בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
'בר בוקס & פרס' נכנסת לתחום המו"ל
|
- הודעה מטעם 'בר בוקס & פרס'
רשת חנויות הספרים בר בוקס & פרס, מקבוצת 'בר', המפעילה חנויות במתחם נתב"ג 2000 ובתחנות המעבר ברכבת ישראל, נכנסת לתחום המו"ל, ובמסגרת זו השיקה הרשת מילון כיס בינלאומי, בהוצאתה. מילון הכיס מתרגם 9 שפות מ- אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, הולנדית, דנית ושבדית לעברית, באמצעות 6,500 מילים וביטויים שימושיים המקיפים מגוון נושאים מחיי היום יום. כמו כן המילון כולל היגוי וניקוד בעברית. לדברי איל קרינסקי, מנכ"ל רשת חנויות 'בר בוקס אנד פרס', כניסתה של הרשת לתחום המו"ל והוצאת מילון הכיס הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה להטמעת חווית קנייה נוספת של מוצרי הדקה ה- 90. לדבריו, חנויות הרשת ממוקמות בנקודות המכירה הסופיות בהם יכול הלקוח לרכוש את מוצרי הרגע האחרון, שיהפכו את הנסיעה שלו לחווייתית ומהנה יותר. ניתן להשיג בחנויות הרשת שבנתב"ג. מחיר: 30 שקלים, כולל מע"מ. רשת חנויות בר בוקס אנד פרס (Bar Books&Press) המוכרת ספרים, מגזינים, כלי כתיבה ומוצרים משלימים לנסיעה, במתחם נתב"ג 2000 ובתחנות המעבר ברכבת ישראל, שייכת לקבוצת "בר" בבעלות בועז דקל ועידו ברגמן. הקבוצה מתמחה בהפצה של עשרות עיתונים ומגזינים וכוללת שש חברות בנות, ביניהן: PMI, P.O.S, מסר, B2D ו- Bar Books& Press חברה חדשה שזכתה במכרז להפעלת חנויות בתחנות הרכבת בישראל וחנויות הדיוטי פרי.
|
תאריך:
|
20/08/2006
|
|
|
עודכן:
|
20/08/2006
|
|
נטע שריקי, יחסי ציבור
|
|
חברת ספיידר מקבוצת א.מ.ת מיחשוב, מחבקת את פלוגת המילואים של הצנחנים ושלחה למאות המילואימנקים חבילה ענקית ובה: גזיות, קפה וסוכר, תחתונים, גופיות וגרביים.
|
|
|
חברת 'קריסטל', מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל, עולה בקמפיין לסדרת מכונות הכביסה החדשות, בעלות פתח עליון, תחת מותג הבית 'קריסטל'. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום בורודה קפלן, ילווה בסיסמא: 'מהפיכה בכביסה! כביסה מושלמת בחצי מהזמן הניתנת בתוכנית כביסה חדשנית ומהפכנית - 45 OPTI A. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, שילוט על גבי אוטובוסים והפצת קטלוגים בכל נקודות המכירה. היקף תקציב הפרסום - 200 אלף דולר.
|
|
|
חברת תמיר פישמן קרנות נאמנות בע"מ עולה לראשונה לקמפיין בטלוויזיה, הסרטון יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10 למהלך שבועיים בהשקעה של מיליון ש"ח.
|
|
|
השוקולד בר ה-5 של מקס ברנר בישראל נפתח, ברחוב סחרוב 24 באזור התעשיה של ראשון לציון מערב. הסניף החדש, כמו כל ארבעת הסניפים האחרים בישראל, מבטא את הערכים החשובים שעומדים מאחורי המותג מקס ברנר, וכולל בנוסף לשוקולד בר, גם חנות בה ניתן לקנות את מגוון מוצרי החברה. הסניף מעוצב בקפידה ומזכיר, כקודמיו, את פנטזיות השוקולד של ווילי וונקה.
|
|
|
לרגל ראש השנה והחגים, IDdesign, הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדשני תחת הסיסמא:
|
|
|
|