|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

שרית וינו אלעד תוביל קמפיין של סופר סנטר

- הודעה מטעם סופר סנטר
24/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

שרית וינו אלעד תוביל את הקמפיין תחת הכותרת "סופר סנטר - הכי קרוב אלי". הקמפיין בהשקעה של 600 אלף דולר שם דגש על הקרבה הגיאוגרפית של הסניפים ועל היחס האישי, באמצעות אינטרקציה בין וינו אלעד לבין עובדי סופר סנטר. סרטוני הפרסומת שמים דגש על ערך הטריות המאפיין את הרשת וחלק גדול מהסרטונים צולמו במחלקות המאפים, הירקות, מעדניות הבשר והגבינות.

סופר סנטר היא כיום רשת החנויות השכונתיות הגדולה בישראל. בשנת 2004 התקבלה החלטה אסטרטגית בהנהלת הריבוע הכחול לגבי כינוס מותגים. מותגי הדיסקאונט כונסו תחת המותג מגה, הסופרמרקטים השכונתיים תחת המותג סופר סנטר, והחנויות למגזר החרדי תחת המותג שפע שוק. המותג סופר סנטר הצליח לנכס לעצמו את ערך הטריות בזכות העוגנים המבדלים של הרשת: מאפים, ירקות, פירות, גבינות ובשר.

סופר סנטר מובילה בפרמטרים של שירות אדיב ותורים קצרים, בזכות האופי האינטימי של הקשר בין הרשת לבין לקוחותיה. הלקוח הממוצע מבקר בסניף השכונתי לעיתים תכופות, לצורך רכישות משלימות של חלב, לחם וכו'. הביקורים התכופים בסניף הקרוב למקום המגורים יוצרים היכרות אינטימית עם הלקוח. בהתאם, סופר סנטר מיצבה את סניפיה כמקום בטוח, נגיש, אהוד ונעים. בנקודות המכירה הושם דגש על חדשנות, כולל פתרונות מגוונים בתחום המזון, כמו ארוחות מוכנות, פתרונות לאירוח, מזון אורגני ודיאטטי.

רות שטרית, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "האסטרטגיה השיווקית שואבת משני מקורות עיקריים. מקור רציונלי - סופר סנטר היא רשת משלימה לקנייה העיקרית, שנועדה להשלים מוצרים שנשכחו, נגמרו או נצרכים טריים. ומקור אמוציונלי - בעוד שרשתות הדיסקאונט הגדולות מתאפיינות בגודל פיזי הגורר ניכור ומרחק מהלקוחות, עובדי הסניף השכונתי מבקשים להתקרב ללקוחותיהם, להקל עליהם בדברים הקטנים ובמקרים רבים אף מכירים אותם אישית. בחרנו בשחקנית שרית וינו אלעד להוביל את הקמפיין ולהשלים את תהליך המיתוג מחדש שעברה סופר סנטר".

דמותה של הפרזנטורית נבחרה כך שכל הסקטורים יוכלו להתחבר אליה: ללא חזות עדתית מובהקת, בעלת משפחה, אישה עובדת אבל לא קרייריסטית. וינו אלעד מגלמת בקמפיין אישה בשם אלא - קיצור של "אלא מה?". אלא היא אישה שיודעת בדיוק מה טוב לה, אף אחד לא יכול להגיד לה מה לקנות ואיפה. אלא מה קונה בסופר סנטר - אלא מה?!

וינו אלעד תוביל את הקמפיין במהלך השנתיים הקרובות לפחות, ובהדרגה יחשפו גם בני משפחתה והרגלי הקנייה שלהם. הקמפיין יעלה בשלב ראשון בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה.

את הקמפיין יצר משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. ניהול קריאייטיב: פיני מזרחי, תסריט: יזהר ארלב, ניהול קמפיין: אביטל גינסברג, בימוי והפקה: אייל גפן.

תאריך:  24/08/2006   |   עודכן:  24/08/2006
שטרית מדיה גרופ, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "פלפוט" משלבת במותגיה בין הנוסטלגי לחדש תוך מתן מענה למגוון נרחב של נישות וצרכים: גילאים, טעמים ומגזרים. תפיסת העולם השיווקית הרחבה של החברה, מביאה עמה רוח של חדשנות מתמדת.
'גרייט סמייל', המרכז להלבנת שיניים וטיפוח הפה משיק קמפיין חדש. הקמפיין מבית היוצר של פרסום 'ארד תקשורת' ילווה בסיסמה: "שעה אחת. טיפול אחד. חיוך אחד מושלם". הקמפיין יעלה במודעות עיתונות וברדיו תל אביב 102 FM בהיקף כספי של 150 אלף שקלים.
שלושה סרטים שהופקו בתמיכת קרן גשר לקולנוע רב תרבותי זכו בפרסים בפסטיבל הסרטים גירונה במסגרת תחרות הסרטים היהודיים שהתקיימה בפסטיבל. הפסטיבל שייערך רק בסוף החודש בספרד הקדים ופרסם בסוף השבוע האחרון את הזוכים בפרסים.
23/08/2006  |  זליגר, יח"צ  |   הודעות כלליות
שנת הלימודים מתחילה. המלחמה בצפון השאירה את עקבותיה הכלכליות על משפחות רבות, ההורים עומדים בפני רכישת כמות לא מבוטלת של ציוד לבית הספר. אתר yad2 התגייס לטובת הנושא והעלה זירה ייעודית לקראת החזרה ללימודים.
יחידת המאפה של עלית עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לעוגות השוקולד של עלית בהיקף השקעה של כ- 2 וחצי מיליון ש"ח תחת המסר: "עוגות עלית, עם המון שוקולד עלית".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il