ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת בונבוניירת טופיפי בישראל, מעלה מחר (27.11.06) קמפיין חורף משפחתי לבונבוניירה הטעימה והאהובה - טופיפי.
הקמפיין שיעלה למשך 10 ימים בטלוויזיה (ערוצים 2, 9, 10 ו- 24), הופק על-ידי חברת שטורק העולמית.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 400,000 דולר.
סרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין מתאפיין במשפחתיות, חום ואהבה ומתאר את טופיפי כבונבוניירה אהובה ומתאימה לכל בני המשפחה . הסלוגן שמלווה את הקמפיין - כייף גדול בטופיפי.
טופיפי - מחיר והיכן ניתן להשיג:
בונבוניירת טופיפי מיובאת ומשווקת בישראל ע"י ליימן שליסל.
את הבונבוניירה של טופיפי, כמו את שאר מוצרי ליימן שליסל, ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.
המחיר המומלץ לצרכן של טופיפי באריזת 125 גרם: 8.99 ש"ח.
ליימן- שליסל
המותג מנטוס מיובא ומשווק בישראל על-ידי ליימן שליסל, הנחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות גם את: פררו רושה, קינדר, טופיפי, מרסי ,לואקר , ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, וורטר, צ'ופה-צ'ופס, סמינט, וכו'.