חטיבת הקוסמטיקה הסלקטיבית של "אינטרקוסמא", מעלה קמפיין פרסום לסדרת הבישום החדשה מבית "אסקדה", מותג האופנה הבינלאומי. הקמפיין יעלה לרגל השקת ESCADA Sunset Heat - ניחוחות אופנתיים לגבר ולאישה, במהדורה מיוחדת, לקראת אביב / קיץ 2007.
קמפיין הפרסום יעלה ב - 11 במארס, תחת הסלוגן: "הקיץ של אסקדה", באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" בהשקעה של 500 אלף ש"ח. קמפיין העיתונות יתאר את הלך הרוח של אסקדה , ESCADA Sunset Heat עם הניחוח הקליל והקיצי, עשיר בפירות קיץ אקזוטיים ומשקף להפליא את תחושת הציפייה וההתרגשות לקראת מה שהלילה יביא עמו.
במרכז הקמפיין מיני-סדרה עם אלמנטים של תוכנית טלוויזיה 'שחובה לצפות בה': צוות שחקנים יפיפה שמגולם על-ידי ארבעה דוגמנים, חוף אקזוטי עם שקיעות עוצרות נשימה, דרמה, אינטריגות וזוהר אינסופי. הסדרה מאפשרת הצצה אל החיים המרתקים, האופנתיים וה- 'VIP' של שלוש דוגמניות מהממות, אווה, ג'ני וסופיה, חברות ילדות מניו-יורק הנופשות בגן עדן טרופי. בזמן שהן נהנות מהאינטנסיביות של ליל קיץ מדהים, ארוך ולוהט הן פוגשות את סבסטיאן, הבן המהמם של איל הון מיליארדר... והאפשרויות אינסופיות - זוהי המהות של ESCADA Sunset Heat. אסקדה יצרה 'מיני-סדרה' המחולקת לשלושה פרקים כובשי לב שיוצגו באינטרנט באתר
www.escada-fragrances.com. חובה לצפות!
ESCADA Sunset Heat האופנתי, נוצר עבור נשים וגברים מודרניים, סטייליסטים, אוהבים את תענוגות החיים, ממצים את הרגע ונהנים מכל שנייה.