חברת רב בריח עולה בקמפיין פרסום בכיכובו של גדעון אוברזון לסדרת דלתות הכניסה בעיצובו.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג מהודר בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום GPS, תחת הסלוגן: "כניסה עם סגנון"
בסרטון הטלוויזיה נראה אוברזון יוצא ממעלית של בניין מגורים לתוך מסדרון דירות כשלצידו שתי דוגמניות, כשהוא מתרשם מדלתות הכניסה, תוך כדי שהוא מחלק ציונים לעיצובים של הדלתות , עם הבעת אכזבה מהמראה שלהן. לאחר מכן נראה אוברזון שוב יוצא מן המעלית מלווה בדוגמניות, הפעם לאחר החלפת דלתות הכניסה של מסדרון הדירות, תוך שהוא חושף את קולקציית הדלתות החדשה בעיצובו אל מול המצלמות והפלאשים המתעדים את החשיפה.
רב-בריח הנה החברה המובילה בתחומה בישראל, ובמשך למעלה משלושים שנות פעילותה התקינה החברה מעל ל-2 מיליון דלתות פלדה בישראל.
לחברה פעילות ענפה בחו"ל בהיקף הנאמד בכ-15 מיליון דולר בשנה המהווים כ-20% מהיקף הפעילות של החברה, עם ייצוא דלתות למדינות רבות ברחבי העולם, כגון: אנגליה, צרפת, טורקיה, פולין, רוסיה, גרוזיה, קזחסטן, צ'כיה, אוקראינה, בלגיה, הודו ועוד.