לרגל פתיחת מלון "דניאל" ים המלח במהלך חודש ינואר, יוצא המלון בקמפיין ארצי ענק בהיקף השקעה כולל של 500,000 ₪. הקמפיין החדש כולל תשדירים בטלוויזיה בתוכניות לייף סטייל, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית ופרסומות באתרי האינטרנט הרלוונטיים, כאשר הסלוגן הנבחר ללוות את הקמפיין הינו: "גם לים המלח מגיע פלפל".
רונית קופלנד , סמנכ"לית השיווק של קבוצת מלונות Tamares, המחזיקה במלון דניאל ים המלח, מציינת כי: "הקמפיין הפרסומי החדש מיועד לעורר את המודעות של הישראלים לאיכויות הנופש בים המלח בכלל ובתקופת החורף בפרט. אנחנו עומדים מאחורי הסלוגן שבחרנו ובאמת מתכוונים להכניס קצת פלפל לים המלח על ידי אטרקציות, ספא חדש ואפשרויות בילוי, אשר הופכים את החופשה לאטרקטיבית במיוחד".
קבוצת מלונות Tamares, שהוקמה על ידי איש העסקים פויו זבלודוביץ', מתמחה בנדל"ן, פיננסים, מדיה, תיירות ופנאי. לקבוצה משרדים באירופה, ארצות הברית ובישראלי. קבוצת Tamares אחראית לרכישה ולניהול של נכסי הקבוצה בתחום התיירות והפנאי בעולם. בבעלותה של החברה שישה מלונות-קזינו בלאס וגאס, הכוללים 2,500 חדרים, מלון בוטיק במיאמי ביץ', מלון דניאל ושיזן ספא בהרצליה, מלון פנינת ירושלים, וכעת מלון דניאל ים המלח.