חטיבת ההדמיה וההדפסה של HP מעלה קמפיין חדש הכולל את המוצרים החדשים לשנת 2007 המיועדים לשוק הצרכני/הביתי, הקמפיין בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח.
הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, ביום שישי, ה- 27.10.06 ויימשך 6 שבועות, יכלול מודעות פרסום בעיתונות היומית ובמגזינים המקצועיים. כמו כן יכלול הקמפיין אינסרט המכיל מידע נרחב על כל המוצרים החדשים.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב: דוד אביטל
ארט דיירקטור: יריב אפשטיין
קופי: אורן מאיר
תקציבאית: נגה סלע