קהל הצרכנים האוהד שלנו שמביע בנו אמון שנים רבות. שני המוצרים החדשים פונים גם לקהל הבוגר, שוקו תפוז ייתן מענה גם לצעירים שאוהבים שוקו ומחפשים גוון וריגוש, והקפה הקר מתאים מאוד לאירוח קיצי".
מחיר מומלץ שוקו תפוז חצי ליטר: 4.90 שקל
מחיר מומלץ קפה בקרטון ליטר: 8.70 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות, במרכולים, בחנויות הפרטיות ובקיוסקים.