|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פרסום ברדיו: כך תמשכו לעסק שלכם מאות לקוחות חדשים
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך

"ג'ייד", מותג הקוסמטיקה המוביל עולה בקמפיין טלוויזיה

- הודעה מטעם ג'ייד
07/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

"ג'ייד", מותג האיפור, הטיפוח והבישום מבית "דניה קוסמטיקס" המוביל בתחומו בישראל, יוצא בימים אלה בקמפיין ביוטי תדמיתי חדש, הכולל סרטון טלוויזיה. סך ההשקעה בקמפיין, כולל הפקת הסרטון, נאמד ב-1.5 מיליון דולר לפי נתוני "יפעת". על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "יהושע TBWA".

להובלת הקמפיין נבחרה הדוגמנית הבינלאומית מרטינה סובוקולבסקה, שהוכתרה כבר על-ידי אנשי תעשיית האופנה כגירסה החדשה של פאולינה פוריצקובה, דוגמנית העל הבולטת ביותר של שנות ה-80. מרטינה, 24, המתנשאת לגובה של 1.77 מ', כיכבה בקמפיינים בינלאומיים של חברות מובילות ("אייבון", "קינדר", "טויוטה", "ספורה", "מרקס אנד ספנסר" ועוד) והופיעה על שערי המגזינים לאופנה הנחשבים ביותר ("מארי קלייר", "קוסמופוליטן", "הארפרס באזאר" ועוד). גדולי צלמי האופנה בעולם הכתירו אותה כ"פנים המושלמות" לצילומי איפור וקוסמטיקה. תמורת שירותיה כפרזנטורית תקבל מרטינה כ-100 אלף דולר.

אלה גולדשטיין, סמנכ"ל לקוחות ב"יהושע TBWA": "מרטינה מייצגת את האישה על-פי 'ג'ייד', הן באישיותה ובהופעתה והן בסגנון החיים שלה - חזקה ובטוחה בעצמה, נשית, קרייריסטית, מודעת לטיפוח עצמי. היא בעלת יופי שמקרין עולם פנימי עמוק ואישיות מרשימה, הכובשת בחיוך מלא שמביע שמחת חיים".

סרטון הטלוויזיה מתמקד במוצר הדגל של "ג'ייד" - "פרפקציוניסט", קרם בסיס למראה מושלם ברגע אחד. "פרפקציוניסט" הוא מוצר מהפכני בעל אפקטיביות מיידית בזכות הנוסחה הייחודית softening microspheres, המעניקה לעור רכות קטיפתית ומראה אחיד ומתוח. הסרטון מציג רגע קסום בחיים של אם וילדה, שבו הילדה מעריצה את אמה בשל יופיה המושלם ומשתמשת בה כמודל לציור. הסרטון מלווה בסיסמה: בחיים יש מעט רגעים מושלמים, 'פרפקציוניסט' של 'ג'ייד' יעניק לך מראה מושלם ברגע".

הסרטון ישודר מ-7 ועד 28 בפברואר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 וילווה בפרסום מודעות במדיה המודפסת, המתמקדות אף הן ב"פרפקציוניסט" לפי הקונספט הטלוויזיוני. הפרסום במדיה המודפסת יחל ב-9 בפברואר ויכלול עיתונות נשית ועיתונות יומית. בתקופת הפרסום יימכר ה"פרפקציוניסט" במחיר מושלם של 119.99 שקל במקום 239.90. החל מחודש מארס ייחשפו במודעות הפרסום במדיה המודפסת מוצרים נוספים של "ג'ייד", מוצר אחד בכל חודש.

"ג'ייד" הוא מותג הקוסמטיקה המוביל בישראל בקטגוריית מוצרי ה-mass market prestige. הוא החל את דרכו כמותג איפור, ולפני שבע שנים נכנס גם לפיתוח ולשיווק מוצרי טיפוח. כיום מוצרי הטיפוח, שרבים מהם מיוצרים בשיתוף פעולה עם מעבדה מובילה בשווייץ, מהווים 40% ממחזור המכירות של המותג. בצמרת הלהיטים של מוצרי המותג ניצב ה"פרפקציוניסט" .

