הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
הודעות
ראשי  /   כלכלה/עסקים    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
כלכלה/עסקים
ביטוח ופיננסים
שיווק מחלקה ראשונה
קלאב הוטל
בזק בינלאומי
כנסת ירוקה
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 קסלמן וקסלמן PwC Israel
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
מהי נשיאות - והאם אנו זקוקים לה?
18/02/2014   |   עליס בליטנטל
 
 
 
כוחה של צוואה רוחנית
18/02/2014   |   שושנה ויג
 
 
 
התעצם כוחם של מייסדי הליכוד
18/02/2014   |   זאב בן-יוסף
 
 
 
גברתי ח"כ שלי יחימוביץ' - צו 8
18/02/2014   |   אריה גל
 
 
 
מזל טוב למזל החודש - דגים
18/02/2014   |   צילה שיר-אל
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
סנסקום ביצעה פרוייקט לשיפור שירות הלקוחות
מאת: Allmedia - Marketing and Communications   |    |  Allmedia - Marketing and Communications

- הודעה מטעם סנסקום

▪  ▪  ▪
הודעה לעיתונות

סנסקום ביצעה פרוייקט לשיפור שירות הלקוחות בחברת מירס: זמן ההמתנה במוקד ירד מ- 2 דקות בממוצע ל- 25 שניות
אחוז המענה עלה ב- 15%


ההמלצות יושמו במספר תחומים במוקד, ביניהם: ניהול משמרת, הגדרות תפקידים, תהליכים לעמידה ביעדים, תכנון ובקרה ועוד.


חברת מירס עובדת בימים אלו על מהפכה בסטנדרטים של שירות הלקוחות בחברה. במסגרת השינוי השלימה חברת סנסקום, המתמחה בייעוץ בתחום מערכות תקשורת ומוקדי שירות לקוחות, את השלב הראשון של פרוייקט שיפור השירות במוקד שירות הלקוחות הכללי של חברת מירס.

תוצאות פרוייקט הייעוץ מדברות בעד עצמן: זמן ההמתנה הממוצע במוקד ירד מ-2:00 דקות בממוצע ל-25 שניות בממוצע, ואחוז המענה עלה מ-80% ל-95% !!!

במסגרת הפרוייקט התבצעה למידה מעמיקה של סנסקום על התנהלות ופעילות המוקד במירס. למידה זו הובילה לגיבוש נהלי עבודה חדשים והגדרת תהליכי ניהול ותפעול. בנוסף, ביצעה סנסקום תהליך של חניכת מנהלים. ההמלצות יושמו במספר תחומים במוקד, ביניהם: ניהול משמרת, הגדרות תפקידים, תהליכים לעמידה ביעדים, תכנון ובקרה.

בימים אלו מבצעת סנסקום המשך של גיבוש התפישה ושיפור התהליכים במרכזי השירות של מירס וכן תהליך לשיפור שימור העובדים במוקדים.

לדברי רן ניסים, מנהל אגף מוקדי שירות במירס, הסיוע והייעוץ המקצועי של סנסקום הוביל לתכנית פעולה ממוקדת הניתנת ליישום מוצלח והמספרים אכן מדברים בעד עצמם.

את הפרויקט מובילה קרן שיר, מנהלת פרויקטים בחברת סנסקום, אשר אומרת כי שיתוף הפעולה מצד מירס ומימוש מהיר של ההמלצות שניתנו לחברה היוו נדבך חשוב בהצלחת הפרויקט

אודות סנסקום

סנסקום הינה חברת ייעוץ וניהול פרוייקטים, המתמחה בתחום התקשורת ומוקדי קשרי לקוחות. החברה מסייעת בתכנון, הקמה, פיתוח ואופטימיזציה של מוקדי קשרי לקוחות, זאת באמצעות אפיון יעדים עסקיים, התאמת התהליכים, המשאבים והטכנולוגיות. יועצי החברה משלבים ידע עדכני, חדשנות וראייה מערכתית יחד עם תפיסת שירות ממוקדת לקוח. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים מהגדולים והחשובים במשק הישראלי על מגזריו.

החברה הוקמה בשנת 1997 ומונה למעלה מ- 50 עובדים. יועצי סנסקום הם מהנדסים ואקדמאים בעלי תואר שני מתחומי האלקטרוניקה, התקשורת, מערכות מידע, תעשיה וניהול ומנהל עסקים. החברה ערוכה לספק פתרון מלא, הכולל גיבוש תפיסה עסקית ואסטרטגית למערכות תקשורת ומוקדי קשרי לקוחות, בניית מודלים כלכליים לבחינת כדאיות השקעה במערכות תומכות, הבניית פתרון המתאים ובחירתו בהתאם לצרכי הארגון, יישום ומימוש הפתרון - עד להטמעתו המלאה.

תאריך:  09/08/2006   |   עודכן:  09/08/2006
Allmedia - Marketing and Communications

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

News1 מחלקה ראשונה :   |  מתכונים מאת אורי שביט |  הריון ולידה |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  ניוז1 |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |