מוטורולה (NYSE: MOT), מובילה עולמית בפתרונות תקשורת אלחוטיים, הודיעה היום על מתן חסות למופע חד פעמי של שון פול (Sean Paul), אמן הרגאיי המוביל וזוכה פרס הגראמי על אלבום הרגאי, כמו גם זוכה פרס ה-MTV כתגלית השנה וזוכה שלושה פרסי בילבורד, שיערך ב-28 ביוני, 2007, באמפי פארק ראשון לציון.
ההשקעה הכספית של הקמפיין עומדת על כ-850 אלף ₪, לא כולל ההשקעה הנדרשת ממוטורולה לתפעול המבצע "כרטיס שני מתנה" ואילו ההשקעה הכספית על האירוע - Urban MotoMusic עומדת על כ-650 אלף דולר כולל הפרסום עבורו שיהיה כ-40% מהתקציב.
לאחר הצלחת מסיבת הרחוב Urban MotoMusic 2007 שהתקיימה במאי השנה, בניצוחו האומנותי של אביב גפן ובהשתתפות כ-50 אלף בני נוער מכל ארץ, ממשיכה מוטורולה להתחבר לעולם המוזיקה ולצעירים ויוצאת במבצע ענק של כרטיס שני חינם לכל מחזיקי טלפון סלולרי מתוצרת מוטורולה להופעה המדוברת.
"מכשירי הסלולר של מוטורולה מ-KRZR K1, דרך ה-RAZR V6 ועד ל-ROKR Z תומכים במוזיקה בפורמט 3MP, ועל כן התמיכה במוזיקה ברצועה רחבה יותר, כפי שעשתה מוטורולה במוטו אורבן היא פעילות המהווה חלק מהותי ממטרות העל אותן בחרה מוטורולה לקדם" מסביר יובל פרידן, מנהל השיווק בחטיבת הטלפונים סלולריים של מוטורולה. יובל הוסיף כי "הענקת החסות למופע החד פעמי של האמן שון פול הינו נדבך נוסף לחיבור הקיים בין מוטורולה לעולם המוזיקה, התרבות והפנאי".