השחקנית, זוכת שני פרסי האוסקר, תוביל את מסע פרסום לבושם החדש של גרלן, Insolance, שיעלה בישראל בהשקעה של 500,000 ש"ח.
חברת ש. שסטוביץ, יבואנית ומשווקת מוצרי חברת הקוסמטיקה היוקרתיים של "גרלן" בישראל, יוצאת במסע פרסום לבושם הכולל מודעות במגזיני נשים ובעיתונים יומיים.
מן החברה בפריז נמסר כי הילארי סוואנק נבחרה להשיק את הבושם החדש של "גרלן" בשל החזות מלאת החיים שלה, יופייה הטבעי, הבחירות האיכותיות שבצעה עד כה בקריירה שלה, השאפתנות שלה כשחקנית ועצם היותה אישה בפני עצמה ולא קורבן של אור הזרקורים.
דימוי זה, כך החליטו בחברה, תואם את הרוח של "גרלן" ואת הבושם החדש Insolance שפירושו בעברית הוא "תעוזה" או "חוצפה".