חברת "קרט", יבואנית המותג CANON, יוצאת בתחילת השבוע הבא, בקמפיין פרסום, לרגל השקת שירות ה"יהלומים" החדש.
שירות ה"יהלומים", מציע שירותים חדשניים ובלעדיים: מצלמה חליפית: מצלמה זמינה ללא הפסקה - או מצלמה עד הבית: שירותי איסוף והחזרה של מצלמות תקולות ו- 3 שנות אחריות - למצלמות מבית "קרט".
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ש"ח, תחת הכותרת: "מצלמות "קנון" שוות יותר".
הקמפיין כולל: פרסום באתרי האינטרנט: "וואלה שופס", "נענע שופס", "יד 2", "תפוז", "זאפ", "P1000" "D-SPOT", ו- GETIT, מודעות במקומונים, ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, ב-700 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בשילוב רולאפים, שילוט, סטנדים מעוצבים ועוד.
במסגרת השקת הקמפיין, תיערך הגרלה באתרי האינטרנט ובחנויות– כל הרוכש מצלמת "קנון" מבית "קרט", ישתתף בהגרלה, שתזכה ששה זוכים, בהחזר כספי מלא על רכישת המצלמה (בכפוף לתקנון המופיע
באתר קרט.
גיא בן-נון, מנהל השיווק של חטיבת ההדמיה, בחברת "קרט", אומר: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין, חושף את השירותים החדשניים, המעניקים "ערך מוסף" ללקוח", ומבליט את החדשנות והמובילות של המותג".
עוד מוסיף בן-נון: "השירותים החדשניים, ניתנים כחלק מתפיסת השירות של "קרט": ומשקפים את ערכי המותג - מקצוענות, איכות, שרות ללא פשרות ומחירים אטרקטיביים, הממצבים את החברה כמובילה בשוק המצלמות בארץ".
משרד פרסום: וילנאי
מנהלת מדיה ואינטר אקטיב: שריתה קוטק.
מנהל לקוח – עוזי הלפרין.
עיצוב והפקה: חברת לוקו דיימנשן