|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

המותג פאנטה בפעילות חורף משולבת לטעם האשכוליות <br>

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
23/01/2007  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות
[צילום: יח"צ]

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי משולב למותג פאנטה, המשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל המיוצר עם צבעי מאכל טבעיים בלבד, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

הקמפיין,באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה בערוצי הטלוויזיה ובעיתונות, ויתקשר את טעמי האשכוליות של פאנטה - פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות.

קמפיין הטלוויזיה הינו חלק מסדרת הסרטונים לחוקי פאנטה אשר מראים באופן הומוריסטי כיצד הצחוק גורם תמיד למשהו טוב לקרות. הקמפיין מתבסס על הומור שנון המציג דרך ייחודית להסתכלות על סיטואציות בחייהם של בני הנוער אליהם פונה המותג. "חוקי פאנטה" מציעים לאמץ גישה מחויכת לחיים ומציאת החיובי, המצחיק והמשעשע בכל מצב, דבר ההופך את החיים לטובים יותר ולקלים יותר להתמודדות.

בנוסף לטלוויזיה יעלה מותג פאנטה בקמפיין עיתונות במסגרתו יחלק המותג במתנה כ- 400,000 קופונים להתנסות בטעמי האשכוליות.

במקביל לקמפיין משיק המותג פאנטה בקבוק חצי ליטר לדיאט פאנטה אשכוליות שמצטרף למגוון מוצרי משפחת המשקאות בטעמים: אורנג', דיאט אורנג',אקזוטי, מלון, אשכוליות ודיאט אשכוליות(עתה כאמור גם בבקבוק 0.5 ליטר).

משפחת פאנטה מכילה צבעי מאכל טבעיים בלבד, דבר ההופך את פאנטה למשקה המוגז הפירותי הראשון בישראל עם צבעי מאכל טבעיים בלבד. מהלך זה בוצע במטרה לשפר את איכות המוצר ולהתאימו לטעם הקהל, רצונו וצרכיו. המהלך נעשה בשנתיים האחרונות בשיתוף קוקה-קולה העולמית, דבר המציב את ישראל בין המדינות הבודדות בעולם בהן מיוצרים משקאות הפאנטה עם צבעי מאכל טבעיים בלבד.

אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה: "לאור ההצלחה של המותג פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות ולאור דרישות הצרכנים החלטנו להשיק דיאט פאנטה אשכוליות בבקבוק חצי ליטר. מנתוני מחקר שביצענו אודות פאנטה אשכוליות עלה כי 81% מהנחשפים הביעו אהדה לטעם, 54% מהנשאלים גילו מודעות לטעם ו-38% הביעו נכונות קנייה חיובית".

על המותג פאנטה

המותג פאנטה הושק בישראל בשנת 1998 (החליף את המותג הוותיק "קינלי"), בעולם משווקים כיום למעלה מ- 120 טעמים שונים של פאנטה. במדינות שונות ניתן למצוא טעמי פאנטה ייחודיים המבוססים על משקאות מסורתיים וטעמים מקומיים אהובים. בישראל מוצעים 6 טעמי פאנטה: אורנג', דיאט אורנג', אשכוליות, דיאט אשכוליות, אקזוטי ומלון. כל משקאות הפאנטה בישראל מיוצרים עם צבעי מאכל טבעיים בלבד.

במהלך השנה האחרונה בוצע שינוי מיצוב במותג פאנטה. משמעות הסיסמה שנבחרה למותג "פאנטה - צוחקים איתך!" היא "לצחוק עם החיים". פאנטה מאמין שבחיים מורכבים בהם יש לא מעט התמודדויות ברמות שונות, הוספת צחוק והומור הן כלי נפלא להפיכת ההתמודדות לנוחה ונעימה יותר. חיים שזורי צחוק והומור הם חיים מהנים יותר ותפיסת עולם זו מאפשרת למאמין בה לצלוח גם סיטואציות פחות טובות בדרך אופטימית ותוך התמקדות בחיובי ובמשעשע.

קרדיטים:

מנהל מותג פאנטה: אהוד גיא
משרד פרסום:גלר נסיס:
מנהלת לקוחות: נועה גוברמן
תקציבאית: הגר אלדד
סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר
מנהל קריאטיב: קרן קיי
קופירייטרית: הילי ברוק, עינת אקר
ארטדיירקטור: אסף לופו
פלנינג: שלומית אביגור
מפיקות משרד: רינת סיטון
חברת הפקה: קדישזון
בימאי: רני כרמלי
תכנון ורכש מדיה:קראט מדיה 1.

תאריך:  23/01/2007   |   עודכן:  23/01/2007
יפה אפרתי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"דביס ישראל" מקבוצת "דיימלר קרייזלר" העולמית, המעניקה שירותי ליסינג תפעולי ומימוני, יוצאת בקמפיין ארצי, בהיקף של כמיליון שקל, לקידום תוכנית חדשנית המעניקה פתרון מושלם לרפורמה בליסינג.
חב' אופיר טורס קיבלה בימים אלו את הנציגות הבלעדית של חב' השייט AMADEUS WATERWAYS המתמחה בשייט נהרות באירופה ורוסיה.
תערוכת הצילומים "עניין של אמונה" של האמן דני ינאי, תיפתח בגלריית מרכז הבמה בגני תקווה במוצאי שבת, ה-3 בפברואר, בשעה 19:30, ותיערך כחודש ימים.
"פסטיבל אשה" 2007 יתקיים בתיאטרון חולון בתאריכים 19.2.07-24.2.07. זוהי שנתו ה-11 של הפסטיבל המציין את יום האשה הבינלאומי. הפסטיבל מתקיים בחסות עירית חולון ובהפקת תיאטרון חולון בניהולו של ארנון פורת- מנכ"ל התיאטרון.
איקאה ישראל עולה בקמפיין לקראת סייל חורף 2006 הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יימשך שבועיים וישודר בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 9 בשפה הרוסית, קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות , רדיו, ויפורסם בעיתונות הארצית, בעיתונות החרדית ובעיתונות הרוסית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il