רשת "מאדינה מילאנו", המתמחה במוצרי איפור וטיפוח, מתרחבת ופותחת 4 סניפים חדשים, המצטרפים ל-14 סניפי הרשת, בהשקעה של 3 מיליון ש"ח.
הסניפים,שיפתחו בפתח תקוה בקניון הגדול, בקריית אונו, במתחם איקאה וויליג' החדש בראשל"צ ובקניון בת ים ברשת אפריל - בקונספט של חנות בתוך חנות, יכללו: צוות מאפרים מקצועי ומיומן, שיעניק התאמות איפור - ללא תשלום, איפורי כלות ועוד.
אופק קאירי, מנכ"ל מאדינה מילאנו: "לאור הביקוש הגובר למוצרי האיפור של מאדינה מילאנו החלטנו להרחיב את הרשת ולפתוח 4 סניפים נוספים המשקפים את ערכי המותג של מאדינה מילאנו - חדשנות, איכות ואופנתיות".
לדבריו: חברת מאדינה מילאנו ישראל, מהווה נתח של 40% משוק האיפור המקצועי ובעקבות פתיחת הסניפים הנוספים, צופים להגדיל את נתח השוק בכ-10%".
הסניפים, משתרעים על פני שטח של כ-45 מ"ר, ומעוצבים עפ"י קונספט החנויות של מאדינה מילאנו הבינלאומית - קווים נקיים וקלאסיים, צבעים שקטים ונעימים, חומרים יוקרתיים וטבעיים ואמצעי מידוף ותאורה חדשניים ומשוכללים, המשדרים מראה אופנתי ויוקרתי.
מוסיף קאירי: "במהלך 2008 אנו מתכוונים לפתוח 3 סניפים נוספים, בירושלים, אשדוד, נתניה ועוד.
מוצרי "מאדינה מילאנו" 900 מוצרים, ב-45 קטגוריות מוצר, המשלבים יוקרתיות, אקסקלוסיביות ואיכותיות, שהוכחו כמענה אולטימטיבי לסגנון החיים המתקדם של האישה בשנות ה-2000.