בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קרייזי ליין פותחת 5 חנויות חדשות
|
- הודעה מטעם קרייזי ליין
רשת האופנה CRAZY LINE המונה היום כ-54 סניפים ברחבי הארץ, מתכננת לבצע שינוי מהותי בקונספט העיצובי של הרשת. במהלך השנה הנוכחית מתוכננות להיפתח 5 חנויות חדשות לרשת. אלו הראשונות ייפתחו בקניון ממילא בירושלים, בקניון מעלה אדומים ובמרכז G בבאר שבע. בנוסף ישופצו 10 חנויות קיימות אשר יעוצבו על-פי קונספט עיצובי חדש, המציע אווירה חמה וביתית במטרה להעצים את חווית הקניה, לאפשר גישה קלה ונוחה לפריטי הלבוש, וחווית מדידה נעימה באמצעות תאי מדידה גדולים ומוארים. הסגנון העיצובי החדש של חנויות הרשת אשר יבוצע על-ידי משרד האדריכלים בילוגראי-פוזנר, מתאפיין במראה אירופאי עם שיק עכשווי אשר יוצר תחושה של ביתיות וחמימות עם מגע נשי מלטף. בעיצוב, נעשה שימוש בחומרים כגון: עץ אלון מולבן, זכוכיות, מראות ותאורה חמה ומשחקי צבעים של חום, אוף וויט, אדמדם וברונזה. רשת CRAZY LINE היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים וכוללת 54 חנויות ברחבי הארץ וחנות אחת בגרמניה בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN הנחשב לאחד הקנינים הגדולים והמצליחים בגרמניה. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל-550,000 חברות. העונה מובילה את מסע הפירסום של הרשת הדוגמנית דנה מגן, תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם". החברה בבעלות משפחת לוין.
|
תאריך:
|
06/05/2007
|
|
|
עודכן:
|
06/05/2007
|
|
ישראלי קורינלדי, יח"צ
|
|
תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, משיקה מוצר חדשני בקטגוריית דגני המבוגרים, "קרנצ'ים". ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות תחת המסר "טעים לשמור על המשקל", בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.
|
|
|
חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את פתרונות הקפה לעסקים בישראל, רכשה החודש את פעילות לוואצה מחברת נני בע"מ, אשר שימשה כמשווק של פאוזה בצפון הארץ, ב-10 השנים האחרונות. היקף הפעילות של לוואצה בצפון מוערך בכ-5 מיליון ש"ח. בכך מחזקת פאוזה את אחיזתה בקטגוריה ואת מובילותה בתחום.
|
|
|
רכבת ישראל עולה השבוע עם קמפיין בטלוויזיה וברדיו. בטלוויזיה ישודר סרטון בן 15 שניות אשר מעביר מסר של יתרון מהירות הרכבת אל מול אלטרנטיבת הפקקים. עלות מוערכת לקמפיין כ-300 אלף דולר.
|
|
|
אהובה אלפסי (50) תפגוש ביום שישי את תלמידיה, אבל לא בין כותלי בית הספר. המורה אהובה, החליטה לאחרונה בצעד יוצא דופן, לשתף את תלמידיה מכיתה ו', במחלת סרטן השד בה חלתה והטיפולים שהיא עוברת. מאז הם מלווים אותה בטלפונים ואי-מיילים. ביום שישי, אהובה תצעד בצעדת היל"ה בגליל, שמטרתה לעורר מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. התלמידים הודיעו לה שיצעדו יחד איתה.
|
|
|
בתל אביב החלו ההכנות לאירוע האוכל השנתי הגדול מכולם: "טעם העיר" 12 ארבעה לילות של ריחות וטעמים בפארק הירקון בתל אביב
|
|
|
|