המותג "ג'ייד" הגיע למעמדו הבכיר הודות למגוון העצום של מוצרי האיפור והבישום ולסדרת הטיפוח העשירה, שמעניקה מענה הולם לכל סוג עור תוך התאמה מושלמת לאקלים המקומי ולצרכיה של האישה הישראלית. להצלחה תורמות גם האריזות המושקעות, הן בעיצוב והן בהסברים המפורטים והידידותיים, והתודעה השירותית הגבוהה. ל"ג'ייד" מערך הדיילות הרחב ביותר מבין המותגים בקטגוריית מוצרי ה-non selective market. לאחרונה חדר המותג גם לשווקים בינלאומיים, ביניהם רוסיה, יוון ומדינות במזרח אירופה, שם הוא משווק ברשתות הגדולות.

מנהל קריאייטיב: משה גליס
צוות קריאייטיב: נטלי בר, גלית קונפורטי, הדס צוברי
סמנכ"ל לקוחות: אלה גולדשטיין
תקציבאית: יהודית אורקין
סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסים מויאל
פלנרית: רביד פישר
מפיקת משרד: פנינה שגב
במאי: גיל לבנברג
חברת הפקה: פנדה

תאריך:  07/02/2007   |   עודכן:  07/02/2007
מורן בר סברינה בלהסן יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת טיב טעם ממשיכה בקו האסטרטגי עליו הכריזה לפני כחודשיים שעיקרו הפיכתה לרשת עיקרית לקנייה שבועית ועולה השבוע עם קמפיין חדש תחת המסר "מהיום משתלם לעשות בטיב טעם גם את הקניות השבועיות". הקמפיין, בהיקף כ-3 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, בטלוויזיה ערוץ 2, 10 ו-9, עיתונות ארצית ואינטרנט למשך שבועיים.
מקדונלד'ס ישראל מעלה לאוויר את האתר הרשמי החדש באמצעותTBWA\DIGITAL , המתמחה בתחום השיווק דיגיטלי. האתר החדש ([קישור] משלושה עולמות תוכן שונים - עולם התזונה הנבונה, עולם האוכל ועולם הילדים, וכן מידע אודות החברה ומנגנון חיפוש של המסעדות הפרושות ברחבי הארץ.
07/02/2007  |  TBWA DIGITAL Ltd.  |   הודעות כלליות
רשת האופנה הבינלאומית "קרוקר" (CROCKER) תשקיע השנה מיליון דולר בפרסום. קרוקר מחדשת את המערך האסטרטגי-שיווקי והפרסומי שלה וגייסה את היועץ האסטרטגי למיתוג ושיווק איתן דור-שב ואת אלאן אזולאי, מייסד ובעלים לשעבר של חברת שביניון (CHEVIGNON) העולמית להוביל את התקשורת השיווקית של החברה והמותג.
רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל Yellow המובילה את קטגוריית הנוחות יוצאת בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון שקל.
07/02/2007  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
9,000,000 בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי" תחת הסיסמה: "הכי טוב הכי פשוט". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו, יעלה לשידור ביום שישי הקרוב, ה- 9 בפברואר, ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ-350,000 דולר.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
אין הגדרה אחת מוסכמת למונח "טרור" במשפט הבינלאומי או בחקיקה של מדינות שונות    כל מדינה מגדירה את המושג "טרור" באופן שונה, בהתאם לאינטרסים ולצרכים שלה    היעדר הגדרה מוסכמת מקשה על ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
דן מרגלית
דן מרגלית
קיים חשש כבד שנתניהו ייבהל כדרכו ולא יעמוד מאחורי ההצעה שהגיש לאמריקנים, ויוסיף נטל על היחסים שהוא ממילא חורך עם ארצות הברית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il