רשת "קרביץ", שחוגגת 85 שנות פעילות, תרחיב את פעילותה מחוץ לקניונים ותיפתח לראשונה סניפים בפאוור סנטרים ומרכזי קניות מובילים.
ארבעת הסניפים החדשים יפתחו עד סוף שנת 2007 בהשקעה כוללת של מיליון ₪. מדובר במהלך אסטרטגי לפיו הרשת מרחיבה את אזור המכירה באופן משמעותי, מסניפים בגודל 50-150 מ"ר לסניפים בגודל 300-200 מ"ר. כמו כן, הרשת תשים דגש על עיצוב חדשני ומרווח.
בנוסף, החנויות החדשות יתמקדו בחוויית הקנייה תוך כדי התנסות בכל מוצר ומוצר. במסגרת ההתנסות יונחו שולחנות בר במרכז החנויות עם מכשירים ובמוצרים, באמצעותם הצרכנים יוכלו לגלוש באינטרנט, לצלם, להדפיס תמונות, להתנסות בציוד המשרדי, ההיקפי ובמכשירי הכתיבה.
כמו כן, החנויות יעוצבו בסגנון מודרני, צעיר ועדכני כאשר הסניפים עצמם יחולקו עפ"י מחלקות בעלות התמחות ספציפית כגון: ציוד משרדי, ציוד היקפי, מכשירי כתיבה, אומנות, מחשבים ועוד.
כאמור, עד סוף שנת 2007 תפתח רשת "קרביץ" 4 סניפים בקונספט החדש: הסניף הראשון יפתח בתחילת חודש אוגוסט בפאוור סנטר וואן במודיעין על שטח של 250 מ"ר, הסניף השני יפתח ב-G סנטר בבאר שבע במחצית חודש אוגוסט על שטח של 200 מ"ר, הסניף השלישי יפתח בדצמבר השנה בביג יוקנעם על שטח של 250 מ"ר והסניף הנוסף יפתח בקניון מודיעין על שטח של 250 מ"ר.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ" מסר כי הקונספט החדש של חנויות "קרביץ" נועד להעניק לצרכן הסופי חווית קנייה אחרת בקטגוריית הציוד המשרדי ומכשירי הכתיבה שעוד לא נראתה בישראל. לדבריו: "על אף הקונספט החדש של הרשת, הסניפים החדשים ישמרו על צביון הרשת באמצעות דגש על אינטימיות, נוחיות, מקצועיות ושירות ללקוח, שרגיל היה לקבל זאת ברשת "קרביץ".
עוד מסר זילכה כי "הרשת מתכננת לשדרג בשנת 2008 עוד כעשרה סניפים קיימים עפ"י הקונספט החדש". בשדרוג הסניפים רשת "קרביץ" תשקיע כ-2.5 מיליון ₪ בשנת 2008. לדבריו: "הרחבת אזור המכירה ושדרוג הסניפים הינה מגמה שהולכת ותופסת תאוצה בשוק הקמעונאי בארץ".
בנוסף אומר זילכה "כי כוח האדם בסניפים הוכשר עפ"י מחלקות מתמחות כך שהלקוח הסופי ייהנה משירות מקצועי לכל תחום, הדרכה ויעוץ ברמה הגבוהה ביותר".