רשת "קרביץ", יוצאת השבוע, בקמפיין משותף עם ידיעות אחרונות, לקראת החזרה לבית הספר. הקמפיין נאמד בתקציב של 3 מיליון ש"ח.
הקמפיין, שנערך על ידי משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי, כולל: מודעות בעיתונות היומית, במגאזינים, במקומונים, בעיתונות הרוסית, באתרי האינטרנט ומסע קד"מ רחב בנקודות המכירה.
הקמפיין, יחשוף את מבצע החזרה לבית הספר, "התיק הממולא" - המציע לקוראי ידיעות אחרונות, קופון, שבאמצעותו ניתן לרכוש ממגוון תיקי הגב (החל מ- 69 ש"ח) ולקבל במתנה - ערכת ציוד לבית הספר, לילדים ובני נוער, הכוללת מגוון מוצרים, דוגמת: סט עפרונות, סט צבעי פסטל, מחדדים, נוזל מחיקה, טוש הדגשה, זוג מחברות, דבק סטיק, סרגל ועוד, בשווי של 99 ש"ח.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת קרביץ אומר: "המחיר הוא השיקול המרכזי בקרב הצרכנים, התרים אחר מחירים אטרקטיביים, לצד אופנתיות ומותגיות. באמצעות המבצע, אנו מאפשרים ללקוחות, ליהנות ממגוון נרחב של מוצרים ומותגים, במחירים הנוחים ביותר".