בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מעצבת האופנה גלית לוי תשמש כפרזנטורית למותג בגדי הים על שמה
|
- הודעה מטעם חברת אקספוז
מאת:
יפה אפרתי | | יפה אפרתי
|
המעצבת גלית לוי תשמש כפרזנטורית מותג בגדי הים על שמה. המותג "גלית לוי", המשווק בלעדית ע"י חברת אקספוז, הושק לראשונה לשוק המקומי לפני כשנה ונחל הצלחה רבה. כיום מחזיק המותג ב- 20% מנתח שוק בגדי הים לנשים. שוק בגדי הים בישראל מוערך בכ- 150 מיליון שקל, מתוכו מוערך שוק בגדי הים לצעירות בכ- 75 מליון שקל. מידי שנה נמכרים בארץ בממוצע כ-500 אלף בגדי ים. אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז המשווקת את המותג "גלית לוי": "מותג בגדי הים של גלית לוי פונה אל קהל של נשים צעירות המחפשות את המראה הזוהר והיוקרתי גם על שפת הים אך אינן מתפשרות על איכות וגזרות מחמיאות. גלית לוי מייצגת את המראה הנשי, הבשל והלא אנורקטי ומזוהה עם חיי הזוהר, לכן, אין מתאימה ממנה להוביל את הקמפיין". צילומי הקמפיין לעונת קיץ 2007 נערכו בתאילנד על רקע מונוכרומטי של חול לבן, סלעים ומערות שתפקידם לשמש ניגוד לצבעוניות העזה והיפה של הקולקציה. הקולקציה כוללת כ-50 דגמים ומיוצרת במהדורה מוגבלת. הגזרות מתאימות לנשים בכל גיל - מביקיני ועד בגדי ים שלמים (בטנות פנימיות , גזרות מטשטשות לנשים ועוד ) תוך שמירה על ערכים של אופנתיות ונשיות. לצד המותג גלית לוי משווקת חברת 'אקספוז' את מותג בגדי הים המוביל לנערות 'בננה' את מותגי ההלבשה התחתונה 'לי קופר', ומותג הגרבונים 'גולדן ליידי'.
|
תאריך:
|
07/03/2007
|
|
|
עודכן:
|
07/03/2007
|
|
יפה אפרתי
|
|
חברת האלומיניום "אקסטל" חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם הקונצרן הבינלאומי M3. במסגרת שיתוף הפעולה מיישמת חברת אקסטל טכנולוגיות הדבקה חדשניות וראשוניות של קירות מסך ומערכות פרופילי אלומיניום מבית M3. החברות מאמינות כי שיתוף פעולה זה יסלול את הדרך להתפתחות טכנולוגית נרחבת בענף מערכות האלומיניום לבנייה, שסבל מתרדמה עמוקה בתחום החידושים הטכנולוגיים.
|
|
|
רשת "קדס קידס", בבעלות חברת לירם, המתמחה באופנת ילדים, פתחה סניף דגל בקניון רננים ברעננה, בהשקעה של חצי מיליון ש"ח. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-133 מ"ר, בשכ"ד של 60 דולרים למטר, ובחוזה ל-3 שנים, עם אופציה ל-3 שנים נוספות.
|
|
|
רשת ml men, שנפתחה בספטמבר 2006, פותחת השבוע את הסניף ה-25, בקניון מול הים באילת. לדברי אבי מלכה, מנכ"ל הרשת: "בחצי שנת פעילות הקימה החברה רשת המונה 25 סניפים בהשקעה של 13 מיליון ש"ח. הרשת הצליחה לפתוח סניפים בקניונים אסטרטגיים ובמיקומי פריים לוקיישן, כמו בקניון עזריאלי בת"א, בקניון גבעתיים, קניון הזהב בראשל"צ, בגרנד קניון בחיפה, בקריון, בקניון מלחה בירושלים, בקניון מול הים באילת, בקניון הנגב בבאר שבע, בקניון בת ים, בקניון רננים ברעננה, קניון ערים בכפר סבא, בקניון חיפה ועוד".
|
|
|
אתר GetIT, אתר הקניות של תפוז אנשים, יוצא בשיתוף פעולה עם "אתרי קבוצת הארץ". במסגרת השת"פ ניתן יהיה לגלוש ישירות דרך האתר הכלכלי TheMarker ודרך אתר הארץ אונליין לאתר המשותף GetIT, לרכוש ממגוון מוצרי האתר ולהשתתף במכירות הפומביות, במכרזים, ובמכירות הקבוצתיות.
|
|
|
דוגמנית העל נעמי קמפבל, אשר נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת "אירוקה" בשנתיים הקרובות, תככב בסרטון הפרסומת של הרשת שצולם בלונדון בעלות השקעה של כ-2,000,000$.
|
|
|
|