|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תדיראן יוצאת בקמפיין להשקת קו מוצרים חדש

- הודעה מטעם תדיראן
27/05/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת, יח"צ  |  

חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לבית, משיקה קו פתרונות רחב חדש ובלעדי לכל סוגי הלקוחות, ברמות מחיר שונות, כשהקונספט המוביל הינו "מבינים איך אתה מרגיש" עם השקת קו המוצרים לקיץ 2007.

רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier אומר: "האסטרטגיה החדשה מעמידה את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".

לדבריו: "הקמפיין חושף מוצרים חדשים, המעניקים פתרונות לכל צורך, החל ממזגני "טושיבה" גולת הכותרת של מזגני הקיץ - עם טכנולוגיית ה-VRF והאינוורטר מהמתקדמות והמשוכללות בעולם - מערכת בקרת אקלים, המאפשרת חימום וקירור בו-זמנית בחדרים שונים, דרך ה-High Spirit - מזגן עילי איכותי, בעיצוב שטוח חדשני ועד לסדרת ה-Wind המיני מרכזי עם בקרת אקלים אישית בכל חדר, המעניקים פתרונות מיזוג אפקטיביים ואסטטיים לחדרי הבית".

הקמפיין, שיעלה השבוע בהשקעה של 4 מיליון ₪, נערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת החדשה: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש".

מסע הפרסום, מבוסס על 2 סרטונים, בני 15 שניות כל אחד, הגורמים לצופה להזדהות עם המאפיינים של "תחושת" החום והלחות בקיץ, באמצעות צילומי קלוז אפ, של הדוגמן והדוגמנית הממחישים את התחושה שעוברת על כולנו כשחם לנו......בשילוב אפקטים מיוחדים של צילום וסאונד.

הקמפיין כולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 וערוץ 10, מודעות בעיתונות הארצית, עיתונות מקומית ועיתונות לייף סטייל, שילוט חוצות על גבי "בילד בורדס" ענקיים ברחבי הארץ ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.

עוד מוסיף בן דוד: "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל בקיץ אשתקד, בו יצרה תדיראן Carrier שפה תקשורתית חדשה, התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג בארץ, תוך התמקדות בקהלי היעד: הצרכן הסופי, הקהל המקצועי ורשתות החשמל".

לדבריו: "אסטרטגיה זו מחזקת ומבדלת את המובילות של המותג תדיראן Carrier בשוק המזגנים ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית, העונה על הצרכים הרגשיים של כל קהלי היעד".

קרדיטים:

מיכל צרפתי אפרת - משנה למנכ"ל
נועה פלציג - מנהלת לקוחות
גיא אורן - סופרוויזר
עטרה בילר - סמנכ"ל אסטרטגיה
מיכל עובדיה - פלנרית
גיא נתיב - סמנכ"ל קריאטיב
דוד אביטל - מנהל קריאטיב
מיכאל גורי - קופירייטר
מיכל מנגוט - ארטדיירקטור
אסנת אבן איתן - מפיקה
צלם במאי - בני מלע
דוגמנית - אלנה שלינקובה
דוגמן - סביל דורפמן

תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
בר תקשורת, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת רשף פתרונות הדפסה, נציגת brother בישראל, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש רחב היקף, למדפסות משולבות בטכנולוגיית הזרקת דיו ולייזר של חברת brother, בתקציב מדווח של מיליון ש"ח. מטרת הקמפיין הגברת מכירות ותדמית, והמסר הוא: "מדפסות brother - טכנולוגיה יפנית חכמה החוסכת 40% בעלויות ההדפסה".
הדמות, ברברה בלייד מובילה את הקמפיין החדש של ליידי ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים מספר 1 בישראל. הקמפיין, לסדרת ליידי ספיד סטיק 24/7 המקנה הגנה מסביב לשעון לקראת קיץ 2007 נעשה בהשקעה מדווחת של מיליון דולר.
012, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף ומשיקה רשמית את שירותי התקשורת הפנים ארצית. במסגרת מהלך זה מציעה החברה למצטרפים לשירות את הטלפון הקווי בקידומת 072, בתעריפים המשתלמים ביותר.
עמותת אהב"ה להצלת בעלי חיים מבקשת בדחיפות מתנדבים למשלחת הצלה של כלבים וחתולים שננטשו בשדרות ובסביבה. מתנדבי עמותת אהב"ה יוצאים מדי יום לשדרות וזקוקים למתנדבים בעיקר למחר (חמישי) וליום שישי. עמותת אהב"ה קיבלה השבוע 9 כלבים ו-17 חתולים שננטשו בשדרות או במכללת ספיר (על יד שדרות). אחד הכלבים נמסר לעמותת אהב"ה בידי משפחה שעזבה את שדרות ואמרה: "אנחנו לא יודעים איפה אנחנו נישן בעוד יומיים ואיננו יכולים לגדל כלב בתנאים כאלה". הכלב היה מתנה לילד המשפחה, ואומץ לפני זמן קצר, ובתקופה קשה זו הילד נאלץ גם להיפרד מחברו הכלב.
23/05/2007  |  שולמית  |   הודעות כלליות
הקיץ הגיע ומעטים האנשים המאמצים כלבים ובית המחסה שלנו מלא עד אפס מקום. המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" כולם יפים, לא כולם גורים - אבל לכולם מגיע בית חם.
22/05/2007  |  אילן לוסקי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il