רשת ACE יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום למגזר הרוסי בהשקעה של 400,000 שקלים. הקמפיין מקביל למסע הפרסום של הרשת במגזר הכללי בכיכובה של מירי בוהדנה, שתציע לדוברי רוסית חגיגת הנחות ומבצעים המתקיימים ברשת לקראת תקופת החגים.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום 'מגזרים' כולל פרסום במדיה ברוסית.
לדברי אורית בניטה, מנהלת שיווק ופרסום ברשתות ACE ואוטו דיפו, "לראשונה פונה רשת ACE באופן ממוקד למגזר הרוסי על מנת לחזק ולבסס את הקשר עם לקוחות דוברי רוסית. בראש השנה מתחזק הצורך להתמצא ברשת המובילה בהיצע רחב ומגוון ובשלל הנחות ומבצעים. חשוב לנו להעניק תחושה של בית ושל מקום המציע פתרונות כוללים בתחום הבית והגינה. "
לדבריה, "מירי בוהדנה מזוהה כדוגמנית ישראלית מצליחה גם במגזר הרוסי, נחשבת לידוענית מוכרת בקרב דוברי רוסית ונתפשת על ידיהם כדמות נשית, אהודה וחיובית".
רשת ACE היא רשת קמעונאית המונה 31 סניפים ברחבי הארץ ומספקת את כל הפתרונות לשיפור הבית, עיצובו ואחזקתו, תחת קורת גג אחת במגוון מחלקות, ומשווקת בלעדית את רהיטי דובל'ה וארונות האמבטיה של דובל'ה. רשת אוטו דיפו היא הרשת הקמעונאית היחידה בארץ למוצרים ואביזרי רכב הכוללת גם מרכזי שירות והתקנה ומונה 15 סניפים ברחבי הארץ. הרשתות בבעלות גאון וזבידה.