חברת קרליין, המובילה את תחום האיפור והטיפוח בישראל, מעלה קמפיין פרסום לרגל השקת סדרת טיפוח חדשנית: AQUA INJECTION - סדרת טיפוח המווסתת את הלחות ומשקה את העור. בסדרה, קרם מוליך לחות ותחליב מוליך לחות, להרווית העור, השומרים על איזון וויסות המים בעור הפנים.
השקת הסדרה AQUA INJECTION, תלווה בקמפיין טלוויזיה תחת הכותרת "אקווה אינג'קשן של קרליין - מווסת הלחות שלך". הקמפיין יעלה לאויר ב-5 לינואר, למשך שבועיים, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
הקמפיין מתאר בצורה מטאפורית את פעולת סדרת הטיפוח AQUA INJECTION פעולה המוסתת את הלחות של העור ומשקה אותו על-פי הצורך לאורך כל היום.
קלוז אפ של פנים יפות הזזות בקצב של ממטרה, מקצה לקצה ובחזרה ברצף. ננוספרות בצורת כדוריות כחולות חגות סביב הפנים, הופכות לטיפות כחולות הניגרות על עור הפנים ונספגות בו. המסר מתמקד במנגנון הייחודי של סדרת אקווה אינג'קשן - סדרת טיפוח פנים עם מנגנון וויסות לחות וכדוריות כחולות המרוות את עורך לפי הצורך, לאורך כל היום.
דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בחברת אגיס מוסרת: "השקת הסדרה החדשנית, ממקמת את קרליין בשורה אחת עם חברות הקוסמטיקה המובילות בעולם. אנו מקפידים לעמוד בקצב המתקדם של המחקר והפיתוח העולמי ומצליחים להשיק מוצרים חדשניים באותה העת עם חברות קוסמטיקה עולמיות".
סדרת AQUA INJECTION מווסתת ומאזנת את לחות עור הפנים, הנתון להשפעות חיצוניות כגון יובש, רוח, קור. החטיבה המדעית של קרליין, בשיתוף חברת התרופות "אגיס", פיתחה את סדרת הטיפוח החדשנית הפועלת בשיטת האוסמוזה, בעזרת מנגנון חדשני TM Moist-24, השומר על איזון המים בעור ומחוצה לו המשחזר את מנגנון המיום הטבעי של העור. קרמי הלחות מגבירים את חדירת המים לעור באמצעות Nanospheres ומספקים באופן מיידי מים טבעיים למשך 24 שעות.
קרדיטים:
משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי
מנהל קריאטיב: דייויד אדלשטיין
קופי: דלית אורבך
ארט: דרורית זרמון
מנהל לקוחות: דרור טנקוס
סופרוויזר: הלה ברודי
תקציבאית:לינור קרן
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
מפיקת משרד: גלי שטרקמן
במאי: יריב גבר
חברת הפקות: קדישזון
יחסי ציבור: זאביק דרור