"ג'ייד", מותג האיפור, הטיפוח והבישום מבית "דניה קוסמטיקס" המוביל בתחומו בישראל, יוצא בימים אלה בקמפיין ביוטי תדמיתי חדש, הכולל סרטון טלוויזיה. סך ההשקעה בקמפיין, כולל הפקת הסרטון, נאמד ב-1.5 מיליון דולר לפי נתוני "יפעת". על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "יהושע TBWA".
להובלת הקמפיין נבחרה הדוגמנית הבינלאומית מרטינה סובוקולבסקה, שהוכתרה כבר על-ידי אנשי תעשיית האופנה כגירסה החדשה של פאולינה פוריצקובה, דוגמנית העל הבולטת ביותר של שנות ה-80. מרטינה, 24, המתנשאת לגובה של 1.77 מ', כיכבה בקמפיינים בינלאומיים של חברות מובילות ("אייבון", "קינדר", "טויוטה", "ספורה", "מרקס אנד ספנסר" ועוד) והופיעה על שערי המגזינים לאופנה הנחשבים ביותר ("מארי קלייר", "קוסמופוליטן", "הארפרס באזאר" ועוד). גדולי צלמי האופנה בעולם הכתירו אותה כ"פנים המושלמות" לצילומי איפור וקוסמטיקה. תמורת שירותיה כפרזנטורית תקבל מרטינה כ-100 אלף דולר.
אלה גולדשטיין, סמנכ"ל לקוחות ב"יהושע TBWA": "מרטינה מייצגת את האישה על-פי 'ג'ייד', הן באישיותה ובהופעתה והן בסגנון החיים שלה - חזקה ובטוחה בעצמה, נשית, קרייריסטית, מודעת לטיפוח עצמי. היא בעלת יופי שמקרין עולם פנימי עמוק ואישיות מרשימה, הכובשת בחיוך מלא שמביע שמחת חיים".
סרטון הטלוויזיה מתמקד במוצר הדגל של "ג'ייד" - "פרפקציוניסט", קרם בסיס למראה מושלם ברגע אחד. "פרפקציוניסט" הוא מוצר מהפכני בעל אפקטיביות מיידית בזכות הנוסחה הייחודית softening microspheres, המעניקה לעור רכות קטיפתית ומראה אחיד ומתוח. הסרטון מציג רגע קסום בחיים של אם וילדה, שבו הילדה מעריצה את אמה בשל יופיה המושלם ומשתמשת בה כמודל לציור. הסרטון מלווה בסיסמה: בחיים יש מעט רגעים מושלמים, 'פרפקציוניסט' של 'ג'ייד' יעניק לך מראה מושלם ברגע".
הסרטון ישודר מ-7 ועד 28 בפברואר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 וילווה בפרסום מודעות במדיה המודפסת, המתמקדות אף הן ב"פרפקציוניסט" לפי הקונספט הטלוויזיוני. הפרסום במדיה המודפסת יחל ב-9 בפברואר ויכלול עיתונות נשית ועיתונות יומית. בתקופת הפרסום יימכר ה"פרפקציוניסט" במחיר מושלם של 119.99 שקל במקום 239.90. החל מחודש מארס ייחשפו במודעות הפרסום במדיה המודפסת מוצרים נוספים של "ג'ייד", מוצר אחד בכל חודש.
"ג'ייד" הוא מותג הקוסמטיקה המוביל בישראל בקטגוריית מוצרי ה-mass market prestige. הוא החל את דרכו כמותג איפור, ולפני שבע שנים נכנס גם לפיתוח ולשיווק מוצרי טיפוח. כיום מוצרי הטיפוח, שרבים מהם מיוצרים בשיתוף פעולה עם מעבדה מובילה בשווייץ, מהווים 40% ממחזור המכירות של המותג. בצמרת הלהיטים של מוצרי המותג ניצב ה"פרפקציוניסט" .
המותג "ג'ייד" הגיע למעמדו הבכיר הודות למגוון העצום של מוצרי האיפור והבישום ולסדרת הטיפוח העשירה, שמעניקה מענה הולם לכל סוג עור תוך התאמה מושלמת לאקלים המקומי ולצרכיה של האישה הישראלית. להצלחה תורמות גם האריזות המושקעות, הן בעיצוב והן בהסברים המפורטים והידידותיים, והתודעה השירותית הגבוהה. ל"ג'ייד" מערך הדיילות הרחב ביותר מבין המותגים בקטגוריית מוצרי ה-non selective market. לאחרונה חדר המותג גם לשווקים בינלאומיים, ביניהם רוסיה, יוון ומדינות במזרח אירופה, שם הוא משווק ברשתות הגדולות.
מנהל קריאייטיב: משה גליס
צוות קריאייטיב: נטלי בר, גלית קונפורטי, הדס צוברי
סמנכ"ל לקוחות: אלה גולדשטיין
תקציבאית: יהודית אורקין
סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסים מויאל
פלנרית: רביד פישר
מפיקת משרד: פנינה שגב
במאי: גיל לבנברג
חברת הפקה: פנדה