בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
תדיראן משיקה את השלב השני בקמפיין קיץ 2007
|
- הודעה מטעם תדיראן
חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, משיקה את השלב השני בקמפיין קיץ 2007, בהשקעה של 3 מיליון ₪. הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", כולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 24 וערוץ 10, לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ. מסע הפרסום, מבוסס על סדרת סרטונים, הכוללת 2 סרטים, המאפשרים לצופה להזדהות עם המאפיינים של "תחושת" החום והלחות בקיץ, באמצעות צילומי קלוז אפ, של הדוגמן והדוגמנית, הממחישים את התחושה שעוברת על כולנו כשחם לנו......בשילוב אפקטים מיוחדים של צילום וסאונד. רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier מציין: "השלב השני בפעילות הפרסומית, מהווה חלק מקמפיין הקיץ של החברה, שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן "Carrier ויצירת שפה תקשורתית, התומכת בהעברת מסרים חדשניים, בשוק מיזוג האוויר". הקמפיין, חושף קו מוצרים עדכני וחדשני, המעניקים פתרונות מיזוג אפקטיביים ואסטטיים לחדרי הבית, החל ממזגני "טושיבה" עם טכנולוגיית ה-VRF והאינוורטר מהמתקדמות והמשוכללות בעולם, דרך ה-High Spirit - מזגן עילי בעיצוב שטוח חדשני ועד לסדרת ה-Wind המיני מרכזי עם בקרת אקלים אישית בכל חדר. עוד מוסיף בן דוד: "תדיראן Carrier, מעמידה את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז הליבה, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, נבחר כקונספט מוביל". לדבריו: "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל הקיץ, המבליט את המסרים של המותג בצורה ייחודית ועונה על הצרכים הרגשיים של כל קהלי היעד". קרדיטים: גיא אורן - סופרוויזר עטרה בילר - סמנכ"ל אסטרטגיה דוד אביטל - מנהל קריאטיב מיכאל גורי - קופירייטר מיכל מנגוט - ארטדיירקטור אסנת אבן איתן - מפיקה צלם במאי - בני מלע דוגמנית - אלנה שלינקובה דוגמן - סביל דורפמן
|
תאריך:
|
15/07/2007
|
|
|
עודכן:
|
15/07/2007
|
|
בר תקשורת, יח"צ
|
|
במסגרת פעילות ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון, יוצב דוכן הסברה לציבור באי ביה"ח, להגברת המודעות לבטיחות הילד, ביום ראשון 22.7.07 בין השעות 10:00-12:00, בלובי הכניסה הראשית לביה"ח.
|
|
|
המשביר החדש לצרכן, רשת החנויות הבלעדית הגדולה במדינה, שהוקמה בשנת 1947, חוגגת החודש יום הולדת 60. רשת המשביר לצרכן מכרה מיום הקמתה ועד היום למעלה מ-600 מיליון מוצרים, בהיקף של 25 מיליארד ₪.
|
|
|
חברת HOT מעלה מחר קמפיין לעסקים בעלות של כ-2 מיליון ₪, אשר יפורסם בעיתונות וברדיו.
|
|
|
חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את פתרונות הקפה לעסקים בישראל, חתמה בימים אלו הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם CoffeeShop.co.il ,פורטל הקפה המוביל בישראל.
|
|
|
כל הדרכים הנוחות ביותר מוליכות מגוש דן רבתי, ואפילו ממקומות מרוחקים יותר לאאוטלט המותגים החדש, "OUTLET גלילות", שיפתח לציבור ב-16 באוגוסט השנה, במתחם הקאנטרי קלאב בגלילות, המכונה "הצומת של המדינה".
|
|
|
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
|
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
|
|
|
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
|
|
|
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
|
|
|
שירה אדרי
בשנת 1929, במהלך מאורעות תרפ"ט (1929), הרבה לפני "הכיבוש", נשים וילדות יהודיות רבות נאנסו על-ידי הפורעים הערבים
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|