|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

סנסקום ביצעה פרוייקט לשיפור שירות הלקוחות

- הודעה מטעם סנסקום
09/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: Allmedia - Marketing and Communications   |    |  Allmedia - Marketing and Communications

הודעה לעיתונות

סנסקום ביצעה פרוייקט לשיפור שירות הלקוחות בחברת מירס: זמן ההמתנה במוקד ירד מ- 2 דקות בממוצע ל- 25 שניות
אחוז המענה עלה ב- 15%


ההמלצות יושמו במספר תחומים במוקד, ביניהם: ניהול משמרת, הגדרות תפקידים, תהליכים לעמידה ביעדים, תכנון ובקרה ועוד.


חברת מירס עובדת בימים אלו על מהפכה בסטנדרטים של שירות הלקוחות בחברה. במסגרת השינוי השלימה חברת סנסקום, המתמחה בייעוץ בתחום מערכות תקשורת ומוקדי שירות לקוחות, את השלב הראשון של פרוייקט שיפור השירות במוקד שירות הלקוחות הכללי של חברת מירס.

תוצאות פרוייקט הייעוץ מדברות בעד עצמן: זמן ההמתנה הממוצע במוקד ירד מ-2:00 דקות בממוצע ל-25 שניות בממוצע, ואחוז המענה עלה מ-80% ל-95% !!!

במסגרת הפרוייקט התבצעה למידה מעמיקה של סנסקום על התנהלות ופעילות המוקד במירס. למידה זו הובילה לגיבוש נהלי עבודה חדשים והגדרת תהליכי ניהול ותפעול. בנוסף, ביצעה סנסקום תהליך של חניכת מנהלים. ההמלצות יושמו במספר תחומים במוקד, ביניהם: ניהול משמרת, הגדרות תפקידים, תהליכים לעמידה ביעדים, תכנון ובקרה.

בימים אלו מבצעת סנסקום המשך של גיבוש התפישה ושיפור התהליכים במרכזי השירות של מירס וכן תהליך לשיפור שימור העובדים במוקדים.

לדברי רן ניסים, מנהל אגף מוקדי שירות במירס, הסיוע והייעוץ המקצועי של סנסקום הוביל לתכנית פעולה ממוקדת הניתנת ליישום מוצלח והמספרים אכן מדברים בעד עצמם.

את הפרויקט מובילה קרן שיר, מנהלת פרויקטים בחברת סנסקום, אשר אומרת כי שיתוף הפעולה מצד מירס ומימוש מהיר של ההמלצות שניתנו לחברה היוו נדבך חשוב בהצלחת הפרויקט

אודות סנסקום

סנסקום הינה חברת ייעוץ וניהול פרוייקטים, המתמחה בתחום התקשורת ומוקדי קשרי לקוחות. החברה מסייעת בתכנון, הקמה, פיתוח ואופטימיזציה של מוקדי קשרי לקוחות, זאת באמצעות אפיון יעדים עסקיים, התאמת התהליכים, המשאבים והטכנולוגיות. יועצי החברה משלבים ידע עדכני, חדשנות וראייה מערכתית יחד עם תפיסת שירות ממוקדת לקוח. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים מהגדולים והחשובים במשק הישראלי על מגזריו.

החברה הוקמה בשנת 1997 ומונה למעלה מ- 50 עובדים. יועצי סנסקום הם מהנדסים ואקדמאים בעלי תואר שני מתחומי האלקטרוניקה, התקשורת, מערכות מידע, תעשיה וניהול ומנהל עסקים. החברה ערוכה לספק פתרון מלא, הכולל גיבוש תפיסה עסקית ואסטרטגית למערכות תקשורת ומוקדי קשרי לקוחות, בניית מודלים כלכליים לבחינת כדאיות השקעה במערכות תומכות, הבניית פתרון המתאים ובחירתו בהתאם לצרכי הארגון, יישום ומימוש הפתרון - עד להטמעתו המלאה.

תאריך:  09/08/2006   |   עודכן:  09/08/2006
Allmedia - Marketing and Communications
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
    בנק הפועלים החל להפעיל "קו חם" מיוחד לחיילים (בחובה וקבע) וחיילי מילואים שגויסו בצו 8, בעקבות הלחימה בצפון. הקו, שמספרו 2406
  • , יפעל במסגרת שירות "פועלים בטלפון" 24 שעות ביממה.
המכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל יוצאת בימים אלו בקמפיין חסויות מכירתי, שמטרתו לנצל את מסע הפרסום התדמיתי הרחב שעלה בימים אלה, ולהביא פניות טלפוניות למכללה. החסויות תצגנה את המחלקות השונות והמגוונות שמציעה המכללה.
רשת 'סבון של פעם' - המתמחה במוצרי אמבט פינוק וספא טבעיים נכנסת לתחום פעילות חדש ומשיקה את 'ג'נטלמן' - סידרת טיפוח יוקרתית לגבר בעיצוב של פעם. לדברי אבי פיאטוק, מבעלי רשת 'סבון של פעם': "פיתוח הסדרה נמשך למעלה משנתיים, בהשקעה של 800 אלף ש"ח. הפיתוח התבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות בשוק הטיפוח הגברי שנבחנו בארץ ובעולם".
בפגישה שהתקיימה אתמול בין נציגי צה"ל לנציגי הבנקים החברים באיגוד, ביקשו נציגי הצבא לסייע לאנשי מילואים הנמצאים בגבול הצפון, ולאפשר להם לקבל שירותים בנקאיים.
חברת "כריתי" מפתחת, מעצבת ומייצרת כריות בריאות מקוריות, יוצאת בימים אלו עם מיזם חדש, בשיתוף רשת "רב קט" מקבוצת כפר השעשועים ומשיקה מתחמים בהשקעה של חצי מיליון שקלים בתוך סניפי רשת "רב-קט".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il