בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
סנפרוסט עולה בסבב נוסף של קמפיין Fast Freeze <br>
|
- הודעה מטעם סנפרוסט
מאת:
שטרן אריאלי | | שטרן אריאלי
|
חברת סנפרוסט, עולה בסבב נוסף של קמפייןFast Freeze במטרה להמשיך ולבסס את המסר: "Fast Freeze השיטה הבריאה של סנפרוסט השומרת על הערכים התזונתיים של הירקות". הקמפיין, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל יעלה בתחילת השבוע בטלוויזיה בערוצים המסחריים. לפני כשנה וחצי יצאה סנפרוסט במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה - Fast Freeze, השיטה הייחודית של סנפרוסט להקפאת ירקות טריים, מתוך כוונה לבדל את המותג על פני מתחרים, תוך הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות המוקפאים בשיטה זו, והעמקת המודעות לערכי הבריאות המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים. רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט: "סנפרוסט כחברה המובילה את שוק הירקות הקפואים בישראל, רואה מחויבות להצטרף לקמפיין העולמי הקורא לאוכלוסיה לצרוך יותר ירקות ופירות ליום. על סנפרוסט סנפרוסט, חברת-הבת של תנובה הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הינה החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק ירקות קפואים, לחברה נתח שוק של 70% בירקות הקפואים (נילסן, כספי, דצמבר 2006, שנתי).
|
תאריך:
|
04/03/2007
|
|
|
עודכן:
|
04/03/2007
|
|
שטרן אריאלי
|
|
אלו"ט - עמותת הורים לילדים אוטיסטים, מכריזה על חודש מרץ 2007 כחודש המודעות לאוכלוסיית האוטיסטים בישראל. במסגרת זו יוצאת האגודה במסע הסברה לחשיפת הלקות ולהגברת המודעות לאוכלוסיית האוטיסטים בישראל באמצעות כתבות בעיתונות הכתובה, בעיתונות המשודרת ובאתרי האינטרנט השונים, לצד קמפיין פרסומי שהופק בהתנדבות על יד משרד הפרסום מקאן אריקסון ("קשר בראל"), אשר יכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונים ובאתרי האינטרנט השונים ותשדירי שרות בערוצי הטלוויזיה והרדיו.
|
|
|
דגני השוקולד לילדים היוו מנוע צמיחה משמעותי בסגמנט הילדים בקטגוריית דגני הבוקר בשנת 2006. בהתבסס על כך, "קלוגס", חברת הדגנים המובילה בעולם, משיקה מחדש את מותג דגני השוקולד המצליח בעולם, 'קלוגס קוקו פופס'.
|
|
|
המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות משולבת תוך שיתוף הצרכנים, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. במסגרת המהלך השקת מהדורה מיוחדת של מוצרים ומארזים בנראות חדשה, פעילות אינטרנטית ראשונה מסוגה המציעה לגולשים לעצב חולצות טרנדיות לרענון ההופעה וקמפיין טלוויזיה ועיתונות תחת המסר: "REFRESH YOUR LOOK. THE SPRITE WAY".
|
|
|
"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בימים אלה בקמפיין חדש למברשת השיניים הידנית הטובה ביותר שפותחה עד כה, "קולגייט 360", עם טכנולוגיה חדישה המקנה תמיכה רפואית וניקיון לכל חלל הפה.
|
|
|
חברת Go!Safe השיקה אתר אינטרנט חדש. באתר האינטרנט של Go!Safe, הנבנה על-פי הקווים העדכניים ביותר ובדגש על פונקציונאליות לגולש, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי ביטוח מבית "הראל" חברה לביטוח.
|
|
|
|
|
|
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
|
|
|
צבי גיל
המספרה של "איציק הקטן" מת"א קטנה - כ-12 מ"ר או פחות, אך מעוצבת נחמד ורוחשת היא מעין מרכז מידע לקרוב ולרחוק שהגיעו לסביבה וזקוקים לעזרה איציק הספר ידוע כאדם נדיב, בעל ידע רב, דו...
|
|
|
אורי מילשטיין
רומל וגודריאן כמפקדים לדוגמא; תרבות השקר של הפוסט-מודרניזם והפוסט-לאומיות הצרפתית, הרווחת גם בישראל; אינטלקטואליזם צבאי הוא תנאי להצלחה במלחמה; פוסט-טראומה צבאית, צרפתית וישראלית; ...
|
|
|
אפרים הלפרין
חילי, אני מאמין ליושרה שלך, במושב לצים לא תשב, ידך לא תהיה במעל גנץ סבור שבעזרת בג"ץ הוא יוכל לרחוץ בניקיון כפיו, ולהחריג את עצמו ואת שותפיו הפוליטיים, מרבית האחראים הישירים לכאו...
|
|
|
יריב גוטמן
זה בדיוק הזמן שעל ממשלת ישראל ויתר מקבלי ההחלטות, לראות ביישובי וערי הפריפריה את "חומה ומגדל של 2024" כאלה שעל-פי עתידם תחזור הריבונות הישראלית לשטחים נרחבים אלה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|