חברת טבע, יוצאת בקמפיין חדש למברשת שיניים מרידול. הקמפיין מלווה את השקת מברשת השיניים החדשה המצטרפת למשפחת מוצרי מרידול לטיפול בבעיות חניכיים ולבעלי חניכיים רגישות. היקף הקמפיין מוערך בכ-1 מיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 תחת הסיסמא: "מרידול המומחית לבריאות החניכיים". הקמפיין יעלה בימים הקרובים ויימשך כשבועיים. הקמפיין כולל סרטון בן 25 שניות המדגיש את היתרונות הייחודיים של מברשת השיניים מרידול לטיפול בחניכיים.
ייחודה של מברשת השיניים החדשה מרידול, הוא בסיבים גמישים, בעלי קוטר משתנה וקצוות דקיקים ועדינים המסירים ביעילות את רובד החיידקים בעיקר בשולי החניכיים, ומקנים תחושה נעימה בעת הצחצוח, ללא פגיעה ברקמת החניכיים.
אורלי פינקלמן, מנהלת שיווק תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה בטבע ישראל, מציינת כי מדובר בהשקה אסטרטגית וכניסה חדשה של טבע לקטגורית מברשות השיניים. לדברי פינקלמן, השקת מברשת שיניים מרידול החדשה באה לתת מענה לצורך בטיפול משלים לסובלים מבעיות חניכיים, זאת לאור נתונים המעידים על כך שלמעלה מ - 90% מהאוכלוסייה סובלים מבעיות חניכיים.