"'רקיט בנקיזר' הפועלת בתחומי ה- Home Care באמצעות פרוטפוליו מותגים מכובד, נכנסת לראשונה לקטגוריית המוצרים המתמחים לניקיון רצפות באמצעות המותג 'סיליט באנג'. החברה משיקה בישראל מוצר חדשני שהנו מנקה רצפות ונוזל רב שימושי במוצר אחד. החדרת המוצר לארץ תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 5 מיליון ש"ח" כך מסר היום ערן תור, מנכ"ל חברת "רקיט בנקיזר".
המוצר החדש מבית "סיליט באנג", משלב בו את התועלות של ניקוי רצפות וניקוי רב שימושי הכל במוצר אחד, המביא לתוצאות ניקיון והברקה יוצאות דופן ומציע לצרכנים כוח יעילות כפול: ניקיון מגוון רחב של משטחים וניקיון רצפות.
ערן תור מנכ"ל "רקיט בנקיזר" מוסר: "אנו צופים כי באמצעות השקת מוצר פרימיום זה בקטגוריית המוצרים המתמחים לניקיון רצפות, המגלגלת מידי שנה בישראל 54.6 מיליון שקלים, נצליח להגדיל את ערך הקטגוריה בעזרת חדשנות רלוונטית כפי שעשינו עד היום."
עד כה שיווקה "רקיט בנקיזר" תחת המותג "סיליט באנג" מגוון מוצרים בתחום הניקיון הכללי ובהתמחות בפיתרון יעיל ללכלוך קשה. כעת נכנס המותג לראשונה לקטגורית שטיפת הרצפות, כאשר יתרונותיו הבולטים של המוצר בהסרת לכלוך קשה באים לידי ביטוי במוצר חדש המאפשר ניקיון יומיומי בשטיפת רצפות ואריחים תוך השמת דגש על ניקוי, הברקה והשארת ניחוח נעים בבית..
ליאת קידר מנהלת שיווק Home care של רקיט בנקיזר, מציינת: "המוצר החדש תחת המותג "סיליט באנג" ממשיך את ההצלחה והמובילות של המותג בפיתוח מוצרים חדשניים היוצרים את הסטנדרט הבא בניקיון הבית", על-ידי מהלך זה אנו נמשיך לבסס את מותג סיליט באנג כ"המומחה בניקוי הבית".
שוק הניקיון הכללי מוערך היום בכ-376 מיליון ש"ח (סטורנקסט 05/07) כאשר המותג "סיליט באנג" על מגוון מוצריו הנוכחי תופס בו נתח של כ-14%. סגמנט מוצרי ניקיון הרצפות, בו "סיליט באנג" לא שיחקה עד היום, מוערך בכ – 56.4 מיליון ש"ח.
"סיליט באנג נוזל רב שימושי ומנקה רצפות" יושק בישראל ב-2 ניחוחות שונים ניחוח לימון וניחוח אורנים והשימוש בו הנו כפול: מהול במים, לניקוי משטחים גדולים, כגון מרצפות ואריחים, ובאופן מרוכז לניקוי לכלוך קשה. המוצר ישווק לצרכן במחיר מומלץ של 29.99 ש"ח /1.5 ליטר.
על הקמפיין
השקת המוצר תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "יורו תל אביב", בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח. ויקי בהיר הפרזנטורית של המותג המוכרת בזכות המשפט האלמותי "שאני אשפשף?..." מזה 12 שנה תככב גם בסרטון זה. סרט הפרסומת בסלוגן "חזק בניקיון ללא מאמץ" ישא את אופי השפה התקשורתית האפקטיבית של המותג "סיליט באנג" סיליט בשנים האחרונות.
על חברת רקיט בנקיזר
רקיט בנקיזר היא החברה המובילה בעולם למוצרי ניקיון לבית ובעלת נוכחות גדולה בתחום הבריאות והטיפוח האישי. החברה עולמית, עם למעלה מ-60 חברות פועלות, קרוב ל-50 מפעליי יצור ומוכרת את מוצריה ב-180 מדינות ברחבי העולם. החברה מעסיקה 20,000 איש.
מבין מגוון המותגים המובילים של החברה נמצאים: קלגון, פיניש, אלקטראסול – המובילים בעולם בתחום הדחת כלים אוטומטית, לייזול – המוביל בעולם בתחום חומרי חיטוי וניקוי, וולייט – מוביל בעולם בתחום בדים עדינים, קליה רסס כבס – מוביל בעולם בתחום טיפול כתמים בבגדים, איירויק - מותג מס' 2 בעולם בתחום טיהור האוויר ומורטאין – מותג מס' 2 בעולם בתחום הדברת מזיקים.
ב-7 באוקטובר 2005, רקיט בנקיזר הכריזה על רכישת חברת "בוטס הלת'קר" הבינלאומית במטרה ליצור עסק משולב בהיקף של 1 מיליארד לירה שטרלינג למוצרי בריאות וטיפוח אישי עם חמישה מותגים מובילים: נורופן, סטרפסילס, למסיפ, גאוויסקון וקליראסיל.
משרדי המטה של רקיט בנקיזר העולמית ממוקמים בסלאו, מחוץ לעיר לונדון שבאנגליה.
רקיט בנקיזר רשומה כחברה נסחרת בבורסת המניות בלונדון, עם שווי שוק של 12.5 ביליון לירה שטרלינג וממוקמת בין 25 החברות הגדולות הרשומות באנגליה.