פרוקטר אנד גמבל, באמצעות 'טייד'- אבקת הכביסה המובילה בעולם יוצאת בפעילות תוכנית-שיווקית יוצאת דופן במסגרת התכנית המצליחה 'היורש':
בתוכנית הגמר שתיערך במוצ"ש ה- 27.1.07 יבצעו אורי גלר ושלושת הפיינליסטים, משימה אותה ניתן יהיה לראות רק באמצעות משקפיי תלת מימד מיוחדות .
את המשקפיים ניתן יהיה לקבל באמצעות רכישת אחת מאריזות אבקת הכביסה טייד ברשתות השיווק והפארמים או באתר התחרות WWW.KESHET-TV.COM
פעילות המשקפיים התלת מימדיות, מתקיימת במסגרת תחרות "הסופר אמא של טייד" הנערכת בשיתוף פעולה עם תוכנית 'היורש' ובה בוחרים ילדי ישראל את ה- Super" אמא", זו שניחנה באינטואיציה אימהית חזקה, ואשר ממש כמו אורי גלר, יודעת לקרוא את מחשבות ילדיה, ובכך לדעת מה הכי טוב עבורם ומה הם מרגישים ורוצים בכל רגע נתון.
שליחת ההמלצות באמצעות סיפורים, נעשית אל אתר הבית של 'קשת', כאשר צופי התוכנית והגולשים, מוזמנים לדרג את הסיפורים ולזכות את ה"סופר אימא" בטיול על חושי באיי משולש ברמודה.
את הפעילות ילווה קמפיין טלוויזיוני, קדימונים בשידורי הזכיינית וכן פעילות קד"מ ומיתוג ענפות, ברשתות השיווק.
דניאל שבתאי, מנהל תחום הכביסה בפרוקטר אנד גמבל: " כל אימא, היא סופר אימא על טבעית. אשר יש לה כוחות "על טבעיים" ביחס לילדים שלה וקשר מיוחד, כמעט מיסטי עם הילדים שלה. שיתוף הפעולה עם תוכנית 'היורש' בתחרות 'הסופר אימא' ופעילות המשקפיים התלת מימדיות, משתלבים היטב באסטרטגית המותג של טייד, אשר חרת על דגלו בארץ ובעולם, את ערכי המשפחתיות, החיבור והנתינה בין ההורים לילדיהם".