|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

דאיט קוקה-קולה בקמפיין טלוויזיה

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
11/04/2007  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג דיאט קוקה-קולה לימון המדגיש את "החוויה הסנסורית".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-1 מיליון ש"ח, יעלה בערוצי הטלוויזיה ויתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט.

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "מטרת הקמפיין להעצים את טעם הלימון באמצעות סרטונים קצרים המעבירים את החוויה הסנסורית. הקמפיין החדש מבוסס על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וצילומים מיוחדים הממחישים את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתית של המותג".

הקמפיין שצולם בישראל מצטרף לקמפיין הסנסורי של המותג קוקה-קולה, שאף הוא נעשה בישראל ואומץ בחום ע"י יותר משלושים מדינות בכל רחבי העולם.

קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה:עדית פרידמן.
משרד פרסום:דחף אחד:
מנכ"ל: חיים שקדי.
מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.
סופרוויזר: דפנה צ'רני.
ארט-דירקטור: שרון טננבאום.
תקציבאית: לימור פלד.
חברת הפקה: קונטרה הפקות.
במאי: אסף קוברובסקי.
צלם: דני שניאור
סאונד: פיליפ גוזלן
תכנון ורכש מדיה:קראט מדיה 1.

תאריך:  11/04/2007   |   עודכן:  11/04/2007
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרויקט ייחודי המשותף למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), ובית הספר המרכזי להוראת השואה ביד ושם, הביא להקמת מאגר מידע לתלמידים ולמורים בנושא השואה.
10/04/2007  |  הדר רז  |   הודעות כלליות
חברת "גלובל פקטורינג" רכשה פוליסה למימון פעילות יצואנים ומכירות מקומיות, שתאפשר לה לממן היקף עסקות של למעלה מ-100 מיליון ₪ ב-2007, מחברת ביטוח האשראי הבינלאומית "Euler Hermes".
נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת ג'נטיל, תחליף דמעות להקלה בטוחה לעיניים יבשות. היקף הקמפיין 500,000 ש"ח.
חברת דואר ישראל, כחלק מן החזון העסקי החדשני שלה, ממשיכה לפתח קו מוצרים ושירותים חדשניים המשנים את פני מפת התקשורת כפי שהכרנו עד כה.
אלי קידר, מנכ"ל רשת Pull And Bear בישראל, הודיע היום על המשך התרחבותה של הרשת בישראל, עם פתיחתן של 2 חנויות חדשות של Pull And Bear בקניון גבעתיים ובקריון בקריית ביאליק. החנויות החדשות של Pull And Bear נפתחות בהשקעה
10/04/2007  |  רן רהב  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il