מותג משקאות החלב SHOCK מכריז על "SHOCKHUNT" - משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט עם פעילות שטח שמהותו חיפוש אחר התרנגול של SHOCK. במהלך 8 ימים יוחבאו כל יום 30 תרנגולי SHOCK ברחבי בארץ, אשר מידע על מיקומם ניתן לקבל אך ורק דרך משחק אינטרנטי. על מנת לזכות בפרס, יש להגיע פיזית ראשון אל מקום מחבואו של התרנגול, ולקבל IPOD Shuffle.
במקביל למשחק היומי, יתרחש משחק מסגרת בו ידרשו המשחקים למצוא את כל 240 נקודות המחבוא של התרנגול כאשר הפרס הסופי הינו: 50 אלף שקל והזוכה יוכל להחליט אם לקחת את הכסף או לבחור באחד מארבעה פרסי "החלום" בשווי הסכום - וואן (רכב) משופצר עם רמקולים וריפוד מפנק, חדר מדוגם, מרוהט ומאובזר במוצרי חשמל מתקדמים, כולל פלזמה וקולנוע ביתי, טיול לחו"ל או נופש בסוויטה באילת עם 4 חברים.
לצורך המשחק הוקם באתר bokershock.co.il מיני סייט חדשני המשלב משחק אינטראקטיבי ושימוש במפות המסייעות למציאת התרנגולים.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב: "SHOCK הינו מותג חזק מאוד בקרב בני הנוער, ולכן חיפשנו מהלך שיווקי מאתגר על מנת לעורר אותם. הפעילות מעבירה חווית מותג, והיא המשך לקשר האינטראקטיבי אותו אנו מפתחים בשנים האחרונות עם קהל יעד זה.
יצוין כי המותג מעלה לראשונה בישראל את קונספט המשחק הפופולארי במדינות רבות באירופה ובארה"ב - URBANHUNT . חברת נייק למשל, השיקה את הנעל האורבנית Air Force-X MID באמצעות משחק URBANHUNT שהטריף את מנהטן, המשחק שילב פעילות אורבנית רחבה תוך שימוש ב- SMS ואינטרנט.
על הקמפיין
הפעילות מיועדת להפעיל את הנוער בתחילת הקיץ, תקופת סוף המבחנים, והשיטוט האינסופי ברשת. על-מנת לחזק את המשחק ואת חווית המותג, הוחלט לצאת בקמפיין רחב היקף ומשלב אמצעי מדיה שונים (טלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות) ובפעילות קד"מ מאסיבית (פעילות בבתי ספר, בשטח, גלויות שלי, שלטים על גלגלים) על מנת לפגוש כל אחד ואחד מקהל היעד הרלוונטי.
קרדיטים - משחק SHOCKHUNT דרש עבודה משותפת של פעילות קד"מ באמצעות סופרפוש, קמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון ואתר אינטרנט אינטראקטיבי באמצעות מקאן דיגיטל.